Verhalenlezen.nl - Voor al uw verhalen en sprookjes. Ook hebben we liefdes verhalen en erotische verhalen.

een vreselijke nacht.

U leest om dit moment het verhaal een vreselijke nacht gepost door natascha renne... Dit verhaal is gepost in de categorie griezel verhalen. Wilt u een zelf geschreven, of een mooi verhaaltje posten? Klik daarvoor hier.

Wilt u terug naar griezel verhalen?
Categorie: griezel verhalen
Gepost door: natascha renne..
Gepost op: 2009-10-20

Verhaal:

een vreselijke nacht
het was een koude grille nacht...lotte en lies waren nog buiten, op weg naar huis aan het fietsen. Opeens hoorde ze een gil uit een huis waar ze juist voorbij reden... wat zou dat geweest zijn vroeg lotte aan lies? geen idee misschien iemand dat gevallen is zei lies. we zullen eens gaan kijken... ze kwamen aan het huis... het was helemaal verroest en oud en hingen overal bladeren op het huis en de voortuin was al jaren precies niet meer gedaan. daar ga ik niet binnne zei lotte. opeens hoorde ze nog een een schreew maar nu roepte er een vrouw kom mij aub helpen... de 2 gingen onmiddelijk naar binnen eenmaal dat ze binnen waren sloot de deur achter hun vanzelf... lies zei lotte ik vind het hier maar griezelig... kom we moeten die vrouw helpen en begonnen de zoeken en te roepen achter haar maar vonden haar niet. lotte ging in een kamer en opeens schreewde ze... lies kwam direct bij haar en vroeg wat er was toen ze in de kamer stond was ze ook geschrokken... er hing overal bloed op de muren en de vrouw hing boven haar bed met allemaal naalden in haar lichaam... we moeten hier weg en de politie bellen zeiden ze... toen ze bij de politie waren en het vertelden ging de politie met hun mee maar op het moment dat ze daar toe kwamen was er helemaal niets en was het huis gewoon leeg... de meisjes snapten er niet van en begonnen op internet te zoeken en aan oudere mensen vanalles te vragen over dat huis... en toen kon hun iemand vertellen wat er met dat huis was ... 35 jaar geleden was een een vrouw door haar man vermoord en ze werd opgehangen boven haar bed met naalden in haar lichaam omdat de man het niet kon verdragen dat de vrouw succes had bij andere mannen...

einde.

Aantal keer bekeken: 3173
Waardering: 6.13 op 10
Geef een cijfer:

Alle rechten voorbehouden 2005-2024 - www.verhalenlezen.nl


Verhalen

Wilt u een verhaaltje lezen uit één van de onderstaande categorieën? Klik dan gewoon op een categorie en u komt op de pagina met de verhalen van deze bepaalde categorie.

Verhalen posten

Hebt u zelf een verhaaltje geschreven? Of een onvergetelijke blunder tegengekomen, of iets anders. En je wilt er anderen mee amuseren, lezen? Met verhalenlezen.nl kan dat geen probleem zijn. Klik hier om een verhaal te posten!


Statistieken

Totaal verhalen: 5184
Totaal categorieën: 10
Totaal 25 bezoekers online