Verhalenlezen.nl - Voor al uw verhalen en sprookjes. Ook hebben we liefdes verhalen en erotische verhalen.

een moordenaar kan ook likken.

U leest om dit moment het verhaal een moordenaar kan ook likken gepost door aster. Dit verhaal is gepost in de categorie griezel verhalen. Wilt u een zelf geschreven, of een mooi verhaaltje posten? Klik daarvoor hier.

Wilt u terug naar griezel verhalen?
Categorie: griezel verhalen
Gepost door: aster
Gepost op: 2011-4-7

Verhaal:

een moordenaar kan ook likken
Er was eens een meisje en die moest gaan slapen.En elke avond zat haar hond onder het bet en als hij likt was er niks aan de hand,als hij niets deed was er iets.
Dus het meisje ging slapen en ze hoorde iets.Ze stak haar hand onder haar bed en de hond likte.Dus er was niets aan de hand.EEn minuut of 2 later hoorde ze weer iets ze stak haar hand onder het bed.De hond likte niet ze ging kijken in de badkamer en ze zag daar de kop van haar hond hangen.Toen liep ze gillend naar de gang en er stond op de muur geschreven moordenaars kunnen ook likken!

Aantal keer bekeken: 2698
Waardering: 5.06 op 10
Geef een cijfer:

Alle rechten voorbehouden 2005-2024 - www.verhalenlezen.nl


Verhalen

Wilt u een verhaaltje lezen uit één van de onderstaande categorieën? Klik dan gewoon op een categorie en u komt op de pagina met de verhalen van deze bepaalde categorie.

Verhalen posten

Hebt u zelf een verhaaltje geschreven? Of een onvergetelijke blunder tegengekomen, of iets anders. En je wilt er anderen mee amuseren, lezen? Met verhalenlezen.nl kan dat geen probleem zijn. Klik hier om een verhaal te posten!


Statistieken

Totaal verhalen: 5184
Totaal categorieën: 10
Totaal 27 bezoekers online