Verhalenlezen.nl - Voor al uw verhalen en sprookjes. Ook hebben we liefdes verhalen en erotische verhalen.

de sauna ontmoeting vervolg.

U leest om dit moment het verhaal de sauna ontmoeting vervolg gepost door Jacob Jonker. Dit verhaal is gepost in de categorie erotische verhalen. Wilt u een zelf geschreven, of een mooi verhaaltje posten? Klik daarvoor hier.

Wilt u terug naar erotische verhalen?
Categorie: erotische verhalen
Gepost door: Jacob Jonker
Gepost op: 2006-11-20

Verhaal:

de sauna ontmoeting vervolg
Vervolg op de sauna.


Het was laat en s’avonds kregen we visite. Als een raket fietste ik naar huis. Diep weg gedoken in mijn winterjas fietste ik door de stad en had gen oog voor mijn omgeving. Toen ik langs de sauna kwam stapte een vrouw van de stoep zo de straat op en ik zag haar te laat. Ik reed haar aan en zij viel. Ik klapte met mijn fiets tegen een geparkeerde auto en kwam ook op de grond terecht. Toen ik opkeek zag ik dat ik Geertje omver had gereden. Een aantal omstanders hielpen mij weer op de been maar Geertje had meer last. Ik heb toen de ambulance gebeld en die was snel ter plaatse. Het bleek dat ze haar been had gebroken en naar het ziekenhuis werd gebracht. Ik gaf haar mijn kaartje met adres en telefoonnummer en ik kreeg haar gegevens. Ik heb mijn vrouw gebeld om mij op te halen.

De volgende dag ben ik naar Geertje toe gegaan en heb haar verwend met en groot bos bloemen. Ze moest nog een paar dagen in het ziekenhuis blijven. Na een week kwam ze weer thuis. Het bleek dat mijn vrouw naar haar toe moest voor het verlenen van verpleegkundige hulp. Ik zocht haar ook regelmatig op. Na twee maand was ze weer zover hersteld dat ze geen hulp meer nodig had. Ik zei tegen mijn vrouw dat ik af en toe wel even bij haar langs ging om te zien of alles nog goed ging. Dat vond ze een geweldig idee en zo gebeurde het dat ik regelmatig bij Geertje kwam. Ik verrichte wat hand en span diensten.

De winter was al weer lang weg en de zon stond al weer vol aan de hemel toen Geertje met mijn vrouw belde of ik haar niet een keer naar haar zuster op de Veluwe kon brengen. Mijn vrouw reageerde direct spontaan met dat kan wel. Ik zal James wel even vragen of hij contact opneemt.
Zo kwam het dat ik op een warme donderdag met Geertje af zette naar de Veluwe. Vlak bij Elspeet verlieten we de grote weg en gingen de binnenlanden in. Vlak voor Vierhouten moesten we linksaf een bospad op. Aan het einde was een groot hek. Geertje drukte op een afstandbediening en het hek ging geruisloos open. Verder reden we weer. Langs een mooi vennetje en aan het einde stond een mooi groot houten chalet. “Hier is het�: zei ze.

Op het terras stond de tafel vol met kopjes en een schaal met gebak. Uit de chalet kwam de heerlijke reuk van verse koffie. Het was erg stil verder Je hoorde de vogels fluiten maar meer ook niet. Op eens werden we geroepen. Uit het vennetje kwam een nimf omhoog. Het bleek het nichtje van Geertje te zijn. Ik wist even niet waar ik moest kijken. Een bloed mooie meid van nog geen 20 kwam naakt uit het water alsof het de normaalste zaak van de wereld was. Achter haar kwam nog een vrouw. Het bleek de moeder te zijn. Ook zij was getooid in een eva’s kostuum. Ongegeneerd kwamen ze op ons af. Geertje kreeg een dikke knuffel van beide en stelde mij voor aan de beide vrouwen. “Dit is nu de man waar ik het zo vaak over heb gehad� zei ze. Ik werd hartelijk onthaald en kreeg van beide een kus. Geertjes zus kuste me vol op de mond. Van schrik ging mijn mond iets open en gelijk ging haar tong even langs mijn lippen. Het was maar even maar alsnog genoeg om extra leven in mijn broek te brengen.
“Eerst koffie� werd er geroepen. “Nee": zei Geertje;�Wij passen ons eerst even aan aan jullie kledij.� En zo gezegd zo gedaan. In de chalet ontdeden we ons van onze kleding. Geertje vroeg me of ik het leuk vond zo. Ik antwoordde haar dat ik dit in mijn stoutste dromen nog niet had beleefd. Lachend kwam ze op mij af en streek even over mijn half harde. Ze nam hem liefde vol in haar handen en begon geraffineerd te trekken. In no time was hij op oorlogsterkte. Van buiten werd geroepen dat de koffie was ingeschonken en Geertje liep naar buiten mij achterlatend met een flinke erectie.

Van buiten werd gevraagd of ik er nog aan kwam. Toch maar door de zure appel en met mijn stijve naar buiten. Ik had gehoopt stilletjes gehoopt dat de vrouwen druk met elkaar in gesprek zouden zijn en mij niet zouden opmerken. Niets was minder waar. Waarschijnlijk had Geertje verteld wat ze had gedaan want ze zaten vol spanning te kijken totdat ik uit de chalet kwam. Begerig keken 3 paar ogen naar de deur waar ik uit kwam. Vol bewondering keken ze naar mijn stijve man. Ik ging snel zitten maar daar waren de dames het niet mee eens. Ik moest eerst langs de dames om me te laten keuren. De eerste was Eef de zus van Geertje. Vakkundig werd hij gewogen en met een hand begon ze mij wat af te trekken. Voor ik het in de gaten had was mijn speeltje verdwenen in haar hongerige mond. Een knap staaltje pijpen werd gedemonstreerd. Dit werd door de anderen dames niet getolereerd. Ook zij wilden even voelen. Na Eef ging ik naar Geertje. Dit viel bij de dochter van Eef, Gre, niet goed. Zij wou eerst omdat Greetje hem wel vaker in de “handen� had gehad. Zo kwam ik bij Gre. Ook zij had hem vlug in haar mond en begon stevig te zuigen. Door al deze behandelingen was mijn staaf dubbel zo hard. Een heerlijke tinteling ging door mijn lijf. Ik trok mijn staaf uit haar mond en vroeg of ze even ging staan. Toen ze opstand leunde ze op tafel en ik liet mijn lul door haar kruis heen en weer glijden. Mijn lul gleed langs een zeik nat kutje. Gre vond het wel heel erg fijn. Ze begon steeds harder en luider te hijgen. Smekend vroeg ze of ik hem er in wou steken maar daar luisterde ik niet naar. Met een hand zocht ik haar borsten en de andere begon met haar klitje te spelen. Het duurde niet lang meer of Gre kwam met een luide schreeuw klaar. Ik ging maar door en door en stak mijn leuter bij haar naar binnen en begon rustig te pompen. Gre had het niet meer. Haar sappen liepen rijkelijk langs mijn pik. We waren zo druk bezig dat we niet merkten dat de andere dames bij ons kwamen. Een dook tussen onze benen en begon het klitje van Gre te bewerken en wanneer mijn pik er iets uitstak werd deze ook even meegenomen. Het duurde dan ook niet lang meer of ik voelde mijn zaad opborrelen. Ook Gre was weer op weg naar het volgende orgasme. Op eens voelde ik iemand met mijn ballen spelen en deze in de mond nam. Dit was voor mij te veel en brullend spoot ik mijn zaad diep in Gre die bij het voelen van de eerste straal sap voor de tweede keer klaar kwam. Moe maar voldaan zijn we aan de koffie tafel gaan zitten.

De twee andere vrouwen namen hier eigenlijk geen genoegen mee. Vooral Eef wilde meer maar Greetje zei dat ik eerst recht had op een kop koffie met wat lekkers zodat mijn potentie ook op peil zou blijven. Dat was overtuigend genoeg al hoewel ze naast mij ging zitten en met een hand over mijn sterk geslonken kleine heer streek. Volgens mij was ze boter geil. Een paar zaadvragende ogen keken naar mij en zodra ik mijn koffie op had dook ze tussen mijn benen. Ik drukte haar aan de kant gaf haar een innige kus die door haar direct werd beantwoord. Onze tongen speelden krijgertje. Mijn hand taste haar lichaam af terwijl zij nog steeds bezig was mijn lul weer opgericht te krijgen. Dat lukte vrij snel. Mijn hand was via twee kei harde tepels over een zachte buik naar haar benen gegleden. Ze deed haar benen uit elkaar zodat ik vrij toegang had. Dit werd door mij niet direct aanvaard. Eerst ging ik via de binnen kant van haar linker been naar beneden en via de rechter weer omhoog. Hierbij vermeed ik elk contact met haar driehoekje. Ik begon door haar haartjes te kroelen maar ging niet verder naar beneden. Ze werd heel erg opgewonden en begon me te smeken om het karwei af te maken. Langzaam liet ik mijn hand naar de binnen kant van haar dijen gaan. Direct gingen haar benen van elkaar zodat ik ruim baan kreeg haar grotje te onderzoeken. Na al het geplaag ging ik nu direct op mijn doel af. Ik liet een vinger over haar klitje strelen. Eef begon zwaar te hijgen en smeekte of mijn pik naar binnen zou kunnen. Ik liet hem eerst een paar keer tussen haar benen doorgaan en daarna parkeerde ik hem voor haar grotje. Ik stak hem er een klein beetje in en haalde hem er toen weer uit. Dit herhaalde ik een paar keer en toen zonder verdere aankondiging liet ik hem helemaal verdwijnen in haar kut. Hierna herhaalde ik het spelletje weer. Eerst een klein stukje en dan helemaal. Ze werd er heel erg nat van en het gehijg werd steeds luider. Ik voelde dat haar kutje steeds harder ging knijpen net of ze mijn lul aan het melken was. Dit had voor haar het gewenste resultaat want haast gelijktijdig kwamen we klaar. Moe en uitgeput plofte Eef op een stoel.

Greetje stond wat beteuterd te kijken. Zij had nog steeds geen orgasme gehad. Ik liep naar haar toe. Gaf haar een lekker tong zoen en streelde haar mooie borsten. Zullen we een eindje gaan wandelen dan zien we wel waar we uitkomen. En zo vertrokken we met z’n tweeën. We liepen om het vennetje heen en onderweg ging mijn hand over haar rug. Ik kriebelde tussen haar schouders en dan over haar rug naar haar billen en terug. Ik kreeg het idee dat dat haar wel opwond. We kwamen bij een open stuk in de rietkraag en ik liep het water in. Greetje volgde als een loops teefje. Samen gingen we wat zwemmen. Hier kwam niet veel van wat Greetje kwam direct op mij af en ging een soort water gevecht met mij beginnen. Dat was niet tegen dovemansoren gezegd. Zo kwam het dat we aardig aan het rollebollen waren in dat vennetje. Het kon niet uitblijven dat we aan elkaar zaten op plekken die heel erg lekker kunnen zijn. Ik stelde voor om weer de kant op te zoeken. We gaan op de kant liggen. Ik pak haar hoofd vast en geef haar een kus op haar mond. Ik vroeg haar of ze door mij wilde worden verwend. Maar wat graag was haar antwoord. We begonnen elkaar lekker op te winden. Ik wil hem er nu in commandeerde Greetje. Ja, dat zal wel zei ik maar ben je wel lief genoeg geweest. Weer begonnen we met elkaar te rollebollen. Op een gegeven moment zat ik boven op haar. Ze kon net bij mijn lul en die verdween direct in haar mond. Vol overgave begon ze ten zuigen. De jonge man was in no time volledig op oorlogsterkte. Ze nam hem helemaal in haar mond. Hij is dan misschien niet de grootste maar wel dik. Het was een heerlijk gevoel mijn eikel tegen haar huig aan te voelen komen. Het duurde ook niet lang of het begon al aardig te koken in mijn ballen. Ik zei tegen Geertje dat als ze niet oppaste ik in haar mond klaar zou komen. Dat vond ze toch geen goed idee en manuvreerde zo dat mijn pik tussen haar onderste lipjes verdween. Heerlijk zat ze boven op mij het tempo te bepalen. Mijn handen bewerkten haar klitje en streelden haar lipjes. Met da andere hand bewerkte ik haar keiharde tepels een voor een. Het duurde ook niet lang of we kwamen samen heerlijk klaar. Geertje had hier nog niet genoeg aan en begon me weer te pijpen. Na alle inspanningen van die dag had ik wat meer moeite hem omhoog te krijgen. Het lukte uiteindelijk toch. Neem je me van achteren? Vroeg Geertje op en sensuele toon. Dit kon ik haar niet weigeren. Geertje ging op haar handen en voeten voor me zitten. Ik stak mijn leuter in haar drijfnatte grot. Hij verdween helemaal. Langzaam liet ik me helemaal over haar heen vallen. Met een hand speelde ik met haar kutlipjes en met de andere ondersteunde ik me zelf. Langzaam liet ik mijn lul in en uit gaan. Ze begon al aardig te hijgen ten teken dat ze haast klaar zou komen. Om het wat uit te stellen liet ik haar lipjes los ging achter haar zitten en begon met mijn vinger haar aarsje te bewerken. Langzaam kreeg ik er een binnen. Door het overvloedige vocht uit haar doosje maakte ik mijn vingers glad en al snel verdwenen er twee vingers. Wanneer ik ze er uit haalde bleef haar kringspier een beetje openstaan. Ik haalde mijn lul uit haar kut en drukte die in haar kont. Hier schrok ze van maar voordat ze wat kon zeggen zat ik er al in. Mijn lul was zo glad van al haar vocht dat hij er zo ingleed. Langzaam penetreerde ik in haar kontje. Met mijn ene hand speelde ik met haar lipjes en streelde haar klitje. Zij begon al snel heel erg te kreunen en het duurde ook niet eens zo lang voordat ze een spetterend orgasme kreeg. Hierdoor kreeg ik z’n kick dat ook ik spontaan klaar kwam. Moe maar voldaan gingen we even naast elkaar op de grond liggen. Mijn handen bleven over haar lichaam dwalen. Geertje vertelde dat ze nog nooit zo had genoten als met mij. Ik vertelde haar dat ik de laatste tijd ook heel wat had bijgeleerd.

Na even te hebben uitgerust vervolgden we onze tocht om het vennetje. Hand in hand liepen we weer naar de anderen toe. Die hadden ondertussen de tafel gedekt en eten klaar gemaakt. Wat er die middag verder is gebeurd vertel ik misschien nog wel eens.

jonkerjacob@hotmail.com

Aantal keer bekeken: 19988
Waardering: 5.16 op 10
Geef een cijfer:

Alle rechten voorbehouden 2005-2024 - www.verhalenlezen.nl


Verhalen

Wilt u een verhaaltje lezen uit één van de onderstaande categorieën? Klik dan gewoon op een categorie en u komt op de pagina met de verhalen van deze bepaalde categorie.

Sex chatten met:

Verhalen posten

Hebt u zelf een verhaaltje geschreven? Of een onvergetelijke blunder tegengekomen, of iets anders. En je wilt er anderen mee amuseren, lezen? Met verhalenlezen.nl kan dat geen probleem zijn. Klik hier om een verhaal te posten!


Statistieken

Totaal verhalen: 5184
Totaal categorieën: 10
Totaal 16 bezoekers online