Verhalenlezen.nl - Voor al uw verhalen en sprookjes. Ook hebben we liefdes verhalen en erotische verhalen.

dildo swap.

U leest om dit moment het verhaal dildo swap gepost door geil wijffie. Dit verhaal is gepost in de categorie sex verhalen. Wilt u een zelf geschreven, of een mooi verhaaltje posten? Klik daarvoor hier.

Wilt u terug naar sex verhalen?
Categorie: sex verhalen
Gepost door: geil wijffie
Gepost op: 2011-5-18

Verhaal:

dildo swap
Je bent weliswaar 10 jaar jonger dan ik maar dat mag onze pret niet drukken. Onze gesprekken gaan altijd een gezellig pikante kant op maar het blijft altijd bij gesprekken. Tot nu toe.....

Op de een of andere vage manier kwam het gesprek op anale sex. Ik vind het erg lekker zeg ik, en als het gevoel voor jou ook maar enigzins in de buurt komt van het mijne, dan raad ik het je toch ten zeerste aan. Je mag mijn dildo wel een keertje lenen als je wilt, voeg ik er met een grote knipoog aan toe.

Er verstrijken enkele weken, totdat jij op een avond bij mij voor de deur staat. Dit heb je nog nooit gedaan en ik kon mijn verbazing dan ook niet verbergen, maar ik ben de beroerdste niet en nodig je uit. Jij drinkt een biertje en ik een Jillz. Ik had al 2 flesjes op en was dus al aardig giechelig en behoorlijk gezellig. Al snel werd de sfeer tussen ons pikant gespannen.
Weet je nog dat je het laatst over je dildo had. Jazeker, zeg ik, je wilt hem zeker even lenen of niet? Nou ik hoef hem niet mee naar huis maar als ik jou nou eens help, wil jij mij dan helpen?
Het vocht schiet mijn kutje uit en ik sta ietwat wankel op en zeg brutaal, nou kom maar mee naar boven dan.
Ik loop voor je de trap op en jij laat je hand alvast over mijn kont glijden. Halverwege de trap blijf ik even staan om jou mijn kont te tonen. Ik til mijn rokje op en jij kust mijn billen. Je laat je hand tussen mijn benen verdwijnen en voelt hoe nat ik ben. Mijn string is drijfnat. Je trekt hem opzij en begint me te likken. Ik zak op mijn knieen van genot en jij slurpt mijn kutje leeg. Ook laat je regelmatig je tong over mijn sterretje flitsen. Je vingert mijn kutje en likt mijn ster als een bezetene. Af en toe laat je je tong een stukje naar binnen glijden. Heftig kreunend kom ik klaar op de trap. Ik mompel tegen je dat we naar boven moeten lopen, iedereen kan ons zien hier op de trap. Ik zie aan je gezicht dat je dat erg spannend vind maar voor datgene wat jij wilt heb je toch liever wat comfort. Zo zacht is een trap immers niet.

Op mijn slaapkamer aangekomen laat ik me op het bed zakken en begin je broek los te maken. Die zit nogal strak gespannen maar al snel schiet een heerlijk lange dikke pik tevoorschijn. Dat had ik niet gedacht schatje, zeg ik je. Ik laat mijn tong van onder tot boven over je schacht glijden en begin met je gleufje te spelen. Met mijn handen masseer ik je ballen. Ik haal een vinger door mijn kutje en breng vervolgens die vinger naar jou ster en begin je kringspier te masseren. Je ogen vliegen even open van schrik maar al snel neemt het genot het over. Ik voel je ster ontspannen en laat langzaam mijn vinger naar binnen glijden. Dit is voor jou teveel en je komt heftig klaar in mijn mond. Ik lik je helemaal schoon en kom overeind.

Mijn mond vind de jouwe en we worstelen een geile dans met onze tongen. Ik draai me om jou heen en duw je achterover op het bed. Ik kleed je verder uit en trek ook snel mijn eigen kleren uit. Ik laat mijn hand over je pik glijden en begin je weer te pijpen. Ik duw je benen uit elkaar en begin je langzaam te vingeren. Als ik na een tijdje een tweede vinger erbij doe staat je pik weer op oorlogssterkte en besluit je dat het tijd is om mij weer te verwennen. Je duwt me achterover en vraagt me op handen en knieen te zitten. Je laat je pik langzaam mijn kutje inkomen en begint met langzame bewegingen te stoten. Je kijkt opzij en ziet op mijn nachtkastje een flesje glijmiddel.
Je pakt het flesje en doet wat op je handen. Dit wrijf je even warm en begint vervolgens mijn sterretje ermee in te wrijven.
Je weet dat ik mijn dildo regelmatig mijn kontje in laat verdwijnen dus ik ben ook al wat gewend qua omvang. Je trekt je terug uit mijn kutje, haalt je hand vol glijmiddel even over je keiharde pik en zet vervolgens je eikel tegen mijn ster aan.
Er is weinig druk voor nodig om binnen te dringen en al snel zit je tot de wortel in mijn kont.
Dit is voor jou je eerste anale ervaring en je kreunt hard van genot. Je kijkt hoe jou pik volledig in mijn kontje verdwijnt en begint met stevige lange halen te pompen.
Jezus wat is dit lekker hoor ik je zeggen. Ik kan alleen maar goedkeurend kreunen. Het is voor mij zo lang geleden dat ik een echte pik in mijn kontje heb gehad dat mijn adem stokt en ik bijna flauw val van ultiem genot, want zeg nou zelf, een vleesstam voelt vele malen lekkerder dan een latex dildo.
Je blijft met lange halen pompen. Je trekt je helemaal terug om vervolgens met groot genot weer binnen in mijn kontje te dringen. Na enkele minuten hou ik het niet meer en zeg je me hard en snel te neuken. Ik wil echt keihard geneukt worden in mijn kont.
Aangemoedigd door mijn geile praat pak je mijn heupen en voer je het tempo op. Omdat je al een keer bent klaargekomen kun je lekker doorneuken. Zaaaaaaaaalig. Na toch zeker 20 minuten voel ik je pik zwellen en met een kreun vanuit je tenen spuit je mijn darmen vol. Uitgeput laat je je op mijn rug zakken.
Je pik wordt weer slap en glijd, vergezeld van een golf sperma mijn kontje uit.
Samen vallen we uitgeput in slaap.

De volgende ochtend word ik als eerste wakker en als ik me omdraai zie ik daar als eerste jouw lekkere pik. Blijkbaar slaap je lekker want helemaal slap is hij niet. Ik rijk naar mijn nachtkastje en pak mijn dildo en de fles glijmiddel. Hier was je immers voor gekomen. Ik smeer de dildo alvast lekker in met glijmiddel en bewaar hem zolang in mijn kutje. Ik besluit je te wekken door je een heerlijke 'morning blow job' te geven. Het duurt even maar dan wordt je wakker met een gelukzalig grijns op je gezicht. Dat is prettig wakker worden hoor ik je zeggen. En het wordt nog veel beter, zeg ik je snel. Onmiddelijk laat ik mijn vinger in je kontje glijden en begin je langzaam te vingeren. Ik duw je benen verder uit elkaar zodat ik er beter bij kan en al snel kan ik een tweede vinger naar binnen laten glijden. Stevig neuk ik je met mijn vingers en haal met mijn vrije hand de dildo uit mijn kutje. Ik laat je je knieen iets optrekken en spuug mijn vingers wat natter zodat je kontje lekker glad is. Dan trek ik mijn vingers terug en vervang deze door .....

Aantal keer bekeken: 15074
Waardering: 7.97 op 10
Geef een cijfer:

Alle rechten voorbehouden 2005-2024 - www.verhalenlezen.nl


Verhalen

Wilt u een verhaaltje lezen uit één van de onderstaande categorieën? Klik dan gewoon op een categorie en u komt op de pagina met de verhalen van deze bepaalde categorie.

Sex chatten met:

Verhalen posten

Hebt u zelf een verhaaltje geschreven? Of een onvergetelijke blunder tegengekomen, of iets anders. En je wilt er anderen mee amuseren, lezen? Met verhalenlezen.nl kan dat geen probleem zijn. Klik hier om een verhaal te posten!


Statistieken

Totaal verhalen: 5184
Totaal categorieën: 10
Totaal 17 bezoekers online