Verhalenlezen.nl - Voor al uw verhalen en sprookjes. Ook hebben we liefdes verhalen en erotische verhalen.

dubbel betrapt.

U leest om dit moment het verhaal dubbel betrapt gepost door geil wijffie. Dit verhaal is gepost in de categorie sex verhalen. Wilt u een zelf geschreven, of een mooi verhaaltje posten? Klik daarvoor hier.

Wilt u terug naar sex verhalen?
Categorie: sex verhalen
Gepost door: geil wijffie
Gepost op: 2011-4-21

Verhaal:

dubbel betrapt
Ik, een vrouw van 28, getrouwd met een heerlijke man heb werkelijk niets om te klagen. Goed sexleven, samen kijken naar een goeie porno en dan zelf verder gaan, af en toe gebruik van wat speeltjes en een hoofd met wat prive fantasietjes. Kortom een gezond sexleven.

Als er bij ons thuis iets tijdens werktijd moet gebeuren ben ik meestal degene die een dagje vrijneemt aangezien ik ook het huishouden bestier. Af en toe is een dagje extra wel pretting. Maar nu kwam het een keer uit dat niet ik vrij nam maar mijn man omdat er ook nog wat geklust moest worden in huis. Afijn, ik klaag daar niet over. Ben eigenlijk wel blij dat hij nu eindelijk de spulletjes afmaakt.

Mijn wekker ging om 7.00 uur en ik ging me klaar maken om naar mijn werk te gaan. Ook mijn man ging alvast het bed uit. 'smorgens zijn we eigenlijk nooit samen thuis en hij kan het dan ook niet laten om terwijl ik voorover gebogen sta bij mijn tas om mijn spullen te pakken mijn rok omhoog te doen en me stevig en snel te neuken. Jezus wat lekker om je dag te beginnen met een goed vluggertje. Helaas betekent dit voor mij dat ik de hele ochtend nog loop na te soppen in mijn slip.

Op mijn werk was het rustig, erg rustig en ik bleef steeds denken aan de snelle wip van die ochtend. Nadat ik mezelf op het toilet voor de 3e keer die dag heb gevingerd besluit ik dat het genoeg is geweest en vraag mijn collega's of het oke is dat ik naar huis toe ga. Ik geef het smoesje dat het mooi weer is en ik er nog graag even van wil genieten.
Zo gezegd, zo gedaan. Ik heb niet eerst naar huis gebeld om te zeggen dat ik eerder naar huis kom. Ik wil mijn schatje verassen. Voor ik de deur uit loop, ga ik nog even snel naar het toilet. Ik trek mijn slip uit, voel nog even aan mijn poes en ga snel naar mijn auto. Ik wil gewoon keihard geneukt worden!

Eenmaal thuis zag ik dat de auto van de monteur nog voor de deur stond. Enigzins teleurgesteld ga ik naar binnen. De meeste van de monteurs zijn nou niet kerels om over naar huis te schrijven. Nou ik hoop maar dat ie niet al te lang meer bezig is en dat ie snel weggaat. Eenmaal binnen zie ik dat er niemand in de huiskamer is. hmm ze zijn zeker boven bezig. Ik loop zachtjes de trap op en hoor wat gekreun uit de logeerkamer. Ik duw zachtjes de deur open en sta aan de grond genageld. Daar ligt mijn schatje, de kont te likken en te vingeren van een andere kerel. Compleet verbouwereerd sla ik het geheel gade. Gebiologeerd kijk ik toe hoe mijn schatje het sterretje bewerkt en zie dat zijn pik nog nooit zo hard en groot is geweest als nu. Ben ik getrouwd met een homo? Nee dat geloof ik niet want dan had ik het toch zeker wel gemerkt in bed. Dan zie ik hem naar zijn pik rijken en zie hoe hij deze langzaam naar binnen brengt. Hij kreunt luid van genot en ook de monteur laat het niet onbetuigd. Hij heeft immers een heerlijk lange en ook dikke pik. Het verbaast me dat de man zo makkelijk in zijn kont word genomen. Zelf ben ik nog nooit in mijn kont geneukt omdat ik daar toch een beetje bang voor ben. Terwijl ik hem zie pompen voel ik iets langs mijn benen druipen. Ik sta hier gewoon te druipen van het geil. Ik besef me dat het zien van mijn schatje met een andere man me botergeil maakt. Hoe zou het zijn om met 2 mannen sex te hebben. Dit is mijn kans. Er zijn er nu 2 in mijn huis. Ik bekijk de monteur nog eens wat beter. Voor wat ik kan zien is het niet verkeerd. Een jong gespierd lichaam met een flinke zak tussen zijn benen. Dan moet ie toch ook een beste pik hebben dacht ik bij mezelf. Ik besluit dat ik hier ook van wil meegenieten en loop de kamer in. Lukt het schatje? roep ik. Hij schrikt zich rot en draaid zijn hoofd naar me om. Het is maar goed dat ik een big smile op mijn gezicht heb en ontzettend geil ben want bij het zien van mijn uitdrukking krijgt mijn schatje ook een grijns op zijn gezicht. Ook de monteur was flink geschrokken maar aangezien mijn schatje zijn kontje nog steeds goed vulde kon hij geen kant op. Langzaam kom ik dichterbij en geef mijn schatje een heerlijke tongzoen. Hij pompt nog een paar keer in de kont van de monteur en trekt zich daarna terug. Hij pakt mijn gezicht en verdiept de kus. Zijn handen dwalen af naar mijn blouse en hij maakt de knoopjes los. De monteur voel ik ineens ook achter me en hij maakt de rits van mijn rokje los. Terwijl mijn rokje om mijn enkels valt kijkt mijn schatje even langs mijn lichaam naar beneden. Hij haalt zijn vingers door mijn spleet en voelt hoe nat ik ben. Met een grijs draait hij me om, laat me iets voorover buigen en begint met lange halen mijn spleet van voor tot achter te likken.

Ik sta ineens oog in oog met de monteur en na een vlugge tongzoen laat ik mijn lippen afglijden naar zijn pik. Ja hoor ik had gelijk. Das een flink apparaat. Zelfs nog groter dan die van mijn schatje. Hij legt zijn ene hand op mijn achterhoofd terwijl hij met zijn andere hand zijn pik naar mijn mond dirigeert. Ik open gretig en begin hem met lange halen te pijpen. Aangemoedigd door de bewegingen van mijn bovenlichaam voel ik dat mijn schatje zich opricht en zijn pik diep in mijn kutje rammen. Met harde halen neukt hij mijn kutje terwijl ik met de grootst mogelijke moeite de monteur probeer te pijpen. De monteur voelt dat ik er moeite me heb en pakt mijn hoofd met 2 handen vast. Hij laat zijn handen even langs de zijkant van mijn hals glijden om mijn nekspieren te ontspannen. Dan pakt hij mijn hoofd stevig vast en neukt mijn hoofd in hetzelfde tempo als dat mijn schatje mijn kutje aan het rammen is. Ik voel mijn gijl wrkelijk alle kanten opstromen. Godsamme wat is het lekker om aan 2 kanten geneukt te worden.

Aangezien de mannen boven mijn rug oogcontact hadden voel ik hoe ze zich beiden tegelijk terugtrekken en van plek wisselen. De monteur besluit eerst nog even om mijn kletsnatte kutje te likken alvorens zijn harde pik op en neer in mijn kutje te pompen. Mijn schatje staat voor me en begint, zoals de monteur dat net deed, mijn hoofd te neuken. Terwijl we zo lekker bezig zijn voel ik ineens iets koels tussen mijn billen glijden. De monteur heeft het flesje glijmiddel gepakt! Met zijn duim begint hij mijn sterretje te masseren. Shit dacht ik, dat was niet de bedoeling, maar ik kan geen kant op. Mijn schatje voelt mijn lichte paniek en zegt, het is goed Vicky, ontspan je. Ik ontspande me en voelde de druk opbouwen bij mijn sterretje. Owww eigenlijk best lekker. Ik voel mijn kringspier steeds verder ontspannen en ineens drukt de monteur zijn duim naar binnen. Hoe het mogelijk was weet ik niet maar ik wist een harde kreun uit te brengen. Langzaam bewoog zijn duim in mijn strakke sterretje. Ik voelde wederom dat beide mannen zich vrijwel tegelijkertijd terugtrokken uit mijn lichaam.
Mijn schatje ging liggen en trok me bovenop hem. Gretig liet ik zijn pik in mijn kutje glijden. De monteur kwam bij mijn hoofd staan zodat ik zijn pik nog even lekker kon afsabbelen. Hij bukte zich ietwat over me heen en ik voel hoe 4 handen over mijn kontje heen wrijven. De monteur trekt zich terug en gaat tussen jouw benen staan. Ik voelde alleen jouw handen op mijn billen. Ik vroeg me af wat hij ging doen. Dan voel ik hoe hij jouw benen goed sprijd en je ballen begint te likken. Ik kijk opzij in de spiegel en zie hoe hij bezig is met jou terwijl ik je berijdt. Dan zie ik hoe hij wat glijmiddel aangrengt op zijn vinger en deze vervolgens naar jou kontje toebrengt. Hij ligt je heerlijk te vingeren. Hij vingert jou, jij vingert mij en ik zit heerlijk op jou pik. Dan zie ik hem zichzelf oprichten en zijn harde pik tussen jouw billen brengen. Zo mogelijk wordt jouw pik nog harder en je schreeuwt van geilheid. Ook de monteur hoor ik hard kreunen terwijl hij je stevig in je kont neukt. Zijn blik heeft inmiddels ook mijn kontje weer in het vizier en haalt jou vinger uit mijn kont om die te vervangen met die van hem. Hij vingert me inmiddels net zo stevig als dat hij jou neukt en doet er nog een vinger bij. Ik zit stil op jouw pik en we laten allebei de enorme geilheid door ons heen gieren. Jezus wat ongeloofelijk lekker is dit, hoor ik je zeggen. Ik kijk je aan en begin je vurig te tongen. Het is wild en gepassioneerd en zooo goed. Je beeindigd de kus en ik merk dat de monteur inmiddels is gestopt met neuken. Zijn vingers zijn nog wel bezig met mijn kont en ik voel dat hij zijn lichaam dichter bij het mijne brengt. Ik kijk mijn schatje verschrikt aan en voel hoe de monteur zijn eikel tegen mijn ster aanzet. Wild schud ik mijn hoofd heen en weer. Hij is veel te groot. Nee dat kan echt niet. Jullie zijn echter onverbiddelijk. Jij hemt mijn billen stevig vast en houd ze goed uit elkaar. De druk bouwt op en ik voel hem langzaam binnen glijden. Toen zijn eikel er eenmaal in zat ging het een stuk makkelijker. Hij hield even stil zodat ik eraan kon wennen en ik keek nog steeds verschrikt naar mijn schatje. Ik keek opzij in de spiegel en zag dat de monteur me aankeek. Hij zag de schrik op mijn gezicht maar trok niet terug. Ontspan, je zult het lekker vinden en terwijl hij dit zei drong hij dieper in mijn strakke kontje door. Toen hij er helemaal in zat begon hij langzaam te bewegen. Wat een vreemd gevoel maar mijn god wat is dit lekker. Ik wordt hier anaal ontmaagd door een vreemde! en mij man vind het goed. Ik kijk mijn man aan en hij zegt beweeg schatje. Neuk de sterren van de hemel. Je hebt geen idee hoe geil het is om jouw gezicht te zien terwijl Fred (zo heet de monteur kennelijk) je in je kont neukt. Ik voel hem ook. Kom op Vicky, neuk me klaar. Ik wil jij je klaarkomen terwijl hij je nog in je kont neukt. Ik wil je gezicht zien. Ik wil zien hoe je klaarkomt op 2 pikken!
Aangemoedigd door zijn woorden begon ik mee te bewegen. Steeds harder beuken te 2 pikken op me in. Ik voel dat de beide mannen het niet lang meer volhouden. Bijna gelijktijdig schieten de mannen mijn 2 gaatjes helemaal vol. Het gevoel van de slierten sperma die dit in mijn baarmoeder en darmen werden gespoten was voldoende om mij tot een gierend orgasme te brengen.
De monteur trekt zich terug uit mijn kont en ik voel een golf sperma uit mijn kontje stromen. Hij kwam naast ons staan, gaf ons beide een tongzoen. Bedankt allebei. Dit had ik niet verwacht. Je boft met zo'n vrouw. Ik kom volgende week wel terug om de klus op zolder af te maken. Voor ik het goed en wel in de gaten heb is hij verdwenen.

Samen met mijn schatje strompel ik naar de badkamer en stappen we onder de douche. Hij zeept mijn lichaam zachtjes in en spoelt alle lichaamssappen van me af. Terwijl we naast elkaar op ons bed zitten zegt mijn schatje: was je niet boos toen je mij met Fred zag. Nee, zeg ik, eigenlijk niet. Ik had de hele ochtend na ons vluggertje last van een natte poes. Ik besloot om vrij te nemen en jou te verwennen met een stevige neuk partij. Het was dan ook een grote teleurstelling toen ik zag dat de monteur er nog was. Toen ik eenmaal boven kwam hoorde ik jullie in de logeerkamer. Ik kon mijn ogen niet van jullie afhouden. Door de schok en later overwon mijn geilheid en besloot ik me bij jullie te voegen. Vind jij het niet erg dat een vreemde me anaal heeft ontmaagd? Nee zei hij. Ook ik deed dit vandaag pas voor het eerst. Het voelde zo ontzettend lekker en hij had er duidelijk ervaring mee. Ik dacht als ik het lekker vind vind jij het vast ook wel lekker, dus liet ik hem zijn gang gaan aangezien jij zelf bij een goeie porno altijd teleurgesteld bent als een vrouw zich niet in haar kont laat neuken zodra ze 2 mannen heeft. Je zegt het wel nooit maar ik kan merken dat je erg opgewonden raakt bij het zien van een goede Dubbele Penetratie. Heb je ervan genoten? Oh ja, dit had ik niet durven dromen. Ik moet zeggen dat in dit geval mijn angst onterecht was. Een giechel ontsnapt uit mijn mijn en ik ga lachend verder. Nou had ik in dit geval ook weinig keus. Je hield me zo stevig vast. Ook jij schoot nu in de lach en trok me op schoot. Je zoent me vol passie en bent dolblij dat ik jou vreemdgaan zo goed heb opgepakt.

Toen we savonds samen naar bed gingen keek ik mijn schatje aan en vroeg: Schatje, ik vraag me eigenlijk al de hele middag iets af. Je ziet de geile blik in mijn ogen en begint te grijzen. Oh ja? Wat dan? Hoe voelt jouw pik in mijn kontje? Nou, daar kom je maar op 1 manier achter.....

Aantal keer bekeken: 19740
Waardering: 8.12 op 10
Geef een cijfer:

Alle rechten voorbehouden 2005-2024 - www.verhalenlezen.nl


Verhalen

Wilt u een verhaaltje lezen uit één van de onderstaande categorieën? Klik dan gewoon op een categorie en u komt op de pagina met de verhalen van deze bepaalde categorie.

Sex chatten met:

Verhalen posten

Hebt u zelf een verhaaltje geschreven? Of een onvergetelijke blunder tegengekomen, of iets anders. En je wilt er anderen mee amuseren, lezen? Met verhalenlezen.nl kan dat geen probleem zijn. Klik hier om een verhaal te posten!


Statistieken

Totaal verhalen: 5184
Totaal categorieën: 10
Totaal 19 bezoekers online