Verhalenlezen.nl - Voor al uw verhalen en sprookjes. Ook hebben we liefdes verhalen en erotische verhalen.

de tunnel .

U leest om dit moment het verhaal de tunnel gepost door zoujijwelwillenwetenhey. Dit verhaal is gepost in de categorie spannende verhalen. Wilt u een zelf geschreven, of een mooi verhaaltje posten? Klik daarvoor hier.

Wilt u terug naar spannende verhalen?
Categorie: spannende verhalen
Gepost door: zoujijwelwillenwetenhey
Gepost op: 2009-2-10

Verhaal:

de tunnel
het is avond . veel mensen staan op de uitkijk op de muur . een hoge toren rijst boven uit deze stad . buiten de stad is geen hand voor ogen te zien. er hing een bepaald zweertje in de lucht . straten zijn gevuld met duisternis. hier en daar een klein lichtje. de straten zijn rustig. bijna niemand is buiten. ah hier is het het rijzende paard een klein café tje dicht bij de muur . ik doe de deur open . een groote rook wolk komt naar buiten . ey gozert hier zitten we . na een paar uur drinken zijn we het zat en gaan we op huis aan. een groep wachters rende over straat richting de muur. een andere klein groep zij dat we naar het hoofd gebouw moesten. onderweg keken we achter om een roode gloed kwam boven de muur vandaan . we besloten te rennen . een groot vuurbal viel op een huis. mensen gilde . rennen kom snel. in het hoofd gebouw was het druk over schreeuwde mensen . de koning kwam te voren. Beste mensen van mapo . een groot leger van orcs staan voor de poort. we hebben julie hier heen gehaald om zamen met ons te vluchten. een groote deur ging open er kwam een diepe tunnel te voorschijn alks jullie deze tunnel in gaan komen jullie bij trop uit een andere groote stad. onze soldaten zullen voor op gaan en hellemaal achter aan . veel lawaai kwam er van boven het bleek dat de toren is geraakt en aan het instorten is . veel mensen drongen naar de tunnel. het dak hielt het niet meer en storte in mensen gilden. puin vloog door de helle zaal. ik zag dat de tunnel ingang aan het instorten was duss. ik duwde mijn vrienden richting de tunnel. groote stennen vielen naar beneden. het was donker . een soldaat deet een fakel aan en ik zag dat ik net op tijd met me vrienden in de tunnel was gesprongen . er waren nog wat mensen en de koning was er. aan de andere kant hoorde we veel geschreeuw. toen het minder werd besloten we verder de tunnel in gaan. het was koud en we konde weinig zien. geen enkel dag licht kwam in de tunnel. we liepen en liepen . we kwamen bij een tent aan . we moesten wachten . de wachters gingen kijken wat het was. na even wachten mochten we komen. een vrouw gilde toen ze een skalet zag.

Aantal keer bekeken: 3072
Waardering: 4.93 op 10
Geef een cijfer:

Alle rechten voorbehouden 2005-2024 - www.verhalenlezen.nl


Verhalen

Wilt u een verhaaltje lezen uit één van de onderstaande categorieën? Klik dan gewoon op een categorie en u komt op de pagina met de verhalen van deze bepaalde categorie.

Verhalen posten

Hebt u zelf een verhaaltje geschreven? Of een onvergetelijke blunder tegengekomen, of iets anders. En je wilt er anderen mee amuseren, lezen? Met verhalenlezen.nl kan dat geen probleem zijn. Klik hier om een verhaal te posten!


Statistieken

Totaal verhalen: 5184
Totaal categorieën: 10
Totaal 14 bezoekers online