Verhalenlezen.nl - Voor al uw verhalen en sprookjes. Ook hebben we liefdes verhalen en erotische verhalen.

dead baby .

U leest om dit moment het verhaal dead baby gepost door jeloesa melissa mekisha pinas . Dit verhaal is gepost in de categorie spannende verhalen. Wilt u een zelf geschreven, of een mooi verhaaltje posten? Klik daarvoor hier.

Wilt u terug naar spannende verhalen?
Categorie: spannende verhalen
Gepost door: jeloesa melissa mekisha pinas
Gepost op: 2011-6-27

Verhaal:

dead baby
een paar maanden geleden kreeg ik dit briefje van de moeder van myn beste vriendin joyce.


meliissa je wist vast wel dat ik moest oppassen op mijn buur meisje .
haar ouders zouden mij 50 euro geven , dus ik zei natuurlijk jaa .
ze lieten voor mij een briefje agter , waarop stond waneer ik haar een flesje moest geven en haar in bed moest stoppen .
het was 5 uur , tijd om dr in testoppen .
na 10 minuten sliep ze , ik liep naar beneden om tv tekijken , het duurde een eeuwigheid om hem aan tekrijgen het was een zeer ingewikkelde televisie .
op sbs 6 was er een enge film op tv : the ring .
ik werd verstoord door het gehuil van mijn buur meisje ik liep naar boven , ik besloot haar in bad tedoen , ze had een sgattig wit teiltje van zwitsal .
het water was lauw maar warm genoeg voor haar .
ze kon er rustig in zitten , dus ik liep ik even naar beneden , na een paar minuten ging ik maar weer even naar boven ik zag haar niet meer ik rende snel naar het teiltje daar lag ze met haar gezicht in het water .
ik was hopeloos en wist niet wat ik moest doen , het was 100 procent zeker dat ze niet meer leefde .
ik paktee haar beet en liep haastig naar haar kamer .
uit haar kast pakte ik haar moooiste jurkje die trok ik haar aan .
het was 12 uur precies ik begraafde haar achter in , op het veldeje .
en nu melissa maak ik een einde van mij leven , omdat ik een weerloze baby heb vermoord .
ik houw van jou .





xoxo joyce



R.I.P joyce 12-2-11

ik houw van jou joyce en zal je nooit vergeten je was pas 15 en wist niet wat je deed :-(

Aantal keer bekeken: 3942
Waardering: 6.39 op 10
Geef een cijfer:

Alle rechten voorbehouden 2005-2024 - www.verhalenlezen.nl


Verhalen

Wilt u een verhaaltje lezen uit één van de onderstaande categorieën? Klik dan gewoon op een categorie en u komt op de pagina met de verhalen van deze bepaalde categorie.

Verhalen posten

Hebt u zelf een verhaaltje geschreven? Of een onvergetelijke blunder tegengekomen, of iets anders. En je wilt er anderen mee amuseren, lezen? Met verhalenlezen.nl kan dat geen probleem zijn. Klik hier om een verhaal te posten!


Statistieken

Totaal verhalen: 5184
Totaal categorieën: 10
Totaal 22 bezoekers online