Verhalenlezen.nl - Voor al uw verhalen en sprookjes. Ook hebben we liefdes verhalen en erotische verhalen.

de oppasmoordenaar.

U leest om dit moment het verhaal de oppasmoordenaar gepost door muriel fraas. Dit verhaal is gepost in de categorie griezel verhalen. Wilt u een zelf geschreven, of een mooi verhaaltje posten? Klik daarvoor hier.

Wilt u terug naar griezel verhalen?
Categorie: griezel verhalen
Gepost door: muriel fraas
Gepost op: 2009-2-19

Verhaal:

de oppasmoordenaar
Het was 6 Februari 2007, ik moest oppassen bij me neefje van twee. Toen me tante net wegwas rinkelde de telefoon. Ik nam op en hoorde:Je zult snel gezelschap krijgen, schatje! En toen hing hij op. Ik stond helemaal te trillen. Toen hoorde ik de deurbel ik durfde niet open te doen maar toch deed ik het en nam voor de zekerheid een mes mee. Ik deed open en zag een man met een hakbijl. Ik begon te gillen aleen de man zei: Stil maar ik kom alleen maar vragen of ik een paar houtblokken mog hebben. Ik antwoorde ja en haalde wa houtblokken uit de houtbak. Maar toen ik terugkwam stonde die man er niet meer maar een man met een mes en naast hem lag de man die houtblokken moest lenen met een mes in zijn buik. De man zei: Nu ben jij aan de beurt! Hij rende naar me toe en ik kon het mes net ontwijken en ik stak het mes in zijn buik! En hij zei nog als zijn laatste zin: Je zult snel gezelschap krijgen van mijn vriend! Ik rende naar de telefoon en belde 112! de politie zou er direct aan komen, maar voordat de politie er was stak iemand een mes in me rug zag achter me het neefje dood met een mes in zijn hoofd en alles om me heen werd donker..........

Aantal keer bekeken: 3601
Waardering: 5.35 op 10
Geef een cijfer:

Alle rechten voorbehouden 2005-2024 - www.verhalenlezen.nl


Verhalen

Wilt u een verhaaltje lezen uit één van de onderstaande categorieën? Klik dan gewoon op een categorie en u komt op de pagina met de verhalen van deze bepaalde categorie.

Verhalen posten

Hebt u zelf een verhaaltje geschreven? Of een onvergetelijke blunder tegengekomen, of iets anders. En je wilt er anderen mee amuseren, lezen? Met verhalenlezen.nl kan dat geen probleem zijn. Klik hier om een verhaal te posten!


Statistieken

Totaal verhalen: 5184
Totaal categorieën: 10
Totaal 16 bezoekers online