Verhalenlezen.nl - Voor al uw verhalen en sprookjes. Ook hebben we liefdes verhalen en erotische verhalen.

de vloek van Tails doll.

U leest om dit moment het verhaal de vloek van Tails doll gepost door horrorman. Dit verhaal is gepost in de categorie griezel verhalen. Wilt u een zelf geschreven, of een mooi verhaaltje posten? Klik daarvoor hier.

Wilt u terug naar griezel verhalen?
Categorie: griezel verhalen
Gepost door: horrorman
Gepost op: 2011-8-11

Verhaal:

de vloek van Tails doll
of het echt is of niet ik zal toch maar luisteren als ik jou was .ik ga jou de vloek va, Tails doll vertelen .ik vertelde het aan een vriend van mij maar hij geloofde het niet en hij lachte me uit.Maar die avond werd hij vermoord en ik weet zeker dat het Tails doll was die het gedaan heeft .Tails dool is de vijand van als je sonic free riders speelt en Tails doll is je tegestander en je wint van hem in het spel komt hij zich wreken.maar je kunt het nog overleven luister naar mn instrucies.Tails dol komt s nachts altijd wraak nemen wanneer alleen thuis bent . en er is een vervloekt liedje en als die in een donkere kamer op zet dan ben je er zoio aan . En alje dat lied tocht op zet moet je het volgende doenom te overleven . Tails doll komt er aan maar wat moet je doen je mag niet bang zijn want al je bang bent dan komt hij je vermoorden dus word niet bang . Maar pas op ! Tails doll gaat vanalas proberen om je bang te maken.Ik heb jullie gewaarschuwd. Dus speel bij sonic free riders nooit tegen Tails doll nooit . En zet nooit in donkeren en een lichtere kamer het vevloekt lied i feel the sunshine op en zeker nie savonds al je alleen bent. veel succes voor wie dit leest .

Aantal keer bekeken: 3388
Waardering: 5.38 op 10
Geef een cijfer:

Alle rechten voorbehouden 2005-2024 - www.verhalenlezen.nl


Verhalen

Wilt u een verhaaltje lezen uit één van de onderstaande categorieën? Klik dan gewoon op een categorie en u komt op de pagina met de verhalen van deze bepaalde categorie.

Verhalen posten

Hebt u zelf een verhaaltje geschreven? Of een onvergetelijke blunder tegengekomen, of iets anders. En je wilt er anderen mee amuseren, lezen? Met verhalenlezen.nl kan dat geen probleem zijn. Klik hier om een verhaal te posten!


Statistieken

Totaal verhalen: 5184
Totaal categorieën: 10
Totaal 14 bezoekers online