Verhalenlezen.nl - Voor al uw verhalen en sprookjes. Ook hebben we liefdes verhalen en erotische verhalen.

de rode pop.

U leest om dit moment het verhaal de rode pop gepost door kitty love you bisous!. Dit verhaal is gepost in de categorie griezel verhalen. Wilt u een zelf geschreven, of een mooi verhaaltje posten? Klik daarvoor hier.

Wilt u terug naar griezel verhalen?
Categorie: griezel verhalen
Gepost door: kitty love you bisous!
Gepost op: 2010-1-9

Verhaal:

de rode pop
dit verhaal speelt zich af in de middeleeuwen er was eens een meisje met 4 witte muren in haar kamer op een dag ging ze naar de winkel ze was geobsedeerd door poppen en ze zag toen ze in de winkel stond zag ze een prachtige pop met rode schoentjes en lang blond haar en een rood kleedje maar dat kon het meisje niet veel schelen maar wel dat ze heel lange nagels had ze zei tegen haar moeder dat ze deze pop apssoluut wou maar toen ze aan de kassa stonden zei de winkel verkoopster dat de pop ni te koop was en ze hebben heel veel geld moeten geven om de pop te betalen en het meisje was heel blij s'nachts hoorde ze een raar geluid en ze had bang en ging kijken beneden niets te zien ze stond de volgende ochtend op en 1 muur van haar kamer was rood ze ging naar beneden en zag haar zus dood liggen met 2 nagels in de keel en een beetje blond haar dus ze wouden verhuizen de volgende nacht weer hetzelfde geluid en ze was weer bang toen ze de volgende ochtend opstond was weer 1 muur rood en haar broer lag dood met hetzelfde als zijn zus dus gingen ze woensdag verhuizen toen ze ging slapen was ze bang en ja weer hetzelfde geluid en haar moeder lag dood hetzelfde en weer 1 muur van haar kamer vol bloed. morgen gingen ze verhuizen dus de laatste nacht maar dit keer sliep ze bij haar vader en terug het geluid en weer haar pa lag dood hetzelfde als haar moeder zus en broer en ze ging kijken en haar kamer was helemaal rood en in het midden zat haar pop met een rood mes en ze zag elke keer ze met haar ogen knipperde de pop dichter en dichter komen en toen.......


er luid een gerucht dat een pop 5 mensen heeft vermoord hoort nadia op het nieuwsbericht en het gaat de ronde dat...

nadia zette de tv af en ging naar de winkel en daar stond de pop met haar blond haar en in het rood maar dit keer niet met een mes maar met het getal 5.....






Aantal keer bekeken: 3789
Waardering: 5.94 op 10
Geef een cijfer:

Alle rechten voorbehouden 2005-2024 - www.verhalenlezen.nl


Verhalen

Wilt u een verhaaltje lezen uit één van de onderstaande categorieën? Klik dan gewoon op een categorie en u komt op de pagina met de verhalen van deze bepaalde categorie.

Verhalen posten

Hebt u zelf een verhaaltje geschreven? Of een onvergetelijke blunder tegengekomen, of iets anders. En je wilt er anderen mee amuseren, lezen? Met verhalenlezen.nl kan dat geen probleem zijn. Klik hier om een verhaal te posten!


Statistieken

Totaal verhalen: 5184
Totaal categorieën: 10
Totaal 13 bezoekers online