Verhalenlezen.nl - Voor al uw verhalen en sprookjes. Ook hebben we liefdes verhalen en erotische verhalen.

de vergissing? 4 .

U leest om dit moment het verhaal de vergissing? 4 gepost door Sarina. Dit verhaal is gepost in de categorie liefdes verhalen. Wilt u een zelf geschreven, of een mooi verhaaltje posten? Klik daarvoor hier.

Wilt u terug naar liefdes verhalen?
Categorie: liefdes verhalen
Gepost door: Sarina
Gepost op: 2008-3-28

Verhaal:

de vergissing? 4
4 weken gingen voorbij.. Waarvan alleen de eerste moeilijk was. Daarna werd alles weer normaal. Dezelfde sleur, dezelfde mensen, dezelfde ruzies met mijn moeder. Iedereen leek mijn zoen met Meike vergeten te zijn. En ik zelf was het ook bijna vergeten. Bijna.. Af en toe zag ik haar lopen in de gangen. Ik ontweek haar blik altijd. Maar ik voelde haar ogen op me branden. Af en toe als onze blikken wel kruisden dan gaf ze me weer die doordringende blik. Maar ik wilde die blik niet voelen. Haar ogen brachten dingen bij mij naar boven. De zoen die ene avond 4 weken geleden, de zoen waar ik me amper wat van kan herinneren maar die ik toch niet kan vergeten. De ruzie in het park.. ik weet dat ik haar gekwetst heb. Ik heb haar uitgescholden en weet ik veel wat nog meer. En haar geur.. een van de dingen die ik me nog wel kan herinneren van de zoen. Haar zwoele geur en geur die je de hele tijd om je heen wilde hebben.
Soms als ik in bed lag en niet kon slapen dan denk ik aan haar. En dan vooral aan haar ogen en soms flitst er een flashback doorheen van onze zoen. En elke keer als ik aan haar denk dan kan ik niet meer stoppen, ik kan die gedachten dan niet meer terug dringen. Daarom probeer ik zo min mogelijk aan haar te denken. Ze heeft een plaatsje in mijn hoofd en dat plaatsje is net een kistje en het sleuteltje is ver weggestopt. Alleen soms gaat het kistje op een kiertje open en probeer ik hem dicht te houden maar dan wil het niet lukken.

De schoolbel gaat. Ik schrik op uit mijn gepeins. Gelukkig is de dag over. Het leek alsof de tijd voorbij kroop. En telkens als ik naar de klok keek waren er maar 2 minuten verstreken. Maar gelukkig is dat voorbij.
Ik besluit Cath te zoeken. En om Cath te zoeken hoef je geen detective te zijn want Cath staat altijd bij het rokersbankje. Een ras echte rookster is ze. Maar een schat van een meisje hoor. Terwijl ik naar het bankje toe loop bedenk ik dat zei zelf niet weet dat ik af en toe nog aan Meike moet denken.

"Hey bitch" Begroet ik Cath.
"Dag allerliefste" Krijg ik als antwoord. Het gesprek barst meteen los. Cath ratelt maar door over een jongen die pas bij ons op school zit en razend knap is. "Hij heet ricardo en hij is zo sexy, echt ik heb nog nooit zo'n knappe jongen gezien, en daarbij is hij ook nog zo exotisch! Oh Sarien ik denk dat ik verliefd ben!!!" Zo gaat het ongeveer elke week. Cath is een echte jongensverslinder. Vorige week was het nog Tobias en de week daarvoor Gerard (dat was echt de grootste kwal waar ze ooit iets mee gehad heeft) En nu is het Ricardo. "Je moet hem echt zien, ik hoop dat hij naar het schoolfeest gaat, want we gaan samen toch? Dan kan je hem gelijk zien. Maar oh god ik heb niks om aan te trekken, ik moet echt iets nieuws." Wat Cath na het woord schoolfeest heeft gezegt dat heb ik niet eens gehoord. Ik was het totaal vergeten. Waar ik aan denk bij schoolfeest is aan Meike en als ik aan Meike denk dan word ik gelijk zenuwachtig.
"Zullen we anders nu naar de stad? Ik heb gelukkig net mijn kleedgeld binnen, en jij volgens mij ook? Dus we kunnen wel ff wat nieuws gaan kopen toch?" Ik vind het wel een goed idee want ik kan zelf ook wel iets nieuws gebruiken. Dus we gaan naar de stad.

De hele stad zijn we al afgelopen en mijn voeten doen pijn. Het enige wat ik gekocht heb zijn oorbellen. Maar ik zag gewoon niks leuks. Ik wil wel wat kopen maar wat ik ga kopen moet perfect zijn. "Sarina ik heb pijnlijke voeten, laatste winkel oke?" Klaagt Cath. "Ja jij hebt makkelijk praten jij hebt twee tassen vol dingen ik heb nog helemaal niks"
"Ik kan dr ook niks aan doen dat jij zo kieskeurig bent, met jongens ook hoor. Er lopen zat leuke jongens rond en jij vind er geen een geschikt."
Ergens heeft ze wel gelijk. Ik heb weleens een vriendje gehad maar die vond ik dan toch te oninterressant. Val ik dan eigenlijk wel op jongens? Ik ben verward. Daar wil ik niet aan denken. Ik schud het van me af terwijl we de zoveelste mode winkel in lopen.
Na overal gekeken te hebben zie ik het opeens. Het perfecte shirt. Van prachtig zwart stof met goude ringetjes eraan. Ik pak het shirt om hem te passen. Gelukkig hebben ze hem in mijn maat. Hij staat geweldig. Mijn humeur word er ook veel beter van. En vrolijk reken ik af.

Ik lig in mijn bed en ik heb een vreemd gevoel in mijn buik. Een gevoel wat ik nog nooit eerder heb gevoeld. Morgenavond is het schoolfeest en ik moet bekennen dat ik behoorlijk zenuwachtig ben. Hoe zou ze eruit zien.. Zou ze naar me toe komen?

Verder lezen? Klik op de vergissing? 4

Aantal keer bekeken: 3430
Waardering: 3.50 op 10
Geef een cijfer:

Alle rechten voorbehouden 2005-2024 - www.verhalenlezen.nl


Verhalen

Wilt u een verhaaltje lezen uit één van de onderstaande categorieën? Klik dan gewoon op een categorie en u komt op de pagina met de verhalen van deze bepaalde categorie.

Verhalen posten

Hebt u zelf een verhaaltje geschreven? Of een onvergetelijke blunder tegengekomen, of iets anders. En je wilt er anderen mee amuseren, lezen? Met verhalenlezen.nl kan dat geen probleem zijn. Klik hier om een verhaal te posten!


Statistieken

Totaal verhalen: 5184
Totaal categorieën: 10
Totaal 36 bezoekers online