Verhalenlezen.nl - Voor al uw verhalen en sprookjes. Ook hebben we liefdes verhalen en erotische verhalen.

een onbekende (door nancy).

U leest om dit moment het verhaal een onbekende (door nancy) gepost door nancy. Dit verhaal is gepost in de categorie erotische verhalen. Wilt u een zelf geschreven, of een mooi verhaaltje posten? Klik daarvoor hier.

Wilt u terug naar erotische verhalen?
Categorie: erotische verhalen
Gepost door: nancy
Gepost op: 2007-8-3

Verhaal:

een onbekende (door nancy)
het is avond rond een uur of 11. het regent als de pest en jij bent lekker alleen thuis en kijkt tv. opeens word er aangebeld. je schrikt en denkt bij jezelf '' wie belt er nu rond deze tijd nog aan'' een beetje boos doe je de deur open. je schrikt want buiten staat een mooie jonge damen die drijf nat is. ze zegt sorry dat ik nog zo laat moet storen, maar ik ben de weg kwijt en mijn band is lek. Ik kijk je recht in je ogen aan en je zegt ja natuurlijk. kom ff binnen dan kun je even warm worden.
Ik stap binnen en je doet de deur achter me dicht. Ik buk me voor over om mijn schoenen uit te doen, omdat ze zeik nat zijn. je ogen gaat even mijn lichaam af en opeens valt je iets op. ik heb een witte broek aan en je ziet mijn rode string er door heen. je denk bij je zelf dit is verkeerd dit mag ik niet. ik kom weer overeind en kijk je lief aan. dankje wel dat u me wilt helpen.

je laat mij voorop lopen richting je woonkamer. ondertussen bekijk je nog eens mijn lichaam. het valt je nu ook op dat ik ook een wit truitje aan heb, maar tot je verbazing geen bh. je denk bij jezelf mmmm ik word een beetje geil van haar. je laat me op een stoel zitten en geeft me een handdoek om me een beetje te kunnen afdrogen. ik doe eerst mijn gezicht en mijn haar. daarna ga ik langs mijn nek naar voren richting mijn borsten. je kijkt hoe ik me aan het afdrogen ben en ziet dat mijn tepels lekker hard zijn. je voelt opeens dat je lul begint te groeien. ik kijk je aan en je kijkt vlug weg. ik vraag je of ik wat thee mag en je staat vlug op om voor mij wat thee te zetten. je was vergeten dat je een dikke paal hebt. je hoopt dat ik het niet heb gezien, maar opeens voeg ze zo u heeft daar wel een lekkere dikke bobbel in je broek zitten. je bloost een beetje en gaat verder met thee zetten voor mij.


je dacht bij je zelf stom, stom moet ik weer hebben. opeens voelde je een hand op je kont en ik vaag je kan ik u ergens mee helpen?? nee zeg je, maar in je gedachte denk je er heel ader over. ik ga met mijn hand over je lul heen en vraag weet u het zeker? je draait nu mijn richting in en ik kijk je nu een beetje geil aan en ik kom dichter bij je staan zo dat mijn lichaam jou lichaam raakt. je voelt mijn natte kleding door jou kleding heen. ik ga nogmaals met mijn hand langs je lul. je buigt je een beetje naar voren om me te kunnen kussen. we kussen wat en ik steek opeens mn tong in je mond. mmmmmmm denk je bij je zelf. je trekt mijn natte truitje uit en duwt me zachtjes tegen de aanrecht. en je begint mijn borsten te masseren

ik doe je doe het zelfde bij jou. ik zeg zachtjes in je oor "wil je alsjeblieft beffe?" je denkt bij jezelf wow wat een geil wijf ik wil wel eens met mn paal in haar komen. je doet mijn broek uit en tilt me op om me op de aanrecht te zetten. ik zit nu op je aanrecht en je begint me te likken en ik kreun van genot. steeds sneller beweeg je je tong. mmmmmmm het is heerlijk. op eens duw ik zachtjes je hoofd weg van mijn kutje. en ga ik van de aanrecht af. ik maak je broek los en i haal je lul tevoorschijn. hij is echt lekker hard mmmmmmm. ik zak door mijn benen en ik stop je eikel in mijn mond. ik ga met mijn tong lekker langs je eikel. ik hoor je zeggen lekker. ik sop hem iets verder mijn mond in en ga lekker op en neer. ik hoor je steeds harder kreunen.

mmmmmmmm ik ben je nu heerlijk aan het pijpen. opeens zeg je stop. ik stop en kom weer overeind. ik vraag wat is er?
niks zeg je. ik kwam bijn klaar maar ik wil je graag van achteren nemen en samen klaar komen. ik draai me om en leun over de aanrecht heen. ik voel je lekkere natte lul langs mijn kont in mijn kutje gaan. je duwt hem langzaam er in en ik geef een kreun van genot. je gaat steeds met een zachte beweging heen en weer. ik roep snelle,r sneller en harder, harder. mmmmmm het is heerlijk. en we kreunen lekker hard. ik kom klaar met een harde kreun en een paar tellen jij ook. ik draai me om en zeg zachtjes in je oor het was heerlijk. dit moeten we vaker doen.




wil je dat ik nog een verhaal verzin vraag het me. hottygirly16@hotmail.com

Aantal keer bekeken: 9269
Waardering: 7.03 op 10
Geef een cijfer:

Alle rechten voorbehouden 2005-2024 - www.verhalenlezen.nl


Verhalen

Wilt u een verhaaltje lezen uit één van de onderstaande categorieën? Klik dan gewoon op een categorie en u komt op de pagina met de verhalen van deze bepaalde categorie.

Sex chatten met:

Verhalen posten

Hebt u zelf een verhaaltje geschreven? Of een onvergetelijke blunder tegengekomen, of iets anders. En je wilt er anderen mee amuseren, lezen? Met verhalenlezen.nl kan dat geen probleem zijn. Klik hier om een verhaal te posten!


Statistieken

Totaal verhalen: 5184
Totaal categorieën: 10
Totaal 26 bezoekers online