Verhalenlezen.nl - Voor al uw verhalen en sprookjes. Ook hebben we liefdes verhalen en erotische verhalen.

de zakenman.

U leest om dit moment het verhaal de zakenman gepost door remie114. Dit verhaal is gepost in de categorie griezel verhalen. Wilt u een zelf geschreven, of een mooi verhaaltje posten? Klik daarvoor hier.

Wilt u terug naar griezel verhalen?
Categorie: griezel verhalen
Gepost door: remie114
Gepost op: 2011-6-30

Verhaal:

de zakenman
Een oude vrouw keert terug naar haar auto en ziet daar een goedgeklede man staan. Hij legt haar uit dat er een aantal opgeschoten jongeren in de buurt van haar auto aan het klieren waren en hij zolang de wacht heeft gehouden. Daardoor is hij nu echter wel te laat voor zijn zakelijke afspraak. Of de vrouw hem alsjeblieft even een lift wil geven.
De vrouw stemt in, maar is toch een beetje argwanend. Ze vraagt de man om even uit te stappen zodat hij haar uit de parkeerplaats kan dirigeren. Als de man uitstapt, maakt de vrouw dat ze wegkomt. Thuisgekomen merkt ze dat het koffertje van de man nog in haar auto staat. Als ze het openmaakt vindt ze een grote bijl.



Aantal keer bekeken: 2467
Waardering: 2.14 op 10
Geef een cijfer:

Alle rechten voorbehouden 2005-2024 - www.verhalenlezen.nl


Verhalen

Wilt u een verhaaltje lezen uit één van de onderstaande categorieën? Klik dan gewoon op een categorie en u komt op de pagina met de verhalen van deze bepaalde categorie.

Verhalen posten

Hebt u zelf een verhaaltje geschreven? Of een onvergetelijke blunder tegengekomen, of iets anders. En je wilt er anderen mee amuseren, lezen? Met verhalenlezen.nl kan dat geen probleem zijn. Klik hier om een verhaal te posten!


Statistieken

Totaal verhalen: 5184
Totaal categorieën: 10
Totaal 20 bezoekers online