Verhalenlezen.nl - Voor al uw verhalen en sprookjes. Ook hebben we liefdes verhalen en erotische verhalen.

een dag om nooit te vergeten.

U leest om dit moment het verhaal een dag om nooit te vergeten gepost door andres de schrijver. Dit verhaal is gepost in de categorie spannende verhalen. Wilt u een zelf geschreven, of een mooi verhaaltje posten? Klik daarvoor hier.

Wilt u terug naar spannende verhalen?
Categorie: spannende verhalen
Gepost door: andres de schrijver
Gepost op: 2011-7-24

Verhaal:

een dag om nooit te vergeten
hahahahahahahh hoorde ik uit de woonkamer komen. een griezelige man was mijn vrouw aan het vermoorden.
ik wist niet goed wat te doen,dus belde ik de politie. maar de mordenaar had het in de gaten en kwam dus regelrecht naar mij.
maar ik had 7jaar judo gedaan en wist hoe hem af te schrikken.
ik gaf hem een box in zijn gezicht en daarna met een grote zwaai met mijn been over zijn gezicht,en dan op zijn gezicht viel hij dood op de grond.
mijn vrouw was nu vermoord door een moordenaar,en ik vermoorde een moordenaar.
dus technis gezien ben ik dan een moordenaar.
oké dat wouw ik al mijn hele leven zijn. en nu is mijn droom uitgekomen!!!!


EINDE






dit verhaal is niet echt gebeurt!!ik heb het gewoon even verzonnen.
maar wees toch altijd op je hoede.
wie weet is jou papa een moordenaar.

Aantal keer bekeken: 6347
Waardering: 3.00 op 10
Geef een cijfer:

Alle rechten voorbehouden 2005-2024 - www.verhalenlezen.nl


Verhalen

Wilt u een verhaaltje lezen uit één van de onderstaande categorieën? Klik dan gewoon op een categorie en u komt op de pagina met de verhalen van deze bepaalde categorie.

Verhalen posten

Hebt u zelf een verhaaltje geschreven? Of een onvergetelijke blunder tegengekomen, of iets anders. En je wilt er anderen mee amuseren, lezen? Met verhalenlezen.nl kan dat geen probleem zijn. Klik hier om een verhaal te posten!


Statistieken

Totaal verhalen: 5184
Totaal categorieën: 10
Totaal 23 bezoekers online