Verhalenlezen.nl - Voor al uw verhalen en sprookjes. Ook hebben we liefdes verhalen en erotische verhalen.

de zwarte schoonheid.

U leest om dit moment het verhaal de zwarte schoonheid gepost door scarlett. Dit verhaal is gepost in de categorie sprookjes. Wilt u een zelf geschreven, of een mooi verhaaltje posten? Klik daarvoor hier.

Wilt u terug naar sprookjes?
Categorie: sprookjes
Gepost door: scarlett
Gepost op: 2010-12-24

Verhaal:

de zwarte schoonheid
De zwarte schoonheid.
Er was eens een meisje dat een schoonheid van een engel had ze had zwarte haren en een hele witte huid ze had donkerbruine ogen maar ze was zo mooi. ze woonde in een kasteel helemaal alleen ze had een paard die was zwart.
Het meisje geloofde niet in liefde of dat je van iemand kon houden haar ouders waren een maand naar haar geboort gestorven en voor ik het vergeet het meisje heet isabelle.Ze had alleen haar paard ze reed met haar paard door het bos het was windstil maar veel geluiden van het bos isabelle was nooit bang.Opeens hoorde iets anders niet van bos het was mistig dus ze zag niet wat of wie het was toen daar in de verte zag ze een gedaante van een man de man kwam langzaam op haar af ze wilde op haar paard gaan en weg rijden tot twee sterke handen haar vast pakte ze keek achterom en inplaats van een enge man te zien.Ziet ze de knappe jongeman de jongeman keek haar aan best wel lang hij was vverblind door haar schoonheid.Hallo kan ik u ergens mee helpen de man (eindelijk)weer bewust zijn zegt niets maar komt dichterbij staan en doet hij iets wat zij helemaal niet verwachte hij kuste haar maar zij zij kuste terug hij stopte de kus en liet de volle kracht van zijn ogen los op die van haar en ze stond opeens in een bloemen veld was hij een geest ofzo???. naar wat gekus trokken ze hun kleren uit en vreeen zacht lief en teder toen ze gestopt waren gaf hij haar een roos.En alles werd zwart isabelle werd wakker in haar bed ze dacht nee dit kan geen droom zijn echt niet alles was zo echt toen zag ze aan het uit einde van het bed een roos net zo mooi als die van de jongeman.

Aantal keer bekeken: 3133
Waardering: 4.00 op 10
Geef een cijfer:

Alle rechten voorbehouden 2005-2024 - www.verhalenlezen.nl


Verhalen

Wilt u een verhaaltje lezen uit één van de onderstaande categorieën? Klik dan gewoon op een categorie en u komt op de pagina met de verhalen van deze bepaalde categorie.

Verhalen posten

Hebt u zelf een verhaaltje geschreven? Of een onvergetelijke blunder tegengekomen, of iets anders. En je wilt er anderen mee amuseren, lezen? Met verhalenlezen.nl kan dat geen probleem zijn. Klik hier om een verhaal te posten!


Statistieken

Totaal verhalen: 5184
Totaal categorieën: 10
Totaal 26 bezoekers online