Verhalenlezen.nl - Voor al uw verhalen en sprookjes. Ook hebben we liefdes verhalen en erotische verhalen.

dit huis is alleen van ons.

U leest om dit moment het verhaal dit huis is alleen van ons gepost door a.h Dracula. Dit verhaal is gepost in de categorie griezel verhalen. Wilt u een zelf geschreven, of een mooi verhaaltje posten? Klik daarvoor hier.

Wilt u terug naar griezel verhalen?
Categorie: griezel verhalen
Gepost door: a.h Dracula
Gepost op: 2009-4-21

Verhaal:

dit huis is alleen van ons
"Kunnen jullie het niet ergens anders doen??!"Zei ik door mijn stiefmoeder scherp in de ogen te bekijken.
"Bekijk mij niet zo!Het is niet mijn schult als JOUW vader van mij houdt!"Zei ze op een (zogezegt)doodgewone toon
"Trouwens jongedame het is tijd om naar bed te gaan" "jij-bent-mijn moeder niet!!"
"maar wel je stiefmoeder" zei mijn vader.Die valt ook uit de lucht!
"ga gauw.jouw vader en ik hebben nog een heleboel dingen te doen."
"om 22u30??" vroeg ik.
"wel ja.morgen om 8u stipt vertekken jouw vader en ik voor 3 dagen naar zee"
"ja wel teminsten zal ik van UW MAJITEIT af zijn!veel plezier!"schreewde ik nog


De volgende morgend toen ik opstond was het eerste wat ik hoorde gehuil.
van een vrouw.Ik ging de trappen stilletjes af.ik zag daar bij het raam een vrouw met een wit doorzichbaar kleed.
"euh.alles ok??"vroeg ik.
het draaide zich om de ogen dicht
"mama??!!"het deed de ogen open door naar boven te kijken.
"ja Salie.Ik ben het waarom heb je jouw vader laten doen?waarom een andere vrouw als ik??"
"ik zou het niet weten mama.ik ben zo blij jouw te zien!en.."
"nee Salie je moet me me mee.
ik wil niet dat je vader met die vrouw meegaat."
"maar mama.wat kunnen jij en ik er aan doen?en jij bent toch...DOOD??niet?"
"Salie liefje je weet niet wat de dood is.Ik wil je bij me.ik wil je leren wat de dood is.
"maar..."
zwart...


ik hoorde de sleutels in de deur.
pap!!
toen ze binnen kwamen wilde ik hem omhelzen maar...
ik ging er dwars doorheen!
ik probeerde hem te spreken maar hoe hard ik ook begon te schreeuwen niemand hoorde mij.
ik begon in mijn eigen hoekje te wenen totdat...
"lieverd"hoorde ik mijn stiefmoeder zeggen.
"lieverd.ik heb geweldig nieuws!
ik ben...
wel ik ben... in verwachting!
wat het ook zal zijn meisje of jongen het zal in ieder geval beter zijn dan die sinthia!"
"Salie." verbeterde mijn vader.maar hij durvde niets anders te zeggen.alsof dat hij werd gecontroleerd.toen ik dat hoorde wist ik wat mij te wachten stond.tonen van wie dit enorme huis was!alleen van mij en mijn moeder!en wie dat niet begreep, dan zal ik hen leren wat de dood is...!

Aantal keer bekeken: 2530
Waardering: 4.92 op 10
Geef een cijfer:

Alle rechten voorbehouden 2005-2024 - www.verhalenlezen.nl


Verhalen

Wilt u een verhaaltje lezen uit één van de onderstaande categorieën? Klik dan gewoon op een categorie en u komt op de pagina met de verhalen van deze bepaalde categorie.

Verhalen posten

Hebt u zelf een verhaaltje geschreven? Of een onvergetelijke blunder tegengekomen, of iets anders. En je wilt er anderen mee amuseren, lezen? Met verhalenlezen.nl kan dat geen probleem zijn. Klik hier om een verhaal te posten!


Statistieken

Totaal verhalen: 5184
Totaal categorieën: 10
Totaal 17 bezoekers online