Verhalenlezen.nl - Voor al uw verhalen en sprookjes. Ook hebben we liefdes verhalen en erotische verhalen.

de vervloekte zolder.

U leest om dit moment het verhaal de vervloekte zolder gepost door Romy. Dit verhaal is gepost in de categorie griezel verhalen. Wilt u een zelf geschreven, of een mooi verhaaltje posten? Klik daarvoor hier.

Wilt u terug naar griezel verhalen?
Categorie: griezel verhalen
Gepost door: Romy
Gepost op: 2010-7-17

Verhaal:

de vervloekte zolder
in 1979 heerste een vloek de vloek ging over de zolder ieder een in het dorp praatde er over.
zoals hoe de legende was en dat ga ik julie nu vertellen.

het begon allemaal in 1965
juultje lisa en fred woonde met hun vader en moeder in een huis juultje lisa en fred hadden geen kamer dus sliepen ze op zolder,Het was de eerste nacht in hun nieuwe kamer (zolder)
ze sliepen op een koude grijze matras toen ze in waren gedut hoorde ze stemmen de koude wint blies door het open raam ze hoorde stemmen rustig laangs hun heen komen.
ze zeiden:moordenaar moordenaar bloed bloed toen ze wakker in hun bed lagen deet fred het bed lampje aan toen zagen ze het 3 mensen 2 mannen en 1 vrouw de mannen hadden messen in hun handen de vrouw een bijl het bloed van de vrouw stroomde uit haar hals en neus er zat overal bloed ze waren lijk wit. de kinderen gilde. maar de ouders hoorde hun niet toen de ouders over een uur binen kwamen waren de kinderen er niet van verdriet gingen ze in hun bedjes ligen (op zolder) die avond om half 1 in de nacht was het erg koud op zolder de wint blies door het raam de ouders hoorde 3 stemmen de stemmen van juultje lisa en fred ze zijden:verraden alleen koud vermoord
toen de vader van de kinderen het licht aan dedeet zagen ze 2 meisjes en 1 jongen het was verbaasd het waren lisa juultje en fred er lag bloed op hun gezigd en lichaam en kleding ze hadden moord wapens in hun handen toen de ouders zig omdraaden naar de muur stond met bloed geschreven veraden koud bloed vermoord nu jullie nog.

sinds dien is het huis van juultje en lisa en fred en de vader en moeder voor altijd leeg gedouden.

het gerugt gaat dat ze nogsteeds op zolder rond spoken.

Aantal keer bekeken: 2729
Waardering: 3.48 op 10
Geef een cijfer:

Alle rechten voorbehouden 2005-2024 - www.verhalenlezen.nl


Verhalen

Wilt u een verhaaltje lezen uit één van de onderstaande categorieën? Klik dan gewoon op een categorie en u komt op de pagina met de verhalen van deze bepaalde categorie.

Verhalen posten

Hebt u zelf een verhaaltje geschreven? Of een onvergetelijke blunder tegengekomen, of iets anders. En je wilt er anderen mee amuseren, lezen? Met verhalenlezen.nl kan dat geen probleem zijn. Klik hier om een verhaal te posten!


Statistieken

Totaal verhalen: 5184
Totaal categorieën: 10
Totaal 16 bezoekers online