Verhalenlezen.nl - Voor al uw verhalen en sprookjes. Ook hebben we liefdes verhalen en erotische verhalen.

de training .

U leest om dit moment het verhaal de training gepost door anoniemous. Dit verhaal is gepost in de categorie erotische verhalen. Wilt u een zelf geschreven, of een mooi verhaaltje posten? Klik daarvoor hier.

Wilt u terug naar erotische verhalen?
Categorie: erotische verhalen
Gepost door: anoniemous
Gepost op: 2008-1-25

Verhaal:

de training
Ik speel volleybal en ik ben pas 16 jaar. Dit jaar ging ik naar een nieuw team. Ik ging voor het eerst kennis maken met het nieuwe team en daar stonden gewoon de lekkerste trainers van de vereniging. Ik had gehoord dat zij een strenge aanpak hadden en straffen hadden ze die je zelfs niet in je stoutste dromen waar konden worden. We moesten ons voorbereiden op de selectie van het top-jeugdteam. Ik wilde daar graag in komen dus moest ik dat seizoen goed mijn best doen. Maar van die nieuwe trainers werd je wel zenuwachtig dus zelfs buiten de training om deed ik mijn best, dat bleek later ook niet goed genoeg te zijn.

Daar kwam de eerste wedstrijd al aan en ik werd steeds zenuwachtiger. Ik deed dingen verkeerd en daar was de wedstrijd dan eindelijk. Alles ging goed. Ik had mijn opslag onder controle en mijn aanval was die dag het beste. Tot de laatste set dan. Ik mocht er in blijven staan en daar was de bal en ik had ‘m kunnen hebben maar ik was te laat. En dat heb ik geweten. Ik werd gelijk gewisseld en 1 van de trainers zei tegen mij dat we nog niet klaar waren. Ik dacht gewoon een gesprek dat ik als ik zo zou blijven spelen niet in het top-team kwam, maar daar zat ik dus naast. De eerst volgende training werd ik apart genomen door 1 van de trainers. Ik zei dat ik gewoon mee wilde trainen en hij zei daarop: Ik geef jou vandaag een andere soort training, ik ga jou uithoudings vermogen trainen. Dit had ik niet aan zien komen. We gingen naar een klein kamertje. Hij zei dat hij de enige was met een sleutel van die kamer. Toen we daar waren deed hij die kamer op slot waarop ik zei dat ik dit niet wilde. Hij lachte en zei: je hebt helemaal geen keuze daarin.

Ik keek de kamer rond en ik zag dat die bijna helemaal leeg was, op een tafel en een bed na. Ik was nog maagd en dat wilde ik zo houden. Maar dat was hij helemaal niet van plan. Hij gebood mij om op de tafel te gaan liggen. Ik ging liggen en hij liep heel lang rond de tafel heen. Ik heb wel een paar keer proberen op te staan maar dan zei hij dat ik weer moest gaan liggen. Uiteindelijk stopte hij met rond de tafel te lopen en ik moest opstaan. Ik moest me uitkleden. Ik zei nog: ik wil dit niet. moet ik je helpen of zo? vroeg hij. Toen trok ik toch maar mij kleren uit. Ik moest stoppen bij mijn ondergoed. Hij zei ga maar liggen op het bed. Dus daar lag ik dan. Die man was wel aantrekkelijk, maar ik was niet verliefd op hem, dus ik wilde het niet. Ik had nu al geen keuze meer.

Hij ging naast me liggen en begon me te zoenen. Ik zoende maar terug, ik wilde zo graag in dat team. Dat moest ik er dan maar voor over hebben. Hij deed zijn broek uit en zei dat ik hem moest pijpen. Dat wilde ik dus mooi niet. Hij zag dat aan mij gezicht en zei: als je het niet doet wordt het alleen maar pijnlijker voor jou. Ik ging niet pijpen dus hij zag het aankomen en zei: je hebt er zelf om gevraagd hoor. Dus toen deed hij mijn slipje uit en ik hield mijn benen stevig tegen elkaar aan, maar natuurlijk was hij sterker. Ik wist dat hij me ging verkrachten. Ik zei: nee, doe het alsjeblieft niet. Maar ik wist dat ik geen kans meer had, alleen maar vanwege dat kleine foutje. Dus toen bleef ik liggen. Ik deed mijn best om niet meer verkracht te worden, hij had de sleutel en ik wist dat er geen kans meer was dat ik zou ontsnappen, dus daar lag ik dan. Hij was zich aan het aftrekken, toen hij daarmee klaar was ging hij mij beffen, hij zei: als je je ontspant doet het veel minder pijn.

Hij begon boos te worden op mij en dat zag ik. Hij trok een mes en zei: ik ben het zat. Je gaat nu meewerken. Ik was al bang, maar nu werd ik nog banger. Ik ontspande me maar en wachtte tot het eindelijk over was. Eerst befte hij me en daarna ging hij me neuken. Toen hij daarmee klaar was zei hij tegen mij: zo je was dus nog maagd. Ik knikte. Hij begon te lachen. De training was inmiddels voorbij en ik mocht gaan. Ik mocht het tegen niemand vertellen, anders zou hij mij vinden. Na die ene keer was het na iedere fout een aparte training. Ook een paar keer van de andere trainer alleen was die een stuk aardiger en rustiger.

Ik wilde zo min mogelijk daar te komen dus deed ik heel goed mijn best. Uiteindelijk na een jaar misbruikt te zijn kwam ik in het top-jeugd team. Alleen maar door de uithoudingsvermogen training.


ik zie wel aan de cijfers of julie het verhaal goed vonden!!!! groetjes en tot de volgende keer


Aantal keer bekeken: 6764
Waardering: 4.91 op 10
Geef een cijfer:

Alle rechten voorbehouden 2005-2024 - www.verhalenlezen.nl


Verhalen

Wilt u een verhaaltje lezen uit één van de onderstaande categorieën? Klik dan gewoon op een categorie en u komt op de pagina met de verhalen van deze bepaalde categorie.

Sex chatten met:

Verhalen posten

Hebt u zelf een verhaaltje geschreven? Of een onvergetelijke blunder tegengekomen, of iets anders. En je wilt er anderen mee amuseren, lezen? Met verhalenlezen.nl kan dat geen probleem zijn. Klik hier om een verhaal te posten!


Statistieken

Totaal verhalen: 5184
Totaal categorieën: 10
Totaal 26 bezoekers online