Verhalenlezen.nl - Voor al uw verhalen en sprookjes. Ook hebben we liefdes verhalen en erotische verhalen.

de vervloekte puzzel.

U leest om dit moment het verhaal de vervloekte puzzel gepost door maxine. Dit verhaal is gepost in de categorie griezel verhalen. Wilt u een zelf geschreven, of een mooi verhaaltje posten? Klik daarvoor hier.

Wilt u terug naar griezel verhalen?
Categorie: griezel verhalen
Gepost door: maxine
Gepost op: 2011-7-16

Verhaal:

de vervloekte puzzel
de voorspellende puzzel
Een oude vrouw was gek op puzzelen. Op een dag kwam ze in een kast een puzzel tegen die ze niet kende. Vreemd genoeg zat er op de doos geen plaatje. Maar dat maakte de uitdaging alleen maar groter.

De vrouw begint enthousiast en langzamerhand ontdekt ze dat ze de afbeelding op de puzzel kent. Het is haar woonkamer. Nieuwsgierig en een beetje bang werkt de vrouw uren achter elkaar door om de puzzel te voltooien. Al snel ziet ze ook zichzelf op de puzzel.

Wanneer de vrouw de puzzel helemaal af is kijkt ze er geschrokken naar. De puzzel is een natuurgetrouwe weergave van haar woonkamer. Ze ziet zichzelf voorovergebogen over de tafel staan met een puzzelstukje in haar handen. Dan ziet ze iets dat haar eerder niet is opgevallen. Achter het raam in de puzzel staat een man die naar haar staat te kijken.

Op dat moment hoort de vrouw achter zich het geluid van brekend glas.


dankje wel omdat je dit verhaal hebt gelezen :)


Aantal keer bekeken: 3428
Waardering: 6.62 op 10
Geef een cijfer:

Alle rechten voorbehouden 2005-2024 - www.verhalenlezen.nl


Verhalen

Wilt u een verhaaltje lezen uit één van de onderstaande categorieën? Klik dan gewoon op een categorie en u komt op de pagina met de verhalen van deze bepaalde categorie.

Verhalen posten

Hebt u zelf een verhaaltje geschreven? Of een onvergetelijke blunder tegengekomen, of iets anders. En je wilt er anderen mee amuseren, lezen? Met verhalenlezen.nl kan dat geen probleem zijn. Klik hier om een verhaal te posten!


Statistieken

Totaal verhalen: 5184
Totaal categorieën: 10
Totaal 12 bezoekers online