Verhalenlezen.nl - Voor al uw verhalen en sprookjes. Ook hebben we liefdes verhalen en erotische verhalen.

dubbeld kennis.

U leest om dit moment het verhaal dubbeld kennis gepost door piet. Dit verhaal is gepost in de categorie erotische verhalen. Wilt u een zelf geschreven, of een mooi verhaaltje posten? Klik daarvoor hier.

Wilt u terug naar erotische verhalen?
Categorie: erotische verhalen
Gepost door: piet
Gepost op: 2011-6-3

Verhaal:

dubbeld kennis
vandaag moest ik naar een verjaardag van mijn kennis.Ik was gisteren net 18 geworden.

S'middags zat ik tegen over mijn prachtige kennis.Op een gegeven moment toen idereen aan het roken was behalve zij zei ze tegen mij:o ja jij krijgt nog geld voor je verjaardag.Ik zei:ja eigenlijk wel ja.Nou oke zei ze je moet het verdienen het is 25 euro als je de opdracht goed voltooid krijg je een bonus.ik zei:oke is goed.Ze liep naar buiten naar de mensen die aan het roken waren en ze zei:ik ga met mijn lieve kennis die beneden zit boven een spelletje spelen er mag dan niemand meer naar boven komen want het spelletje mag niet verstoord worden.
Oke zei haar man we zullen een uur lang niet naar boven komen als je dan nog niet klaar ben kom ik naar boven.Oke is goed en ze liep naar binnen en nam mij mee.Ik liep mee naar boven zonder dat ik wist wat me te wachten stond.nou zei ze zo gaat het spelletje.Ga jij maar op bed liggen.Ik ging op bed liggen en zij liep naar haar nachtkastje en legde er wat wist ik niet.Ze zei: ik zal het spelletje uit leggen.Ze liep naar me toe en ze begon me in een keer uit te kleden.ik dacht nou dat zal wel een spelregel zijn.Opeens begon ze aan mijn piemel te trekken daarna begon ze me zelfs te pijpen.Toen werd ik boos en zei:Jij denkt zomaar sex met mijn te hebben zonder te vragen? nu zule je het voelen ook.Ik pakte haar beet en verscheurde haar blouse en trok heel hard haar beha uit.Daarna begon ik zachtjes aan haar tepeltjes te likken van haar dubbelD tieten.Daarna trok ik haar broek en uit en verscheurde haar string.Ergens in een volgroeid oerwoud vond ik een nat sneedje.Ik stak daar mijn harde piemel in en begon hem zachtjes heen en weer te halen.Ze begon te kreunen en zei:aaaaaa...... harder harder.Ik begon me piemel sneller heen en weer te halen en nog nog sneller op een gegeven moment trok mijn penis uit haar snee en zei:trekken trekken.En ze begon heel hard te trekken ook nu begon ik te kreunen.aaaa.....aaaaa...... harder.......harder.... en ze begon nog harder te trekken.Toen begon ik te schokken en spuit sperma over haar gezicht alsof het melk was.Ze liep naar haar kledingkast en haalde er een vibrator uit.Zet hem aan en haal over mijn clitoris heen zei ze.Ik zette hem aan en dat ding begon te trillen daarna haalde ik hem over haar clitoris heen.Ze begon te kreunen steeds een beetje harder.eueueueu.....aaa.....aaaaaa........aaaaaaaaa......aaaaaaaaaaaaaaaaaaa........... toen begon ook zei te spuiten.het was zoveel vocht dat je er een emmer kon vullen en dat kreeg ik allemaal over mijn heen.Daarna gingen we naast elkaar liggen en begonnen met tongzoenen daarna hebben we met zijn tweeen gedoucht en had ik 25 euro gekregen plus 75 euro bonus.

Dit is een waargebeurd verhaal

Aantal keer bekeken: 10071
Waardering: 2.81 op 10
Geef een cijfer:

Alle rechten voorbehouden 2005-2024 - www.verhalenlezen.nl


Verhalen

Wilt u een verhaaltje lezen uit één van de onderstaande categorieën? Klik dan gewoon op een categorie en u komt op de pagina met de verhalen van deze bepaalde categorie.

Sex chatten met:

Verhalen posten

Hebt u zelf een verhaaltje geschreven? Of een onvergetelijke blunder tegengekomen, of iets anders. En je wilt er anderen mee amuseren, lezen? Met verhalenlezen.nl kan dat geen probleem zijn. Klik hier om een verhaal te posten!


Statistieken

Totaal verhalen: 5184
Totaal categorieën: 10
Totaal 11 bezoekers online