Verhalenlezen.nl - Voor al uw verhalen en sprookjes. Ook hebben we liefdes verhalen en erotische verhalen.

de pop met ... vingers.

U leest om dit moment het verhaal de pop met ... vingers gepost door maxine. Dit verhaal is gepost in de categorie griezel verhalen. Wilt u een zelf geschreven, of een mooi verhaaltje posten? Klik daarvoor hier.

Wilt u terug naar griezel verhalen?
Categorie: griezel verhalen
Gepost door: maxine
Gepost op: 2011-7-16

Verhaal:

de pop met ... vingers
De pop met 2 vingers
Loesjes oma lag op sterven. Vlak voordat ze dood ging, riep ze Loesje bij zich. Ze gaf haar een antieke pop, die twee vingers in de lucht stak. Loesje bedankte haar oma hartelijk, want ze was er heel blij mee. Toen ze de kamer uit liep stierf oma. Eenmaal thuis zette Loesje de pop op een kast in haar kamer. Die nacht, om klokslag 12 uur, werd Loesje wakker door een stem, die zei: ik zit op je kast, ik heb een mes, ik maak je dood! Het was de pop. Loesje gilde het uit, en haar vader kwam naar boven gerend. Loesje vertelde hem wat er gebeurd was, maar haar vader geloofde haar niet. De pop zag er heel normaal uit. En Loesje sliep weer verder. De volgende nacht, weer om klokslag 12 uur, hoorde loesje wéér een stem, die zei: ik zit op je vloer, ik heb een mes, ik maak je dood! Loesje gilde het weer uit, en vader kwam naar boven gerend. Hij vond het raar, want de pop zat op de vloer inplaats van op de kast. Hij pakte de pop op, en begroef hem 5 meter onder de grond in de tuin. Nu is Loesje wel veilig, dacht hij. Maar de volgende nacht, om klokslag 12 uur, hoorde ze weer: ik zit voor je bed, ik heb een mes, ik maak je dood! Loesje gilde weer, en vader kwam meteen. Hij zag de pop voor het bed zitten. Hij nam hem mee naar het park en begroef hem dààr 5 meter onder de grond. De volgende nacht, om klokslag 12 uur, hoorde ze: ik zit op je dekbed, ik heb een mes, ik maak je dood! Ze gilde weer, en weer kwam haar vader. Hij zag de pop op haar dekbed zitten en vond het nu echt te gek worden. Hij ging met de pop 5 kilometer weg, en begroef hem daar. De volgende nacht, om klokslag 12 uur, hoorde Loesje weer een stem. Hij zei: ik zit op je kussen, ik heb een mes, ik maak je dood! Loesje gilde zo hard als ze kon, en vader kwam weer meteen, maar het was te laat. Loesje lag dood op haar bed. Naast haar, op haar kussen, zat de pop, die nu drie vingers omhoog stak...

Aantal keer bekeken: 6364
Waardering: 7.57 op 10
Geef een cijfer:

Alle rechten voorbehouden 2005-2024 - www.verhalenlezen.nl


Verhalen

Wilt u een verhaaltje lezen uit één van de onderstaande categorieën? Klik dan gewoon op een categorie en u komt op de pagina met de verhalen van deze bepaalde categorie.

Verhalen posten

Hebt u zelf een verhaaltje geschreven? Of een onvergetelijke blunder tegengekomen, of iets anders. En je wilt er anderen mee amuseren, lezen? Met verhalenlezen.nl kan dat geen probleem zijn. Klik hier om een verhaal te posten!


Statistieken

Totaal verhalen: 5184
Totaal categorieën: 10
Totaal 23 bezoekers online