Verhalenlezen.nl - Voor al uw verhalen en sprookjes. Ook hebben we liefdes verhalen en erotische verhalen.

de rechtszaak.

U leest om dit moment het verhaal de rechtszaak gepost door daffie. Dit verhaal is gepost in de categorie sprookjes. Wilt u een zelf geschreven, of een mooi verhaaltje posten? Klik daarvoor hier.

Wilt u terug naar sprookjes?
Categorie: sprookjes
Gepost door: daffie
Gepost op: 2009-9-21

Verhaal:

de rechtszaak
Als ik God een paar vragen kon stellen dan zou het net een rechtszaak zijn ,een rechtszaak waarin hij terecht zou staan.De jury zou bestaan uit zijn engelen en satans engelen.Ik zou niet zijn advocaat zijn. ik zou ook niet de advocaat van de wederpartij zijn.Ik zou slechts aanwezig zijn en toch het recht hebben hem te ondervragen ik zou een van de aanwezigen in het publiek zijn eentje zoals je in die amerikaanse showprocessen weleens ziet.Ik zou een van die aanwezigen in het publiek zijn die hem flink wat vuur aan de schenen zou willen leggen.Ik zou een van die boze mensen in het publiek zijn die eigenlijk zou willen spreken.En eindelijk de kans ook kreeg.Ik zou hem vragen en niet bidden ik zou eindelijk direct een antwoord op mijn vraag krijgen.En wie is de tegenpartij eigenlijk? Wie zou het lef hebben om aanklachten tegen de ALMACHTIGE GOD in te dienen.De mens zij zijn de aanklagers van god.Ik zou niet namens de aanklagers spreken ik zou gewoon spreken.Ik zou hem vragen waarom er dagelijks mensen in oorlogen verminkt, vermoord ,verhongerd,mishandeld,uitgebuit en bestolen worden. iedereen zou hem horen maar hij zou toch maken dat ik de enige was die hem begreep God zou zelfs tijdens zijn berechting almachtig zijn hij zou alle vragen eerlijk beantwoorden.Ironisch eigenlijk dat hij op zijn eigen boek zou zweren de waarheid te spreken.God zou uiteindelijk vrijgepleit worden maar niet door zijn engelen en ook niet door satans engelen.God zou door de mens vrijgepleit worden en hoe zou hij/zij en het vrijgepleit worden?!
Tja ik kan wel meer vragen bedenken waar ik zelf geen antwoorden op weet.

Aantal keer bekeken: 3655
Waardering: 4.20 op 10
Geef een cijfer:

Alle rechten voorbehouden 2005-2024 - www.verhalenlezen.nl


Verhalen

Wilt u een verhaaltje lezen uit één van de onderstaande categorieën? Klik dan gewoon op een categorie en u komt op de pagina met de verhalen van deze bepaalde categorie.

Verhalen posten

Hebt u zelf een verhaaltje geschreven? Of een onvergetelijke blunder tegengekomen, of iets anders. En je wilt er anderen mee amuseren, lezen? Met verhalenlezen.nl kan dat geen probleem zijn. Klik hier om een verhaal te posten!


Statistieken

Totaal verhalen: 5184
Totaal categorieën: 10
Totaal 21 bezoekers online