Verhalenlezen.nl - Voor al uw verhalen en sprookjes. Ook hebben we liefdes verhalen en erotische verhalen.

een paar schoenen.

U leest om dit moment het verhaal een paar schoenen gepost door ik. Dit verhaal is gepost in de categorie griezel verhalen. Wilt u een zelf geschreven, of een mooi verhaaltje posten? Klik daarvoor hier.

Wilt u terug naar griezel verhalen?
Categorie: griezel verhalen
Gepost door: ik
Gepost op: 2010-12-14

Verhaal:

een paar schoenen
Fronsy is een zwerver. Hij heeft zo weinig geld dat hij op straat leeft. Hij heeft ook geen schoenen en omdat het koud is in de nacht wilt hij schoenen. Op een dag vond hij een briefje van tien euro en kocht meteen een paar goedkope schoenen. Hij deed ze aan en vanaf dat moment begon hij banken te overvallen, huizen in brand te steken..... Hij wist niet wat hij deed. Het leek wel alsof de schoenen een eigen leven hadden. Hij wou de schoenen uitdoen maar de veter zat vast. Plots zag hij de politie. Ze wisten dat hij al die misdaden deed. Hij liep weg maar werd achtervolgd. Hij stopte even. De schoenen wilden weer een bank overvallen. Fronsy sneed de veters los en rende op blote voeten weg van de schoenen. Maar de schoenen achtervolgden hem. Opeens viel hij over een steen en de schoenen sprongen op hem. Fronsy duwde de schoen van zich af. Hij pakte zijn aansteker en stak de schoenen in brand. De schoenen waren afgebrand. Hij stond op en zag de politie. Een van de agenten schoot.
Fronsy overleefde het niet.

Aantal keer bekeken: 2358
Waardering: 5.40 op 10
Geef een cijfer:

Alle rechten voorbehouden 2005-2024 - www.verhalenlezen.nl


Verhalen

Wilt u een verhaaltje lezen uit één van de onderstaande categorieën? Klik dan gewoon op een categorie en u komt op de pagina met de verhalen van deze bepaalde categorie.

Verhalen posten

Hebt u zelf een verhaaltje geschreven? Of een onvergetelijke blunder tegengekomen, of iets anders. En je wilt er anderen mee amuseren, lezen? Met verhalenlezen.nl kan dat geen probleem zijn. Klik hier om een verhaal te posten!


Statistieken

Totaal verhalen: 5184
Totaal categorieën: 10
Totaal 20 bezoekers online