Verhalenlezen.nl - Voor al uw verhalen en sprookjes. Ook hebben we liefdes verhalen en erotische verhalen.

de verrader.

U leest om dit moment het verhaal de verrader gepost door michelle l. Dit verhaal is gepost in de categorie liefdes verhalen. Wilt u een zelf geschreven, of een mooi verhaaltje posten? Klik daarvoor hier.

Wilt u terug naar liefdes verhalen?
Categorie: liefdes verhalen
Gepost door: michelle l
Gepost op: 2010-1-4

Verhaal:

de verrader
ik heb een vriendje,damash heet hij.
mooie naam he? al meteen toen ik die naam hoorde,wist ik dat ik verliefd op hem was. 2 weken later pas ontmoette ik hem. hij heeft een gelige huid,en gekruld zwart haar. hij komt uit india.
ik vind hem prachtig,en toen ik hem zag,raakte ik opgewonden. dat had ik een week geleden nog steeds. nu niet meer.
ik ging naar mijn beste vriendin,want ik kwam logeren. ze deed de deur open,en zij met een glimlach op haar gezicht: ik heb een verassing voor je! snel stormde ik naar binnen,en gooide mijn tas bij (bijna in) de open haard. toen ik de verassing zag,werd ik weer opgewonden. en ja hoor,het is wie jullie al dachten,damash!
ik stormde op hem af en knuffelde hem. we zoenden. opeens gleden zijn handen naar beneden. ik vond het eerst fijn,maar toen voelde in dat ze niet naar mijn borsten gingen,maar tussen men benen. ik pakte zijn handen, en bracht ze naar boven. toen stopten we.
mijn vriendin had al die tijd toegekeken,en stond nog steeds met een vies gezicht naar ons te staren.
ik liep naar haar toe,en gaf haar een knuffel. ik hing mijn jas op,deed mijn schoenen uit en plofte neer op een van de matrassen die in de woonkamer lagen
. de anderen volgden mijn voorbeeld.
het was al 11 uur,maar we waren niet van plan te gaan slapen,o nee! ik zette de tv aan en zapte naar disney channel. maar de anderen vonden dat kinderachtig,en zetten een erotische zender op. ik hield daar niet van,en ging maar met mijn hoofd onder het kussen liggen,en viel in slaap.

ik werd wakker van een hard gesmak,en zag dat mijn vriendin,ja,mijn bloedeigen vriendin,damadh aan het zoenen was. ondertussen hoorde ik een zacht gekreun,en zag dat damash ook aan haar borsten zat. gillend sprong ik op.
NEE! NEEEEEEEEEEEE! riep ik. ik was verschrikkelijk boos. dit kon hij niet maken,we waren al 3 jaar samen!
mijn vriendin een damash hoorde me niet eens zo intiem waren ze bezig. ik pakte snel en behendig zijn mobieltje,en keek naar de fotos. daarop zag ik een stuk of 25 fotos van meisjes,die ik allemaal kende. als bijschrift stond: weer een vriendinnetje, en dat allemaal tegelijk!

ik stormde schreeuwend op hem af. ik sloeg hem


Aantal keer bekeken: 2569
Waardering: 3.43 op 10
Geef een cijfer:

Alle rechten voorbehouden 2005-2024 - www.verhalenlezen.nl


Verhalen

Wilt u een verhaaltje lezen uit één van de onderstaande categorieën? Klik dan gewoon op een categorie en u komt op de pagina met de verhalen van deze bepaalde categorie.

Verhalen posten

Hebt u zelf een verhaaltje geschreven? Of een onvergetelijke blunder tegengekomen, of iets anders. En je wilt er anderen mee amuseren, lezen? Met verhalenlezen.nl kan dat geen probleem zijn. Klik hier om een verhaal te posten!


Statistieken

Totaal verhalen: 5184
Totaal categorieën: 10
Totaal 14 bezoekers online