Verhalenlezen.nl - Voor al uw verhalen en sprookjes. Ook hebben we liefdes verhalen en erotische verhalen.

de vloek van methraopolis deel 1.

U leest om dit moment het verhaal de vloek van methraopolis deel 1 gepost door xD petra. Dit verhaal is gepost in de categorie griezel verhalen. Wilt u een zelf geschreven, of een mooi verhaaltje posten? Klik daarvoor hier.

Wilt u terug naar griezel verhalen?
Categorie: griezel verhalen
Gepost door: xD petra
Gepost op: 2009-12-8

Verhaal:

de vloek van methraopolis deel 1
ik liep de trap op. haloween avond ,zuchte ick .toen er nog maar eens werd aan ge beld door enkele jongens die lachend weg liepen. deze momente haate ik zo je wouw slapen en je kon niet slapen .dus ging ik maar tv kijken .toen ik plots een ijzige gil hoorde ik schrok . ook de tv leek te schrikken want het scherm flikkerde
verdomde electrisiteit mompelde ik .
toen plots er een vrouw op het scherm verscheen breed grijnzend met een gigagantisch mes in haar hand . ik schrok wat was dit voor een grap .
de vrouw zij plots op mono toone stem
bloeden zult gij ....mijn ogen sperde zich wijd open toen ik plots mijn huis op het scherm zag verschijnen . ik gilde en probeerde de tv uit te zetten .... de woorden spookte in mijn hoofd ´bloeden zult gij `onder tussen kreeg ik die tv maar niet af ik greep de telefoon en wou zo snel mogelijk de politie bellen ... toen ik de politie aan de lijn kreeg begon ik helemaal in paniek mijn verhaal te vertellen . ´meisie ga maar gauw naar bed en niet te bang zijn van de spoken kuzies `lachte de agent door de telefoon . NEEE NEEE riep ik totaal in paniek NEE tranen stromde over mijn wangen aan de ander kant van de lijn hadden ze al lang op gehangen ....ik draaide mij om en zag een schim voor de deur van mijn huis staan , net op dat moment werd er aan gebeld ik stond genageld aan de grond ik kon me niet bewegen zelfs met mijn ogen knipperen lukte niet meer ik werd helmaal gevoelloos . ik zag uit mijn oog hoeken de vrouw op het scherm staan lachen .............
DE VOLGENDE MORGEN :
mijn man kwam de volgende morgen terug thuis na drie weken uit argentie hij was archeologe en was één of andere tempel gaan onderzoeken met weer al z´on dom fabeltje er rond , de tempel van methraopolis .
toen mijn man binnenkwam stond hij plots stok stijf ..... vervol volgt snel

Aantal keer bekeken: 2578
Waardering: 7.63 op 10
Geef een cijfer:

Alle rechten voorbehouden 2005-2024 - www.verhalenlezen.nl


Verhalen

Wilt u een verhaaltje lezen uit één van de onderstaande categorieën? Klik dan gewoon op een categorie en u komt op de pagina met de verhalen van deze bepaalde categorie.

Verhalen posten

Hebt u zelf een verhaaltje geschreven? Of een onvergetelijke blunder tegengekomen, of iets anders. En je wilt er anderen mee amuseren, lezen? Met verhalenlezen.nl kan dat geen probleem zijn. Klik hier om een verhaal te posten!


Statistieken

Totaal verhalen: 5184
Totaal categorieën: 10
Totaal 7 bezoekers online