Verhalenlezen.nl - Voor al uw verhalen en sprookjes. Ook hebben we liefdes verhalen en erotische verhalen.

doktersbezoek.

U leest om dit moment het verhaal doktersbezoek gepost door Kade. Dit verhaal is gepost in de categorie erotische verhalen. Wilt u een zelf geschreven, of een mooi verhaaltje posten? Klik daarvoor hier.

Wilt u terug naar erotische verhalen?
Categorie: erotische verhalen
Gepost door: Kade
Gepost op: 2007-10-30

Verhaal:

doktersbezoek
Doc’s onverwacht onderzoek

Ik ben een rolstoeler, 32 jaar, slank, sportief en onverzadigbaar. Al jaren droom ik dat een man mijn maagdelijk gaatje vult en zich volledig laat gaan. Vroegere vriendinnetjes penetreerde wel eens mijn sterretje en ik genoot er telkens van. Ook houd ik ervan om een string te dragen en mijn stijve lul die groeit en dan te groot is voor dit zwarte lapje stof is gewoonweg prachtig.
Op een zonnige lentedag had ik een afspraak met mijn huisarts om een medische goedkeuring te laten ondertekenen. Normaal duurt dit 5 minuutjes, maar vandaag wilde de arts mij volledig onderzoeken. Stotterend vroeg ik of dit werkelijk nodig was. Ik had nl. mijn zwart (vrouwen)stringetje aan onder mijn jeans. Ik kon er niet onderuit, het was noodzakelijk ! Eerst de gewone routine onderzoeken : keel, hartslag, longen, buik, bloeddruk,…. Tot ik mijn broek moest uitdoen en op mijn bed gaan liggen. Hij wilde nl. mijn ballen en prostaat checken. Schoenen gingen uit, kousen…. mijn hoofd steeds roder. Ik probeerde ongemerkt en snel de string samen met de jeans naar beneden te trekken. Ik dacht dat het lukte en legde mij op bed. Hij voelde aan mijn ballen en ik had het gevoel dat hij erover wreef, er zachtjes in knijpte. Neen, nu geen erectie aub. Ik moet me omdraaien en hoorde hoe hij een handschoen aantrok. Glijmiddel aan de handschoen en één vinger verdween in mijn gaatje. Een beetje later een tweede vinger. Was daar een medische reden voor ?? Ik voelde de vingers bewegen en wat was dat ?... een derde ging ermee in. Mijn lul begon te groeien, ik genoot. En dan de vraag “Dit heb je blijkbaar graag ?”. Het enige dat ik kon en durfde zeggen was “mmm”. Mijn benen werden uit elkaar getrokken en deze jonge arts zette zich tussen mijn knieën. Ik hoorde een rits en dan deze prachtige zin “Als je een string draagt zal je gaatje graag gevuld worden”. Weer “mmmm”. Ik voelde het glijmiddel tegen mijn sterretje dat hij nu lichtjes masseerde. En dan het moment… zijn eikel raakte mijn rozetje. Ik onspande mijn sluitspier en langzaam schoof de eikel binnen. Oh man, dit is tien keer lekkerder dan een dildo. Centimeter na centimeter schoof hij zijn leuter bij mij naar binnen. Eerst bewoog hij traag op en neer, maar wanneer hij voelde dat het lekker schoof begon hij wild te pompen. Heerlijk, ik genoot van elke stoot en dan de explosie. Hij vuurde al zijn warme witte vlokken in mij endeldarm. Ik draaide mij om en fluisterde : “Kom naar hier, dan maak ik hem proper”. Zo belandde we in standje 69 waarbij ik zijn half stijve lul in mijn mond nam. Terzelfdetijd knabbelde hij aan mijn superstijve op-springen-staande lul. Het duurde niet lang of ik schoot mijn sperma tegen zijn keel aan.
Wegens tijdgebrek en wachtende patiënten volgde geen naspel, maar deze ontmaagding zal ik nooit vergeten


Aantal keer bekeken: 17705
Waardering: 7.41 op 10
Geef een cijfer:

Alle rechten voorbehouden 2005-2024 - www.verhalenlezen.nl


Verhalen

Wilt u een verhaaltje lezen uit één van de onderstaande categorieën? Klik dan gewoon op een categorie en u komt op de pagina met de verhalen van deze bepaalde categorie.

Sex chatten met:

Verhalen posten

Hebt u zelf een verhaaltje geschreven? Of een onvergetelijke blunder tegengekomen, of iets anders. En je wilt er anderen mee amuseren, lezen? Met verhalenlezen.nl kan dat geen probleem zijn. Klik hier om een verhaal te posten!


Statistieken

Totaal verhalen: 5184
Totaal categorieën: 10
Totaal 15 bezoekers online