Verhalenlezen.nl - Voor al uw verhalen en sprookjes. Ook hebben we liefdes verhalen en erotische verhalen.

een les voor de lerares.

U leest om dit moment het verhaal een les voor de lerares gepost door boudewijn. Dit verhaal is gepost in de categorie erotische verhalen. Wilt u een zelf geschreven, of een mooi verhaaltje posten? Klik daarvoor hier.

Wilt u terug naar erotische verhalen?
Categorie: erotische verhalen
Gepost door: boudewijn
Gepost op: 2006-12-1

Verhaal:

een les voor de lerares
Ik ontmoette John in een videotheek waar hij in mijn favoriete hoek met spanking films aandachtig de cover van een band bekeek. Niet nemen zei ik, ‘de kwaliteit is erg slecht, je ziet nauwelijks beeld’. Als je dit soort films je aanspreekt kun je beter deze nemen’ en ik wees hem op een film die ik net had teruggebracht. Bij de kassa raakten we in gesprek en buiten nodigde ik hem uit voor een biertje. Ik had nog nooit met iemand over mijn geheime hobby gesproken en over de films die daar bij hoorden, en in John ontmoette ik een geestverwant. Hij vertelde me dat zijn vrouw meestal met wat gène aan een speelavond (zoals hij dat noemde) begon, maar omdat ze snel erg opgewonden raakt, laat ze zich meestal helemaal gaan. De video’s gebruikte hij als opwarmer, en om inspiratie op te doen. Ik vertelde dat mijn vrouw moeilijk was over te halen, maar af en toe, om mij te plezieren, meedeed met mijn ‘perverse’ –zoals zij dat noemt- spelletjes.
Al pratende stelde ik half serieus, half schertsend voor dat ik vanavond (omdat ik toch alleen thuis zou zijn), wel eens wilde zien hoe hij zijn vrouw zou aanpakken. John ging er meteen serieus op in. Net als bij mij was het een fantasie van hem om zijn vrouw eens letterlijk bloot te stellen aan een streng optreden van een andere man. Maar wie kan je vertrouwen? Kennelijk was hij door het gesprek tot de overtuiging gekomen dat ik ok was. Wij zaten snel op een lijn, waarschijnlijk omdat we niet alleen dezelfde leeftijd hadden, maar ook dezelfde achtergrond: een goede opleiding, goed inkomen, 2 al wat oudere kinderen, kortom wij matchten beoorlijk.

Zo zat ik s avonds bij John op de bank. Ze woonden dan ook in een ruim, heel smaakvol modern ingericht twee onder eenkap- huis in een betere wijk van Purmerend. Hij vertelde me dat Carla, zijn vrouw, les gaf op een middelbare school waar toevalling ook mijn beide dochters les hadden gehad. Toen Carla binnen kwam herkende ik haar meteen, ze was enkele jaren geleden de mentrix geweest van mijn oudste. Ik vond haar toen nogal arrogant, en ook nu kreeg ik dat gevoel. John stelde mij voor als een salesmanager van een bank (hetgeen klopt) die wat wilde vertellen over een nieuw verzekeringsproduct. Ik kreeg de indruk dat Carla mij liever kwijt dan rijk was, ze bood mij nl geen drinken aan terwijl mijn glas toch al een tijdje leeg stond . Het was duidelijk dat zij zich had verheugd op een intieme avond met haar man.

Ik bekeek haar goed en wat ik zag viel niet tegen: een mooie veertiger met flinke borsten een klein buikje dat door een strakke jurk in toom werd gehouden. Onder de wijd uitlopende jurk van linnen zag ik een paar stevige benen gehuld in mooie zwarte kousen. In mijn buik kreeg ik een gevoel van opwinding: ik wist dat ik deze avond haar zou domineren, en haar arrogantie maakte mijn opwinding alleen maar groter. In gedachten zag ik haar al voorovergebukt met haar billen omhoog wachtend op mijn klappen. Ik besloot om straks alle tijd voor te nemen om haar te laten uitkleden, maar ik wachtte op het afgesproken seintje van John.

Plotseling zei John met een wat scherpe toon in zijn stem: ‘Carla zie je niet dat Peter al een tijd droog staat? Ik denk dat het tijd is om ons zwarte boekje bij te werken.’ Hij had mij verteld dat ze haar ‘zonden’bijhield in een dagboekje, en als er een bepaalde grens overschreden was dan volgde een strafavond. Ik zag Carla schrikken. ‘Pak even het boekje dan gaan we even kijken hoe we ervoor staan’ ‘Maar John, zullen we niet later….’Ze kon haar zin niet afmaken want ze zag dat John de videoband vanonder de bank haalde. ‘Ik ontmoette Peter vandaag in de Erotheek en hij is helemaal op de hoogte van wat jij lekker vindt’ Peter, vervolgde hij, wil jij misschien eens kijken wat mijn vrouwtje zoal uithaalt. Ik bladerde het boekje door, en zag Carla vuurrood worden. Ik nam alle tijd en grinnikte af en toe om de zonden die geleid hadden tot John’s pretavonden. Het was voor Carla natuurlijk heel genant ‘Kijk, kijk, je vrouw heeft er nogal een handje van om tot een orgasme te komen voor jij daar toestemming voor hebt gegeven’zei ik pesterig. Een stukje wat ze zelf had geschreven las ik voor: ‘vandaag ben ik de hele dag opgewonden geweest, mijn broekje was constant nat. Ik heb zelfs op het toilet even met mijn klitje gespeeld’ Zozo, John, we hebben hier te maken met een echt geil vrouwtje. Ik kan begrijpen dat je af en toe moet ingrijpen. “Peter, ik zou het op prijs stellen als je mij zou willen laten zien hoe jij dit met jouw vrouw zou aanpakken� . Carla zat als versteend dit alles aan te horen. ‘Jullie hebben ongetwijfeld wel wat spullen in huis die daarbij van pas komen’ Misschien wil Carla deze even pakken. Met weer die scherpe toon: Carla, doe wat Peter je vraagt, en wel meteen!’ Met rode vlekken in haar gezicht en hals stond ze op en haalde uit een kast een doos die gevuld was met dildo’s, zweepjes, klemmetjes en ik zag enkele zelf opgenomen videobanden. Deze trokken mijn aandacht. ‘zet deze maar even op’ Angstig keek Carla naar haar man. Op de band stond als titel: ‘op zijn hondjes’. Ja meisje, zei John, jij vond dat zo lekker, Peter mag nu even meegenieten.
Nee, die niet sprak ze haastig, maar ik had de band al in de video gestoken. Ik begon te begrijpen wat haar zo paniekerig maakte toen de eerste beelden verschenen: Carla op handen en knieen, maar wel gekleed, terwijl een golden retriever haar achterste besnuffelde.
Ik zette de band stil en stelde haar voor de keuze: meewerken of samen deze band bekijken. Schoorvoetend gaf ze aan dat ze instemde met het meewerken aan een gepaste bestraffing.

Ik vroeg haar of ze midden in de kamer wilde gaan staan met haar armen in haar nek. Ik bekeek haar rustig van alle kanten, bracht haar armen in een wat hogere positie en streelde zacht over haar achterste. Ik voelde haar huiveren. Ze begeep wat zou komen, maar wilde er niet aan denken. Tja, dan wordt het toch tijd dat ik even je borsten moet betasten. Ik legde mijn hand op haar borsten, terwijl Carla beschaamd haar ogen sloot. Door de stof van haar jurk en BH kneep ik zachtjes op de plaats waar ik de tepels vermoedde. Ik voelde deze oprijzen onder de dunne stof. Ik liet niet na om een opmerking daarover te maken, om Carla er van te doordringen dat haar lichaam mij ter beschikking stond. Ik schoof een stoel naar haar toe en vroeg haar of ze over de rugleuning wilde buigen en de zitting wilde vastgrijpen. Gehoorzaam voldeed ze aan mijn opdracht. Zo, en nu gaan wij eens even die twee ondeugende billen bekijken. Met een beweging sloeg ik de rok omhoog en onthulde haar witte slip waaronder ze zwarte kousen droeg. Deze snelle actie had ze duidelijk niet verwacht. Ook niet wat ik vervolgens deed: ruw trok ik haar broekje tot halverwege haar bovenbenen. Daar stond ze nu: op haar blote kont die parmantig omhoog stond. Het witte onderbroekje wat koddig over haar kousen. Kijk nu gaan fun beleven: ik pakte een stuk touw en bond beide armen vast aan de stoelpoten, vervolgens haar enkels aan de achterste stoelpoten. Ik had de stoel zo gepostioneerd dat ze naar de tv kon kijken. ‘nu wil ik die film wel eens zien’. Nee, nee, dat was niet de afspraak huilde ze bijna. Maar ik had de videorecorder al aangezet en zette mij naast John neer op de bank. Deze zat grijnzend toe te kijken. De home video liet zien hoe Carla eerst besnuffeld werd door hun hond, daarna werd haar rok omhooggeslagen en stak ze hoerig haar sliploze kontje omhoog. Duidelijk genoot ze van het ruwe likken over haar kaalgeschoren spleet. Haar kreunen bereikte een hoogtepunt toen John in beeld kwam en een vinger in haar kontje stak. Duidelijk was te zien en te horen dat Carla klaarkwam. Terwijl wij rustig zaten te kijken hield Carla vol schaamte haar ogen dicht.
De film had mij opgewonden. Ik had niet verwacht dat deze deftige lerares zo’n geil loeder kon zijn. Ik ging voor haar staan en haalde langzaam mijn broekriem los en vouwde hem dubbel. Met lange tussenpozen sloeg ik afwisselend op de linker dan weer op haar rechter bil. De slagen op haar kont lieten rode striemen na. Bij elke slag ging een siddering door haar lijf en slaakte ze een kreet. Na 5 of 6 slagen legde ik mijn hand op haar spleetje. Het voelde warm en vochtig. Langzaam drong ik bij haar naar binnen. Mijn andere hand bracht ik voor haar gezicht. Ik duwde 2 vingers in haar mond, waar ze spontaan op begon te zuigen. Steeds sneller gingen mijn vingers in haar kut heen en weer, en steeds natter werd ze daar. Ze opende haar mond en hijgde: jaaa, sneller, laat me komen. Ze maakte nu neukbewegingen met haar kont. Ik deed er nog een vinger bij, die ruim in die natte gleuf paste. Ik voelde haar hoogtepunt naderen. Op dat moment haalde ik mijn hand terug.
Ohh kreunde ze, toe, maak het af. Maar ik had andere plannen. (wordt vervolgd)



Aantal keer bekeken: 32527
Waardering: 6.90 op 10
Geef een cijfer:

Alle rechten voorbehouden 2005-2024 - www.verhalenlezen.nl


Verhalen

Wilt u een verhaaltje lezen uit één van de onderstaande categorieën? Klik dan gewoon op een categorie en u komt op de pagina met de verhalen van deze bepaalde categorie.

Sex chatten met:

Verhalen posten

Hebt u zelf een verhaaltje geschreven? Of een onvergetelijke blunder tegengekomen, of iets anders. En je wilt er anderen mee amuseren, lezen? Met verhalenlezen.nl kan dat geen probleem zijn. Klik hier om een verhaal te posten!


Statistieken

Totaal verhalen: 5184
Totaal categorieën: 10
Totaal 16 bezoekers online