Verhalenlezen.nl - Voor al uw verhalen en sprookjes. Ook hebben we liefdes verhalen en erotische verhalen.

die geile vakantie.

U leest om dit moment het verhaal die geile vakantie gepost door lalala cant hear you lalala. Dit verhaal is gepost in de categorie erotische verhalen. Wilt u een zelf geschreven, of een mooi verhaaltje posten? Klik daarvoor hier.

Wilt u terug naar erotische verhalen?
Categorie: erotische verhalen
Gepost door: lalala cant hear you lalala
Gepost op: 2011-1-5

Verhaal:

die geile vakantie
Ik ben een getrouwde vrouw en houd heel erg van mijn man. Toch gebeurde dit:
Ik was met een vriendin(single) op vakantie.al gauw sloeg ze een knapperd aan de haak. Ze gingen met zn tweeen een nachtje kamperen. Ik vond het prima want dan had ik tijd voor me zelf. Ze gingen s`morgens vroeg weg. Toen ik wakker werd om ze uit te zwaaien voelde ik dat ik kletsnat was tussen mn benen. Vast een geile droom dacht ik ik trok wat kleren aan (en een droge slip) en zwaaide ze uit.toen ik terug naar binnen wilde zag ik onze bloedgeile buurman. Hij had alleen een klein zwart broekje aan spontaan was ik weer zo nat als weet ik veel wat. Snel ging ik naar binnen. Wow! Bij het ontbijt ga ik eens een praatje maken dacht ik.ik trok mn slipje uit en ging een lekker me zelf liggen verwennen op het bed. Ik lik aan mn vinger en doe mn benen wijd open. Nog redelijk nat was ie. Eerst liet ik mn vinger rond mn schaamstreek draaien steeds dichter naar mn inmiddels kletsnatte kutje mmmmmm ik kreunde mn vinger ging erin en uit en erin en er uit hopla daar verdween de 2e vinger ook in mn kutje. Ooooo zalig! Ik graaide onder mijn bed en zocht naar de vibrator waar ik en mn vriendin gister zo geil mee hadden gespeeld. Prrrrr rilde de vibrator lekker in me. Ooow dit was zoo lekker. Kut! Tien uur! Het ontbijt begint zo. Snel duw ik de vibrator onder mijn bed en trek een jurkje aan. Geen slip. Die is toch weer zo nat. Ik loop naar het ontbijt en gooi wat op een dienblad. Er is nog plaats naast hem. Ik plof neer en hij kijkt me geil aan. Haai zegt hij hoi zeg ik terug. Zijn blik dwaald af naar mn tieten. Oew ik voel me weer nat worden dan gaat zijn blik weer naar mij gezicht en zegt je heb geen ondergoed aan he? Ik word rood. Ja zeg ik. Hij legt zijn hand op mijn knie. Ik vraag onzeker heb jij ervaring? Gelukkig zit er niemand is de buurt want al antwoord gaat zijn hand omhoog. Toestemmend duw ik mijn benen uit elkaar. Wow! Jij bent al nat fluister hij als ie vlakbij is. en ik kijk naar zijn bobbel in zijn broek. Woe zegt ik zachtjes als hij er een vinger in duwt. Ik zeg straks mijn huis om half elf en ik draai me om om weg te lopen als ik acherom kijk zie ik dat hij zijn vinger aflikt. Thuis trek ik mn jurk uit en ga naakt op hem zitten wachten. 10.40 staat er op de klok als er gebeld word. Als ik (naakt) opendoe staat hij daar met een vrouw. Voor ik iets kan zeggen zegt ie. Zij gaat eerst met je spelen en ik kijk als we geil genoeg zijn doe ik mee zegt de buur man en de vrouw duwt me naar binnen. Ik moet op de bank gaan liggen met me benen wijd. De buurman gaat op de stoel zitten met een hand in zijn broek. Ik kijk naar de vrouw. Onder een wijde lang jurk droeg ze een strippers`kostuum ze ging op haar knieen zitten en bekeek me eerst aandachtig. Ze deed haar tong naar buiten en likte mn clitje. Toen ging ze naar mn inmiddels bijna verzopen kut. Haar tong gleed er zo in. Ik moest opstaan. In haar koffer had ze allemaal touwen.
Word vervolgd


Aantal keer bekeken: 13432
Waardering: 3.08 op 10
Geef een cijfer:

Alle rechten voorbehouden 2005-2024 - www.verhalenlezen.nl


Verhalen

Wilt u een verhaaltje lezen uit één van de onderstaande categorieën? Klik dan gewoon op een categorie en u komt op de pagina met de verhalen van deze bepaalde categorie.

Sex chatten met:

Verhalen posten

Hebt u zelf een verhaaltje geschreven? Of een onvergetelijke blunder tegengekomen, of iets anders. En je wilt er anderen mee amuseren, lezen? Met verhalenlezen.nl kan dat geen probleem zijn. Klik hier om een verhaal te posten!


Statistieken

Totaal verhalen: 5184
Totaal categorieën: 10
Totaal 26 bezoekers online