Verhalenlezen.nl - Voor al uw verhalen en sprookjes. Ook hebben we liefdes verhalen en erotische verhalen.

doortastend en mondig.

U leest om dit moment het verhaal doortastend en mondig gepost door angelique . Dit verhaal is gepost in de categorie erotische verhalen. Wilt u een zelf geschreven, of een mooi verhaaltje posten? Klik daarvoor hier.

Wilt u terug naar erotische verhalen?
Categorie: erotische verhalen
Gepost door: angelique
Gepost op: 2010-12-6

Verhaal:

doortastend en mondig
Het is donderdagmiddag 10 voor 3, buiten schijnt de zon,het is een dag om vrolijk te worden.
Angelique staat in haar auto voor het bank gebouw waar ze om 3 uur haar 2de sollicitatie gesprek heeft. Ze is relaxed,want eigenlijk heeft ze al besloten de baan niet aan te nemen. Toch heeft ze zich mooi aangekleed,een blousje dat net iets te strak om haar borsten heen zit,een rokje dat eigenlijk net te kort is om discreet te zijn daar onder mooie panty's en een paar killerheels. Ze zou die oude kerel die haar in het vorige gesprek het vuur aan de schenen legde eens laten voelen hoe het is om je opgelaten te voelen.

Ze checkt in de achteruitkijkspiegel nog 1 keer haar lippenstift,hmmm, een beetje extra lipgloss kan geen kwaad. Ze brengt wat extra lipgloss op waardoor haar lippen nog voller lijken.
5 voor 3 stapt ze naar binnen, ze word een beetje vreemd aangekeken door de baliemedewerkster wanneer ze zegt dat ze voor een sollicitatie gesprek komt.
De baliemedewerkster zegt Angelique plaats te nemen in de lounge, iets wat ongemakkelijk neemt Angelique plaats.
Na 10 minuten komt de balie medewerkster terug en verteld dat de heer de Vries verhinderd is.
'je zult het met de heer Peters moeten doen' en ze knipoogt betekenis vol.

Shit,hier had angelique zich niet op voorbereid.
Terwijl ze nadenkt wat verstandig is om te doen ziet ze vanuit haar oog hoek een jonge god op haar afkomen.
'uhm... U moet Angelique zijn? Mijn naam is Jaap Peters'
Angelique kan er net een moeizame ja uitpersen, ze is sprakeloos.
Ze volgt de heer peters naar zijn kamer, binnengekomen draait de heer peters de luxaflex dicht met de boodschap ' dan kun je je helemaal laten gaan tijdens het gesprek'.
Angelique lacht een flauw glimlachje, zo had ze het zich niet voorgesteld toen ze zich aan stond te kleden.
De heer peters zegt haar plaats te nemen in de stoel tegenover hem.
' zo,laten we het gesprek gelijk maar goed beginnen. Ik zal beginnen met het uitleggen waarom we hier allemaal bedrijfskleding dragen'
Angelique heeft geen idee welke kant dit gesprek op gaat en perst er zachte 'ok' uit.

'wij dragen hier allemaal bedrijfskleding omdat ik anders de hele dag zulke geile donders als jou zou moeten bespringen' de heer peter gaat verder 'neem nou ineke,de baliemedewerkster,wist jij toen je haar zag dat ze geen slipje droeg onder haar rokje?' Angelique durft geen antwoord te geven.
'nou???' vervolgde de heer peters.
'nee meneer peters,dat wist ik niet' stamelt Angelique.
'jij gaat aan diezelfde kleding eis voldoen, ik zal er alleen voor zorgen dat jou rokje wat korter gemaakt word,zodat als je bukt iedereen kan zien wat voor een geile donder je bent!'

In de vacature stonden doortastendheid en mondigheid als belangrijkste functie eisen vermeld.
' zo Angelique, dan wil in nu graag je doortastenheid testen,maar dat gaat op deze manier natuurlijk niet. Ga even lekker op mijn bureau zitten met je benen iets uit elkaar.'

terwijl Angelique opstaat voelt ze dat haar kleine stringetje aan haar kutje plakt, ze word opgewonden van deze jonge god en de manier waarop hij met haar spreekt.
Ze neemt plaats op zijn bureau en doet haar benen zover uit elkaar zodat hij haar met gemak zou kunnen nemen.
Hij glimlacht en zegt terwijl hij zijn broek en boxer laat zakken ' zo Angelique,laat maar eens zien hoe goed jij kan doortasten'.
Angelique is een klein beetje overvallen, voor haar fier recht op staat een reuze pik.
Ze streelt eerst zachtjes zijn buik en daar zijn liezen.
De heer peters grijpt in! Hadden we niet afgesproken dat jij je doortastendheid ging demonstreren? Hij pakt ruw haar hand, legt hem om zijn eikel en voorhuid heen en begint op en neer te bewegen. Angelique vervolgt de beweging en de staaf in haar hand zwelt als maar meer op.
Als hij bijna klaarkomt onderbreekt hij haar bewegingen. 'het word nu tijd om je mondigheid te testen, dat mooie gelipglosste mondje van je weet vast wel hoe dat moet' hij pakt haar bij haar hoofd en ramt zijn paal bij haar naar binnen. Ze begint te kuchen,maar bedenkt net op tijd dat ze maar beter kan doen wat hij van haar verlangd.
Ze begint te zuigen en te knabbelen alsof haar leven ervan af hangt. Hij duwt haar voor zo vermogelijk nog verder over zijn paal heen. Het duurt niet lang of hij komt met lange halen diep in haar keel klaar.
Ze probeert het weg te slikken,dit gaat niet en het duipt uit haar mondhoeken.

'ok, dat was natuurlijk niet al te best, ik zal je laten zien wat ik onder doortastendheid en mondigheid versta.'
met een ruk ondoet hij haar van haar stringetje, duwd zonder waarschuwing 2 vingers in haar kutje en 2 tussen haar strakke billen in haar anusje.
(word vervolgt)

Aantal keer bekeken: 12933
Waardering: 5.06 op 10
Geef een cijfer:

Alle rechten voorbehouden 2005-2024 - www.verhalenlezen.nl


Verhalen

Wilt u een verhaaltje lezen uit één van de onderstaande categorieën? Klik dan gewoon op een categorie en u komt op de pagina met de verhalen van deze bepaalde categorie.

Sex chatten met:

Verhalen posten

Hebt u zelf een verhaaltje geschreven? Of een onvergetelijke blunder tegengekomen, of iets anders. En je wilt er anderen mee amuseren, lezen? Met verhalenlezen.nl kan dat geen probleem zijn. Klik hier om een verhaal te posten!


Statistieken

Totaal verhalen: 5184
Totaal categorieën: 10
Totaal 15 bezoekers online