Verhalenlezen.nl - Voor al uw verhalen en sprookjes. Ook hebben we liefdes verhalen en erotische verhalen.

een dagje aan het meer.

U leest om dit moment het verhaal een dagje aan het meer gepost door Evelien H.. Dit verhaal is gepost in de categorie erotische verhalen. Wilt u een zelf geschreven, of een mooi verhaaltje posten? Klik daarvoor hier.

Wilt u terug naar erotische verhalen?
Categorie: erotische verhalen
Gepost door: Evelien H.
Gepost op: 2006-4-21

Verhaal:

een dagje aan het meer
Het was een heerlijke dag, lekker warm en het zonnetje scheen fel. Ik had een kort rokje en een strak shirtje boven mijn bikini aangetrokken. Bram en ik waren op weg naar het meer vlak bij ons huis, het zal er wel rustig zijn zei Bram, aangezien iedereen vandaag gewoon aan het werk is.. Toen we bij het meer aankwamen bleek het inderdaad rustig, afgezien van het altijd drukke strandje waar wat moeders en kinderen van de zon aan het genieten waren was er verder bijna niemand.
We gingen op ons vaste plekje zitten aan de rand van het bos, hier was het strand niet breed maar je had er wel lekker privacy. We legden onze handdoeken neer en trokken onze kleding uit. Omdat het zo rustig was trok ik ook mijn bikinitopje uit, iets wat ik normaal niet snel doe. Wat een heerlijk gevoel om die brandende zon op mijn borsten te voelen, al na een uurtje waren mijn borsten een beetje verkleurd en dat zag er best sexy uit. Ook Bram viel het op: Wauw zei hij, wat ziet dat er heerlijk uit en plagerig liet hij zijn handen er even over heen gaan. Ik lag wat te bladeren in een tijdschrift en Bram lag half te slapen toen Sanne vrolijk naar ons toekwam. Sanne is een kennis van ons die we af en toe op verjaardagen tegenkomen. Ze kwam naast ons zitten, maar Bram merkte er helemaal niks van. Zachtjes kletsten we een beetje bij en ook Sanne trok haar kleding uit, haar kleine slanke lichaam kwam heel mooi uit in haar bikini, en haar borsten die welliswaar niet zo groot waren pasten perfect bij haar figuur. Sanne had een soort uitklapbaar bedje meegenomen en zette die naast mijn handdoek neer waardoor ik wat lager kwam te liggen dan haar.

Toen we eenmaal lagen zei Sanne uit het niets: Wat heb jij een vreselijk mooi lang en slank figuur. Hier werd ik een beetje verlegen van maar dat wilde ik niet laten merken dus floepte ik eruit: Jij mag er anders ook wel wezen! Even was het stil en gingen we allebei weer liggen, ook ik dommelde nu bijna in. Plotseling voelde ik een hand zachtjes langs mijn arm strijken, het voelde heerlijk maar ik wist niet goed wat ik ermee aanmoest dus deed ik net alsof ik sliep. De hand dwaalde verder af naar mijn schouder en van mijn schouder heel langzaam iets verder naar beneden. Eenmaal bij de bolling van mijn borst aangekomen kreeg ik kippevel zo lekker spannend vond ik het, Sanne zag het denk ik en ging daarom nog iets verder. Heel zachtjes raakte zij mijn tepel aan en kneep er even in, dit hield ik niet meer. Ik deed heel langzaam mijn ogen iets open en zag dat Sanne het had gezien. Omdat ik niet boos werd voelde Sanne zich nog meer aangemoedigd en betaste nu mijn volle borsten, langzaam dwaalde haar hand nog iets verder naar beneden. Mijn kutje, die nu al behoorlijk nat was, sloeg ze over en ze streelde verder op mijn been, ik dacht dat ik gek werd!
Ik begon een beetje te kronkelen met mijn lichaam omdat ik het zo lekker vond en om Sanne te laten merken dat ik meer wilde. Heel langzaam kroop haar hand langs de binnenkant van mijn been tot aan de rand van mijn broekje. Toen stopte ze even en daarna legde ze haar vinger op mijn broekje, precies op mijn clitje. Ik kreunde, ik hield het niet meer. Bram lag nog rustig te slapen dus daar hadden we nog geen last van.

Sanne hielp me overeind om te gaan staan, ik snapte niet echt wat ze bedoelde maar deed het toch, zachtjes duwde ze me op het bedje, zodat ik overeind zat. Sanne ging op haar knieen voor me zitten met haar hoofd tussen mijn benen en trok mijn broekje opzij. Met haar tong pestte ze me eerst een tijdje maar toen ging ze verder met haar tong bij mijn clitje, heerlijk was dat, ik had nog nooit sex gehad met een vrouw maar het voelde heel goed! Na een tijdje genoten te hebben voelde ik plots een vinger in mijn kutje gaan, die vond gelijk het gevoelige plekje aan de binnenkant en betaste het. Sanne hield even op en duwde me op het bedje zodat ik kwam te liggen, zij kwam bovenop me liggen met haar kutje vlak bij mijn mond. Haar kutje rook heerlijk zoet en ik trok haar broekje opzij, zij trok ondertussen mijn broekje helemaal uit. heel zacht begon ik haar te likken en Sanne ging ook weer verder, af en toe streelde ze heel zachtjes mijn anus en ik vond het heerlijk! Niet lang erna kwamen we allebij heerlijk klaar, na een heftige tongzoen gingen we allebij weer onschuldig op ons eigen plekje zitten. Ik zag Bram snel zijn ogen weer sluiten, hij had dus alles gezien... Dat zou ik vast thuis goed moeten maken, misschien wel met Sanne erbij!

Aantal keer bekeken: 27514
Waardering: 7.37 op 10
Geef een cijfer:

Alle rechten voorbehouden 2005-2024 - www.verhalenlezen.nl


Verhalen

Wilt u een verhaaltje lezen uit één van de onderstaande categorieën? Klik dan gewoon op een categorie en u komt op de pagina met de verhalen van deze bepaalde categorie.

Sex chatten met:

Verhalen posten

Hebt u zelf een verhaaltje geschreven? Of een onvergetelijke blunder tegengekomen, of iets anders. En je wilt er anderen mee amuseren, lezen? Met verhalenlezen.nl kan dat geen probleem zijn. Klik hier om een verhaal te posten!


Statistieken

Totaal verhalen: 5184
Totaal categorieën: 10
Totaal 17 bezoekers online