Verhalenlezen.nl - Voor al uw verhalen en sprookjes. Ook hebben we liefdes verhalen en erotische verhalen.

die onbekende man.

U leest om dit moment het verhaal die onbekende man gepost door jenny. Dit verhaal is gepost in de categorie erotische verhalen. Wilt u een zelf geschreven, of een mooi verhaaltje posten? Klik daarvoor hier.

Wilt u terug naar erotische verhalen?
Categorie: erotische verhalen
Gepost door: jenny
Gepost op: 2009-4-24

Verhaal:

die onbekende man
na een lange zware dag vermoeid in de trein zitte, de meeste kennen het wel, vaak drukke,volle treinen waarbij je haast op de lip van je buurman of vrouw zit, had ik ff mazzel..2 heerlijke mannen omringde mij op t eerste oog niet geintresseerd in wat dan ook. terwijl mijn fantasieen alle kanten op gingen bij het voelen van de grote maar nog slappe lul tegen mijn billen aan.
de man voor mij was ook niet verkeerd mooie donkere krullen en een lichaam waar je u tegen zegt..niet verkeerd getroffen dus in die volle trein.
net nadat ik de fantasieen weer had laten varen voelde ik heel teder en voorzichtig een hand over mn heup gaan,ik schrok en keek van wie die hand was, snel haalde de man die achter me stond zn hand weg maar duuwde zijn harde nog bedekte lul tegen me aan, ik merkte dat ik dat werd en bedacht me hoe ik zijn hand weer op mn lijf kon krijge, nog voor ik een antwoord had bedacht draaide de man voor me zich op en stopte zonder aarzeling zijn hand onder mn korte rokje. bij het naderen van station tilburg stroomde de trein leeg en werd ik uitdagend geleid naar een leeg hokje met 6 stoelen, de deur werd dicht gedaan en zonder wat te zeggen ging hij op zn knieeen en keek me aan na zijn ontdekking van mn glimmende kale en al zeiknatte lippen, vol genot begon hij me langzaam te likken, mn lichaam schokte zo af en toe als hij met zn warme tong over mn klitje ging, nog harde schokte mn lichaam toen ik een wat koude vinger in mn kutje voelde gaan en tevens ook een vinger in mn kont, wat raar dacht ik, en nadat ik mn ogen open deed zag ik dat ook de man die voor mij stond ons hokje had betreden, 2 mannen... dat was me nog nooit gebeurd! ik genoot met alles wat ik had en vlak voor ik klaar kwam beveelde ik beide mannen te gaan zittenn, na wat gewroed had ik beide natte lullen uit de gulpen gehaald en begon ze om en om te pijpen,voor t eerst kon ik ze horen nadat ze kreunde, god wat was ik nat, alles tintelde en het idee dat we elk moment betrapt konde worden wond mij meer en meer op.
toen beidde dikke natte lullen haast op klappen stonden stond een van hen op, en ging op de grond ligge, en trok mij op hem, zijn heerlijke lul gleed langzaam tussen mn lippen, en ik bewoog langzaam op en neer, terwijl de 2e man goddelijk mn kontgat aan het likken was, hoe harder ik op en neer ging, hoe intenser hij mijn gat likte,vraag me niet in welke stand, maar op de een of andere manier voelde ik zn natte eikel een weg proberen te wroeten tusse mn billen, zalig werd ik aan beide kanten steeds harder geneukt, handen overal over mn lijf, knijpend in mn tepels, en mn klitje werd heeerlijk bevredigd door een vinger, van welke man weet ik nog steeds niet..maar goed. nog nooit had zich zoooveel afgespeeld tussen mn benen en billen, ik voelde het steeds meer bonken in mn kont en na een paar harde lekkere stoten vulde de man mn gaatje met warme super geile sperma, niet lang daarna kwam ik schokkend en kreunend klaar terwijl de man nog langzaam in mn kont verder ging en de man onder mij nog in volle vaart heerlijk diep in mn poesje beukte, wat een genot, ze man kreunde dat hij bijna kwam waarna de man achter mij zn ballen heerlijk masseerde, kort daarna voelde ik mn 2e orgasme komen, en tevens weer een heerlijke lading sperma in mn poesje spuiten, zo'n genot heb ik echt nog nooit meegemaakt! terwijl ik dacht dat t afgelopen was zorge beide mannen weer te gelijk dat ook mn 3e orgasme kwam door me beide heerlijk te beffen en te vingeren.
de trein stopte ik stond op en knipoogde opende de deur en liep de trein uit. elke vrijdag word ik nog steeds genomen door de zelfde 2 mannen. zonder naam of andere info.

Aantal keer bekeken: 10041
Waardering: 6.57 op 10
Geef een cijfer:

Alle rechten voorbehouden 2005-2024 - www.verhalenlezen.nl


Verhalen

Wilt u een verhaaltje lezen uit één van de onderstaande categorieën? Klik dan gewoon op een categorie en u komt op de pagina met de verhalen van deze bepaalde categorie.

Sex chatten met:

Verhalen posten

Hebt u zelf een verhaaltje geschreven? Of een onvergetelijke blunder tegengekomen, of iets anders. En je wilt er anderen mee amuseren, lezen? Met verhalenlezen.nl kan dat geen probleem zijn. Klik hier om een verhaal te posten!


Statistieken

Totaal verhalen: 5184
Totaal categorieën: 10
Totaal 25 bezoekers online