Verhalenlezen.nl - Voor al uw verhalen en sprookjes. Ook hebben we liefdes verhalen en erotische verhalen.

een filmavond..

U leest om dit moment het verhaal een filmavond. gepost door pascalle van iterson. Dit verhaal is gepost in de categorie griezel verhalen. Wilt u een zelf geschreven, of een mooi verhaaltje posten? Klik daarvoor hier.

Wilt u terug naar griezel verhalen?
Categorie: griezel verhalen
Gepost door: pascalle van iterson
Gepost op: 2011-9-3

Verhaal:

een filmavond.
Marissa wou een film avond houden met al haar vriendinnen. maar op de avond dat het zou gebeuren, belde al haar vriendinnen af met een vage reden. zoals: Ik ehh, ik moet eh, naar de tandarts. en dan vroeg marissa: om 11 uur 's avonds? en dan hingen ze op. marissa vond het maar raar, maar wou wel de film zien. ze was alleen thuis, en ging op de bank zitten. ze startte de film, en begon te kijken. midden in de film viel de tv uit, en hoorde ze boven een deur klappen. marissa negeerde het geluid, en deed de tv aan. de film ging verder, maar sprong een paar minuten later op zwart wit. je zag een gezicht in het zwart witte beeld, van een verdronken meisje. marissa gilde het uit, maar niemand hoorde het. ze rende haar huis uit, en stond in de tuin. ze zag een meisje voor het raam staan, spierwit, met zwarte ogen, zwarte haren, en een lange witte nachtjapon. ze hoorde getuuter achter zich, en draaide zich om. maar gek genoeg was er niks te zien. toen ze zich omdraaide was het meisje weg, en stond de deur open. marissa was een stoere meid dus liep ze terug naar binnen. ze deed de deur dicht, en zat weer op de bank. wat haar niet opviel was dat de tv uit was. ze zetten de tv aan. en keek de film af. toen de film was afgelopen, ging marissa naar bed. ze stapte in haar bed, en sliep direct. ze werd wakker van gebonk. niet op de deur, of op het raam, nee, het kwam uit haar kast. Marissa vond het nu wel heel raar, dus deed ze niks. het gebonk werd steeds harder, en opeens hoorde ze: Marissaaa..... IK HAAT JE! marissa schrok zich te pletter, en klom uit bed. ze deed voorzichtig de kast deur open, en zag daar het verdronken meisje staan, die fluisterde: Ik ben je oude buurmeisje, je keek niet om naar mij, tot dat ik een zwembad in de tuin kreeg. je kwam elke dag bij me zwemmen, en deed of je me aardig vond. maar ik wist het wel, ik werd gepest op school, en kon er niet langer tegen. ik heb mezelf verdronken. ik heb je vriendinnen gewaarschuwd. en nu, ben jij aan de beurt. het meisje pakte een mes, en sneed haar hand eraf, en stak het mes in haar hart. de kastdeur ging dicht, maar marissa bleef daar staan met het mes in haar hart, en haar hand naast haar. haar ouders kwamen binnen, en zagen daar marissa staan. de ouders zijn om 2 uur precies vermoord door een meisje met een witte nachtjapon, zwarte ogen, en met zwarte haren. en nu soms, als je langs het huis loopt, zie je het verdronken meisje voor het raam staan, met naast haar marissa, met het mes in haar hart, en haar hand, die houd het meisje vast. en hoor je: Marissaaa.... Marissaaa....

Aantal keer bekeken: 11111
Waardering: 6.68 op 10
Geef een cijfer:

Alle rechten voorbehouden 2005-2024 - www.verhalenlezen.nl


Verhalen

Wilt u een verhaaltje lezen uit één van de onderstaande categorieën? Klik dan gewoon op een categorie en u komt op de pagina met de verhalen van deze bepaalde categorie.

Verhalen posten

Hebt u zelf een verhaaltje geschreven? Of een onvergetelijke blunder tegengekomen, of iets anders. En je wilt er anderen mee amuseren, lezen? Met verhalenlezen.nl kan dat geen probleem zijn. Klik hier om een verhaal te posten!


Statistieken

Totaal verhalen: 5184
Totaal categorieën: 10
Totaal 19 bezoekers online