Verhalenlezen.nl - Voor al uw verhalen en sprookjes. Ook hebben we liefdes verhalen en erotische verhalen.

een heerlijke dag.

U leest om dit moment het verhaal een heerlijke dag gepost door Peter. Dit verhaal is gepost in de categorie erotische verhalen. Wilt u een zelf geschreven, of een mooi verhaaltje posten? Klik daarvoor hier.

Wilt u terug naar erotische verhalen?
Categorie: erotische verhalen
Gepost door: Peter
Gepost op: 2009-6-4

Verhaal:

een heerlijke dag
Ik had helemaal geen zin in de verjaardag van mijn zwager die afgelopen weekend 50 werd en een feestje gaf in een zaaltje dat normaal hoort bij een speeltuin vlak bij mij in de buurt. Mijn vrouw Jeanette en ik hadden de hele middag al lekker op het terras gezeten in de stad en hadden toen we aankwamen op het feest al aardig wat alcohol gehad . Het was wat we er van verwacht hadden , een saai feestje waar de stemming maar niet in kwam . Jeanette en ik stonden aan een sta tafel wat te kletsen en namen nog maar een drankje . Mijn vrouwtje was lekker sexy gekleed en was door de drank en de warmte al lichtjes aangeschoten . Ze kwam wat dichter bij me staan en ging zo staan dat haar knie over mijn kruis ging . Mijn pik reageerde natuurlijk gelijk en stond gelijk rechtop .
We bleven gewoon doorpraten tot Jeanette net deed of ze wat liet vallen , en dus even moest bukken , met haar gezicht ging ze nu langs mijn harde pik heen , toen ze weer rechtop stond keek ze me geil aan , maar bleef gewoon over koetjes en kalfjes praten. Ik trok haar wat naar me toe en sloeg een hand om haar schouders , zo stonden we even te kijken naar de feestgangers , die net bezig waren om een polonaise op gang te krijgen , de lichten waren al wat gedimt om de sfeer te verhogen . Ik maakte van die situatie gebruik om mijn handen via de rug van Jeanette naar haar billen brengen en ik kneep liefdevol in haar heerlijke kontje . Ze had een kort jurkje aan en dus liet ik mijn hand daar voorzichtig onder verdwijn en ,en voelde ik haar zachte blote billen die onder het jurkje verstop waren . ik kneede haar kontje en ging met mijn vinger langs onder het touwtje naar haar drijfnatte spleetje toe . Zonder moeite kon ik mijn vinger een stukje in haar kutje laten verdwijnen .Met mijn duim wreef ik over haar clitje heen . Ze bleef maar tegen mijn vinger aan rijden en ik merkte dat haar kutspiertjes zich opeens spanden.Ze stopte en liep zonder om te kijken naar de uitgang . na enkele minuten ging ik ook die kant op en zag ik dat mijn vrouwtje buiten een sigaretje aan het roken was . Ze gaf me een vette kus, pakte me bij de hand en loodste mij een stuk de speeltuin in . Zonder wat te zeggen stopte ze ineens, draaide zich om en haalde zonder pardon mijn pik tevoorschijn , ze nam mijn lul ,die gelijk weer rechtop stond in 1 keer in haar mond en begon me te pijpen . Ik deed mijn best om haar wat af te remmen ,maar ze bleef stevig doorhalen met het gevolg dat ik al na enkele seconden hevig in haar mondje klaarkwam .Ze bleef nog even doorpijpen en likte mijn eikel en schacht helemaal schoon en met een dikke kus op mijn eikel besloot ze om mijn pik weer in te pakken en te eindigen met de woorden "tot straks ".
We gingen weer naar binnen ,naar het feestje en zonder dat iemand wat geweten heeft dronken we nog een drankje , de hunkerende geile ogen van mijn Jeanette die met een biertje de smaak van mijn sperma wegspoelde , deed ons besluiten om. om tijd naar huis te gaan en mijn vrouwtje daar nog eens heerijk uitgebreid te verwennen,. Na een heerlijk douche kropen we op bed en hebben we elkaar met de mond nog eens extra lang verwend waarna ik haar stevig neukte . Ik kwam klaar in haar heerlijke warme kutje en ik denk dat we binnen 2 minuten daarna beide in een diepe slaap terecht kwamen .
Het was een heerlijke dag !


Aantal keer bekeken: 6079
Waardering: 5.80 op 10
Geef een cijfer:

Alle rechten voorbehouden 2005-2024 - www.verhalenlezen.nl


Verhalen

Wilt u een verhaaltje lezen uit één van de onderstaande categorieën? Klik dan gewoon op een categorie en u komt op de pagina met de verhalen van deze bepaalde categorie.

Sex chatten met:

Verhalen posten

Hebt u zelf een verhaaltje geschreven? Of een onvergetelijke blunder tegengekomen, of iets anders. En je wilt er anderen mee amuseren, lezen? Met verhalenlezen.nl kan dat geen probleem zijn. Klik hier om een verhaal te posten!


Statistieken

Totaal verhalen: 5184
Totaal categorieën: 10
Totaal 22 bezoekers online