Verhalenlezen.nl - Voor al uw verhalen en sprookjes. Ook hebben we liefdes verhalen en erotische verhalen.

de zoen .

U leest om dit moment het verhaal de zoen gepost door blabla . Dit verhaal is gepost in de categorie liefdes verhalen. Wilt u een zelf geschreven, of een mooi verhaaltje posten? Klik daarvoor hier.

Wilt u terug naar liefdes verhalen?
Categorie: liefdes verhalen
Gepost door: blabla
Gepost op: 2010-10-28

Verhaal:

de zoen
Er was eens een meisje, Anna heette ze, ze woonde in een boerendorpje in het zuiden van Nederland. Anna had nooit erg naar jongens gekeken, tuurlijk was ze wel eens verliefd, maar wat zouden die jongens met HAAR moeten? Dus hield ze het bij dromen, dromen over haar eerste perfecte zoen, en haar prins op het witte paard. ze was best onzeker, maar de eerste dag van de 2de klas had ze een erg leuk zomerjurkje aangetrokken en zich netjes opgemaakt. Ze trok de aandacht van een jongen hij heette pim. Hee wie ben jij? Ik ben Anna zei ze verlegen. Maar toen het gesprek eenmaal volgde voelde ze zich erg op gemak, en al gauw kletsten ze uren.

Anna ging steeds vaker met jongens praten, en dat terwijl ze vroeger niet eens hoi zei. Maar een jongen praatte ze Nooit mee: Robert. Robert was een hele knappe jongen, maar erg verlegen. Hij was een lieve aardige vriend en hield heel erg van voetbal. Anna had gehoord dat hij vroeger alleen maar van voetbal hield en Nooit naar meisjes omkeek. Dus had ze kans? Op een dag vertelde Anna het haar zusje (die veel ervaring met jongens had) Die zei: waarom ga je niet eens vragen om een potlood, en zo begon het verhaal van Anna...

Ze zat bij wiskunde en iedereen had afgesproken om naast een jongen te gaan zitten. Pim riep hard door de klas: Hee Anna, de plek naast Robert is nog vrij hoor! Anna wilde wel,maar durfde niet naast hem te zitten. Maar aangezien er geen tafeltjes vrij waren (behalve eentje helemaal alleen) meost ze wel naast robert gaan zitten! Hee mompelde ze. Niemand durfde iets te zeggen iedereen keek naar ze. Aan het eind van het uur vroeg hij: ben je eigenlijk goedin wiskunde? Anna antwoordde: Ehm ja hoor en jij?
Maar toen ging de bel, en Anna was boos op zich zelf dat ze niks durfde te zeggen!

Er gebeurde 2 maanden niks, maar in de kerstvakantie was anna weer eens aan het dagdromen over Robert, haar zusje zag het, en pakte stiekem haar mobiel.. : Hee robert, ik vind je al best wel een leuke jongen, zullen we een keertje wat afspreken? x Anna. Anna was RAZEND: Ze wou bijna smsen dat het haar zusje was! MAar toen bedacht ze zich: Wat als ik nou eerst het antwoord afwacht wie weet is het ja, en stel het is nee dan kan ik altijd nog zeggen dat mijn zusje het was. De hele nacht lag ze wakker naast haar mobiel.. maar niks! Todat ze de volgende dag opeens piep piep hoorde. Haar mobiel... vol spanning zei ze tegen haar zusje: jij mag hem openmaken ik durf niet! Haar zusje opende het smsje en zei: het is inderdaad van Robert, maar ehm tja lees zelf maar. Anna liep huilend weg, shit shit shit shit het is vast verkeerd. Huilend zat ze op de wc, todat ze geklop hoorde: Anna, anna lees nou eerst het smsje eens!! Anna deed voorzichtig de deur open, en las het smsje: Hee Anna, ja lijkt me leuk een keertje wat te gaan doen samen! Fijne vakantie! x Robert.

Ze was zoo blij, todat ze Robert op school zag, ze durfde niks te zeggen over het smsje, en hij zei er ook niks van. Ze was er helemaal verdrietig over: Zou het wel van komen? En vond hij haar wel leuk? Met een verdrietig gevoel ging ze naar huis. Haar vriendinnen nodigde haar uit voor een filmavondje.. Ze zei: Ja. MAar dacht: ik trek mijn pyjama al vast aan en ga is flink bij ze uithalen.

Een uurtje later bedacht ze zich en dacht: Nee ik laat me niet verdrietig maken om een jongen, ze trok haar allerleukste jurkje aan. En vertrok naar haar vriendinnen. Toen ze de deur opendeed: SURPRISE!!! Anna wist niet wat ze zag: Een feestje speciaal voor haar verjaardag! Todat ze zag wie er waren: Haar hele klas behalve Robert. Huilend rende ze weg, en ging op een bankje zitten. Ze hoorde dat er iemand naast haar kwam zitten, maar keek niet om... Ze zei: Ja Laura, ga maar weg, ik wil alleen zei. Toen hoorde ze een jongensstem zeggen: Maar ik ben niet Laura! Met betraande ogen keek ze in het gezicht van: Robert! Maar wat doe jij hier! Ik hoorde dat je moest huilen dus ik vroeg me af waarom? Ze zei: Ja ik weet het echt niet meer ik kan het je niet zeggen, het is geheim. Robert sloeg een arm om haar heen en zei: Oke maar ga je wel mee naar binnen dan? Ze missen je, en ik jou misschien wel het Meest! Ze kon niet geloven wat hij zei, dus zei ze niks terug en liep met hem mee.

Na een tijdje gefeest te hebben ging Anna even op een stoel zitten: pff wat was het warm. Op dat moment kwam er een liefdesliedje... Oh nee dacht ze: Weg hier, dit wil ik niet, straks wil hij niet met me dansen. Maar Robert pakte haar hand, en sleepte haar de dansvloer op!

Robert: Anna, het spijt me dat ik zo laat was, maar ik had een etentje, en het liep uit.
Anna: Geeft niet, ik vind het super dat je er bent!
Robert" wat wil je voor je verjaardag?
Anna: Ik hoef niks hoor
Robert: Jawel ik sta erop!
Anna: verzin maar wat dan.

Toen de avond afgelopen was ging ze naar huis. robert had haar nog een zoen gegeven, en ze ging de hele nacht dromen over hem!

De volgende dag zat ze na school thuis, toen ze de deurbel hoorde. wie zou dat nou zijn ze verwachte geen bezoek! snel deed ze haar shirtje recht, haar goed en liep naar de deur. Daar stond Robert!! Ze kreeg haast een hartaanval! Hij zei: Hee, je kreeg nog een verjaardagscadeautje van me! Anna schrok en zei: Ehm ja kom binnen! wil je wat drinken? Robert: Ja lekekr doe maar een Fanta. Anna schonk Fanta in en voelde dat Robert naar haar keek! ZE gingen onder de rozen zitten buiten in de tuin! Hij gaf haar een roos en zei: Ik moet je wat vertellen!
Ik vind je al heel erg lang leuk, ik durfde het alleen niet te zeggen. Want ik was bang dat jij mij niks zou vinden enzo. Anna kon het neit geloven: Maar maar, waarom zei je dat dan niet meteen? Robert: Ik denk zo vaak aan je, elke dag weer, en dan kan ik mezelf wel vermoorden dat ik nooit met je praat! Anna zei, ja ik ook! Ik vind je echt geweldig! robert zei: ja en je was zo'n verlegen meisje, het mooiste meisje wat ik ooit heb gezien! Anna: vind je dat echt? Robert zei: Ja en eidereen vind dat! Toen zoende hij haar, haar eerste Echte zoen, en hij was PERFECT. Onder de rozenboom. Toen hij weg ging zei hij: We hebben nu wat toch? Ze zei: Ja, ik ehm denk het. Hij gaf haar een kus en vertrok.

Nu had Anna eindelijk iets om over te dromen, iets wat echt was gebeurd: De Perfecte zoen!

Aantal keer bekeken: 4357
Waardering: 5.95 op 10
Geef een cijfer:

Alle rechten voorbehouden 2005-2024 - www.verhalenlezen.nl


Verhalen

Wilt u een verhaaltje lezen uit één van de onderstaande categorieën? Klik dan gewoon op een categorie en u komt op de pagina met de verhalen van deze bepaalde categorie.

Verhalen posten

Hebt u zelf een verhaaltje geschreven? Of een onvergetelijke blunder tegengekomen, of iets anders. En je wilt er anderen mee amuseren, lezen? Met verhalenlezen.nl kan dat geen probleem zijn. Klik hier om een verhaal te posten!


Statistieken

Totaal verhalen: 5184
Totaal categorieën: 10
Totaal 21 bezoekers online