Verhalenlezen.nl - Voor al uw verhalen en sprookjes. Ook hebben we liefdes verhalen en erotische verhalen.

een mooie jongen met slechte manieren@.

U leest om dit moment het verhaal een mooie jongen met slechte manieren@ gepost door romarie"l baktawar. Dit verhaal is gepost in de categorie liefdes verhalen. Wilt u een zelf geschreven, of een mooi verhaaltje posten? Klik daarvoor hier.

Wilt u terug naar liefdes verhalen?
Categorie: liefdes verhalen
Gepost door: romarie"l baktawar
Gepost op: 2011-4-11

Verhaal:

een mooie jongen met slechte manieren@
Er was eens een meisje die smoorverliefd was op een jongen. Ze kon niet eten en ze lachte om de gekste dingen. zo lang ze aan hem. Dacht had ze geen plezier met nieks niemand kon haar uit gedachten halen maar op een dag van snoeppauze vroeg die jongen haar een kus en ze besloot het niet te doen en die jongen werd heel boos en gaf haar allerlie namen waarbij ze helemaal niet boos werd.en op zekere dag werd ze echt boos en zeiden haar vriendinen haar miesje je bent laag hoor...
En ze werd boos en zei tegen die jongen :(het is uit)

Aantal keer bekeken: 2400
Waardering: 8.00 op 10
Geef een cijfer:

Alle rechten voorbehouden 2005-2024 - www.verhalenlezen.nl


Verhalen

Wilt u een verhaaltje lezen uit één van de onderstaande categorieën? Klik dan gewoon op een categorie en u komt op de pagina met de verhalen van deze bepaalde categorie.

Verhalen posten

Hebt u zelf een verhaaltje geschreven? Of een onvergetelijke blunder tegengekomen, of iets anders. En je wilt er anderen mee amuseren, lezen? Met verhalenlezen.nl kan dat geen probleem zijn. Klik hier om een verhaal te posten!


Statistieken

Totaal verhalen: 5184
Totaal categorieën: 10
Totaal 22 bezoekers online