Verhalenlezen.nl - Voor al uw verhalen en sprookjes. Ook hebben we liefdes verhalen en erotische verhalen.

een dag uit het leven van marlous.

U leest om dit moment het verhaal een dag uit het leven van marlous gepost door marlous. Dit verhaal is gepost in de categorie sex verhalen. Wilt u een zelf geschreven, of een mooi verhaaltje posten? Klik daarvoor hier.

Wilt u terug naar sex verhalen?
Categorie: sex verhalen
Gepost door: marlous
Gepost op: 2011-6-30

Verhaal:

een dag uit het leven van marlous
al enige tijd ken ik nu paul en rilana.
samen met nog een paar mensen wonen we in een studentenhuis in groningen.
binnen ons 3 heeft paul een dominante rol en rilana en ik een onderdanige.
dit als gevolg van een sexueel spel wat inmiddels al enige maanden speelt en waar ik binnenkort meer over zal schrijven.

"we gaan vandaag naar het strand" zegt paul
het is de hele week al tropisch warm dus een beetje verkoeling zou dan zeker wel lekker zijn.
snel haal ik nog wat boodschappen die we mee kunnen nemen, zoals broodjes en drinken.
als ik thuis kom op mijn kamer zie ik dat paul al kleren heeft klaar gelegd op mijn bed.
een zwart rokje met een rood topje, zonder ondergoed.
"meer dan dat heb je niet nodig" zegt paul als hij mijn kamer binnen komt lopen.
eenmaal omgekleed loop ik naar rilana haar kamer om te kijken of zij ook al omgekleed is.
ook bij haar had paul de kleren uitgezocht zo te zien.
alle kledingstukken waren van een formaat wat redelijk hoerig genoemd kan worden.

samen lopen we naar paul die al met de tassen staat te wachten.
als we vertrekken en in de bus stappen mist paul zijn kledingkeuze zijn uitwerking niet.
de chauffeur neemt ons grondig in zich op als we instappen en kijkt tijdens het rijden zo vaak mogelijk in zijn spiegel waardoor het een wonder mag heten dat we niet verongelukt zijn.

eenmaal aangekomen bij de ikea lopen we naar paul zijn auto die vanwege de parkeermogelijkheden en de financieele kant altijd daar geparkeerd staat.
paul en rilana stappen voorin, en ik met de tas op de achterbank.
beetje verbaasd over de richting die we opgaan zak ik een beetje relaxend onderuit.
het strand is toch echt de andere kant op, maar het zal wel goed zijn.

nadat we een uurtje gereden hebben stoppen we plots.
links alleen weiland te zien, rechts allemaal bos.
in ieder geval geen strand te bekennen.
als we uitgestapt zijn gaat paul ons voor het bos in.
we komen diverse mannen tegen in het bos, vreemd genoeg allemaal alleen en in ieder geval niet gekleed op een boswandeling.
paul vertelt dat dit bos gebruikt word als homo-ontmoetingsplaats.
dat verklaart dan wel het 1 en ander.
we lopen door het bos tot we uiteindelijk bij een meer uitkomen.
als we naar het water lopen zien we al snel borden staan dat er niet gezwommen mag worden wegens gevaarlijke stromingen, beetje een tegenvaller.
"zoeken jullie maar een plekje" zegt paul "alles wat we nodig zijn zit in de tas"
nadat we om het halve meer heen zijn gelopen en niemand gezien hebben ploffen we op een grote weide op de grond.
als ik vervolgens de tas openmaak om mijn bikini er uit te halen zie ik alleen de boodschappen van vanochtend en een paar badlakens.
"wat vind je van je badkleding?" vraagt paul.
"nogal minimaal" antwoord ik lachend.
paul verklaart dat we in de plaats grolloo zijn aanbeland, en het meer waar we nu liggen een naaktstrand is.
uiteraard laten we ons niet kennen en laten dan ook maar snel de kleren van ons lijf glijden.
nadat we uitgekleed zijn gaan we lekker op ons badlaken liggen en genoeten volop van de zon.

zo snel als vliegen op de stront af komen zo snel komen er ook plots mensen om ons heen liggen, terwijl de rest van het strand leeg blijft.
wat ik al een beetje verwacht had blijken het allemaal mannen te zijn.
stiekem een beetje om me heen kijkend zie ik dat ze ons 3 allemaal in de gaten houden, en sommigen zitten zelfs stiekem een beetje met hun lul te spelen.
ook rilana en paul hebben in de gaten wat er om ons heen gebeurd.

dit even aanschouwd te hebben brengt de stemming er toch wel een beetje in.
paul staat op en pakt me bij de arm, "kom mee" zegt hij.
hij fluistert nog iets bij rilana in het oor die daarop toch enigzins zorgelijk begint te kijken.
vervolgens lopen paul en ik tussen de mannen door richting een stukje bosrand.
zodra we tussen de mannen lopen voel ik hun ogen branden op mijn lichaam.

rilana is degene die alleen achterblijft tussen de mannen.
wanneer we een stukje bos tegenkomen gaan we op een plek zitten uit het zicht van rilana en de mannen, maar waar we hun wel kunnen zien.
ïk heb haar verteld dat ze die mannen een beetje moet teasen, maar dat die kerels haar niet aan mogen raken" verklaart paul.
een beetje angstig kijk ik toe, en hoop maar dat rilana voorzichtig is en dat die kerels zich een beetje in kunnen houden.

na een paar minuten zien we hoe rilana een hand op 1 van haar borsten legt.
langzaam streelt ze over haar borst waarbij ze regelmatig haar tepel tussen de vingers mee trekt.
onmiddelijk zie je dat de mannen direct op scherp staan, en alle blikken zijn dan ook op rilana gericht.
ze haalt een fles zonnebrandolie uit de tas en begint hier vervolgens haar benen mee in te smeren.
nadat ze de kuiten en bovenbenen ingesmeerd heeft blijft ze veel langer dan normaal zou zijn de heupen en de liesstreek insmeren.
bij de meeste mannen is de opwinding nu overduidelijk te zien, en een aantal van hen is dan ook al openlijk bezig met aftrekken.
rilana dieheeft dat waarschijnlijk ook door en besluit nog even verder te gaan.
ze smeert haar buik in met de zonnebrandolie.
hierna pakt ze opnieuw de fles, doet een flinke hoeveelheid olie op haar handen en begint overdreven haar borsten te masseren.
mijn hart begint te kloppen als ik 1 van de mannen op zie staan, om vervolgens met een flinke stijve richting rilana te lopen.
hij begint tegen rilana te praten, alleen kunnen we dat helaas niet horen vanwege de afstand.
aan de gebaren van de man te zien is hij niet blij met de reacties die rilana hem geeft.

rilana draait een beetje bij, waardoor we nu goed zicht hebben op haar.
haar gebruinde lijf en borsten glimmen in de zon door de olie.
rilana gaat weer op haar badlaken liggen om vervolgens de olie nog even na te wrijven.
de man die nog steeds naast haar staat is dermate opgewonden dat hij zich spontaan begint af te trekken.
de andere mannen die het allemaal op afstand bekeken hebben staan nu ook op en lopen eveneens naar rilana.
na wat heen en weer gepraat tussen de mannen en rilana, nemen ook zij allemaal hun lul in handen en beginnen eveneens af te trekken terwijl ze in een

Aantal keer bekeken: 16108
Waardering: 4.76 op 10
Geef een cijfer:

Alle rechten voorbehouden 2005-2024 - www.verhalenlezen.nl


Verhalen

Wilt u een verhaaltje lezen uit één van de onderstaande categorieën? Klik dan gewoon op een categorie en u komt op de pagina met de verhalen van deze bepaalde categorie.

Sex chatten met:

Verhalen posten

Hebt u zelf een verhaaltje geschreven? Of een onvergetelijke blunder tegengekomen, of iets anders. En je wilt er anderen mee amuseren, lezen? Met verhalenlezen.nl kan dat geen probleem zijn. Klik hier om een verhaal te posten!


Statistieken

Totaal verhalen: 5184
Totaal categorieën: 10
Totaal 20 bezoekers online