Verhalenlezen.nl - Voor al uw verhalen en sprookjes. Ook hebben we liefdes verhalen en erotische verhalen.

de zomer begint zo ook de kriebels in je buik.

U leest om dit moment het verhaal de zomer begint zo ook de kriebels in je buik gepost door isabella (L). Dit verhaal is gepost in de categorie liefdes verhalen. Wilt u een zelf geschreven, of een mooi verhaaltje posten? Klik daarvoor hier.

Wilt u terug naar liefdes verhalen?
Categorie: liefdes verhalen
Gepost door: isabella (L)
Gepost op: 2011-9-18

Verhaal:

de zomer begint zo ook de kriebels in je buik
Het weer begon warmer te worden. De zon scheen vandaag. Er was een zacht briesje.Ik had een zomers jurkje aan. Op de fietst keken al veel jongens naar mij.Ik bloosde en hoopte dat op school niks zou gebeuren. Ik had het mis. Toen ik binnen kwam keken de jongens en bleven ook kijken. Ik bloosde en ging snel zitten. Merijn zat naast me en bleef kijken. Ik probeerde me te concentreren op de les. Dat gaan niet zo gemakkelijk als iedere jongen die naast of achter je zat de hele tijd aan het kijken waren. Het leek wel alsof de lerares blind was en zei niks en ze gaf de jongens ook geen beurt.

In de pauze kon ik niet eens normaal praaten met me vriendinnen. De jongens vroegen vanalles. De vraag :'heb je een vriendje?'kwam ongeveer 10 keer voorbij. Ik werd het zat en zei dat ik al een oogje op iemand had. Ze gingen vragen op wie enzo. Maar ik had het erger gemaakt want ze gingen volop flirten. Ik zei dat het iemand uit me klas was. De jongens die niet in mijn klas zaten gingen weg. Ze vertelde het tegen iedere jongen. Toen was ik omringd door de jongens uit me klas. Ze hoefde niks te zeggen. Alleen blikken waren al genoeg. Ik keek rond en zag Merijn er niet bij staan. Ik liep weg en ging naar hem zoeken terwijl de jongens me achtervolgde. Ik kon hem niet vinden en dat vond ik jammer. Ik zei tegen de jongens dat ze moesten wachten tot het einde van het volgende les uur. Heel bedroefd gingen ze weer terug naar de plek waar ze normaal stonden.

Ik stond al bij het lokaal en de populaire meiden kwamen eraan. Ze vroegen wat er in de pauze was gebeurt. Ik zei dat er niks gebeurt was. Nu kwamen alle jongens tegelijk. Behalve Merijn. Jammer genoeg zat ik deze les naast Bastiaan. Hij vroeg de hele tijd wie het was. Ik negeerde hem en keek de klas rond. Merijn was er wel. Ik hield hem in de gaten tot het einde van de les. Ik vroeg of iedere jongen ff wilde wachten na de les. Iedereen was en Merijn deze keer ook. Ik zei:'diegene die ik leuk vind ga ik nu een zoen geven.' Ik liep naar Merijn en gaf hem een zoen op zijn mond. De jongens liepen weg. Merijn keek me aan en vroeg:'waarom ik?'Ik kon daar niet op antwoorden. Ik kon nog net zeggen:'ik weet het niet.' Ik liep naar de volgende les en toen ik net de bocht om was ging de bel. Shit! Ik zou een briefje moeten halen. Maar Merijn ook.

Eenmaal bij het klaslokaal(met het briefje) ging ik snel zitten. Ik werd overspoeld met briefjes waarop dezelfde vraag stond : waarom hij? Ik pakte een blaadje en schreef erop : hij is leuk omdat hij zichzelf blijft. Bij meisjes en bij jongens en hij gaat niet stoer doen. Ik gaf het aan een jongen en zei :'geef het door aan de andere jongens.' Zo gezegd zo gedaan. Ik had Merijn niet in de les zien zitten. Ik wist waar hij stond ik de pauze maar had geen zin om ernaar toe te lopen. Ik had hem laten zien dat ik hem leuk vind. Nu mag hij met een antwoord komen.

De pauze was voorbij en ik werd zenuwachting en vroeg me af of Merijn wel een antwoord zou geven. Toen ik aankwam lopen bij het biologie lokaal stond Merijn er al.Ik zei niks maar keek wel naar hem via mijn ooghoeken. Het leek alsof hij met iets aan het worstelen was. Hij kwam dichterbij en ging toen weg. Dat gebeurde ongeveer 3 keer. Toen liep ik naar hem toen bleef voor hem staan wachten. Wachten op wat hij zou doen. Ik zei:'je hebt een keuze om te laten zien of je me wel of niet leuk vindt. 1. loop weg, betekend dat je me niet leuk vind of 2.kijk me aan, betekend dat je me wel leuk vind.' Ik stond te wachten en na een tijdje keek hij me aan en begon me te zoenen. Ik had niet verwacht dat hij me zou zoenen. Maar was wel blij. Ik liet mijn tas vallen en gooide mijn armen om zijn nek en zoende terug. Hij liet zijn tas ook vallen en legde zijn armen om mijn middel. We stonden zo een paar minuten tot de bel ging. We gingen naar het lokaal en de hele les hebben we naar elkaar zitten kijken.

Toen school klaar was en we naar huis gingen, ging ik mee met Merijn. Hij wist een plek dicht bij zijn huis waar we ongestoord konden praten en zoenen. Ik vond het goed en hij fietste voorop. daar aangekomen legde ik me fiets niet zette hem op slot en liep naar Merijn toe. Hij stond te wachten in de bosjes. Ik vertelde hem dat ik vanaf het begin hem leuk vond. Hij vond me pas leuk toen hij me zag met dit jurkje aan. Ik vroeg waarom hij niet in de 1ste psuze was gekomen. Hij was bang dat hij me zou kussen en dat ik toch verliefd was op iemand anders. Ik begon te lachen en kuste hem weer. Zo hebben we de hele dag door gebracht totdat mijn ouders belde en vroegen waar ik bleef. Ik vertelde ze dat ik mee gegaan was met een klasgenootje en dat ik snel naar huis zou komen. Merijn was teleurgesteld. Maar morgen was het zaterdag. We zouden weer afspreken.



Aantal keer bekeken: 10506
Waardering: 6.07 op 10
Geef een cijfer:

Alle rechten voorbehouden 2005-2024 - www.verhalenlezen.nl


Verhalen

Wilt u een verhaaltje lezen uit één van de onderstaande categorieën? Klik dan gewoon op een categorie en u komt op de pagina met de verhalen van deze bepaalde categorie.

Verhalen posten

Hebt u zelf een verhaaltje geschreven? Of een onvergetelijke blunder tegengekomen, of iets anders. En je wilt er anderen mee amuseren, lezen? Met verhalenlezen.nl kan dat geen probleem zijn. Klik hier om een verhaal te posten!


Statistieken

Totaal verhalen: 5184
Totaal categorieën: 10
Totaal 11 bezoekers online