Verhalenlezen.nl - Voor al uw verhalen en sprookjes. Ook hebben we liefdes verhalen en erotische verhalen.

de schim.

U leest om dit moment het verhaal de schim gepost door Sam Blanchett. Dit verhaal is gepost in de categorie griezel verhalen. Wilt u een zelf geschreven, of een mooi verhaaltje posten? Klik daarvoor hier.

Wilt u terug naar griezel verhalen?
Categorie: griezel verhalen
Gepost door: Sam Blanchett
Gepost op: 2011-1-3

Verhaal:

de schim
Het begon allemaal op een nacht toen ik droomde over mijn opa die ging sterven. Ik dacht er natuurlijk niet erg over na wat er zou gebeuren met hem. Maar hij was ook ziek die tijd,ik dacht "ik ben hier gewoon te veel mee bezig,hij wordt beter!". De volgende dag was een rare dag. Opeens 's avonds werd ik om 23u wakker gemaakt door mijn zus met slecht nieuws. Ze vertelde me dat mijn opa aan het dood gaan was. Ik vond het eng om iemand dood te zien. De volgende dag was ik alleen thuis en ik stond te kijken naar een foto van mijn opa en er kwam een zwarte schim achter mij. Ik draaide mij om en er was niks... Ik heb veel last van de dood van mijn opa,soms hoor ik voetstappen op de gang of op de zolder en niemand anders hoort die voetstappen alleen ik...

Aantal keer bekeken: 6649
Waardering: 4.40 op 10
Geef een cijfer:

Alle rechten voorbehouden 2005-2024 - www.verhalenlezen.nl


Verhalen

Wilt u een verhaaltje lezen uit één van de onderstaande categorieën? Klik dan gewoon op een categorie en u komt op de pagina met de verhalen van deze bepaalde categorie.

Verhalen posten

Hebt u zelf een verhaaltje geschreven? Of een onvergetelijke blunder tegengekomen, of iets anders. En je wilt er anderen mee amuseren, lezen? Met verhalenlezen.nl kan dat geen probleem zijn. Klik hier om een verhaal te posten!


Statistieken

Totaal verhalen: 5184
Totaal categorieën: 10
Totaal 8 bezoekers online