Verhalenlezen.nl - Voor al uw verhalen en sprookjes. Ook hebben we liefdes verhalen en erotische verhalen.

een webcam en een ring....

U leest om dit moment het verhaal een webcam en een ring... gepost door floor cyrus. Dit verhaal is gepost in de categorie liefdes verhalen. Wilt u een zelf geschreven, of een mooi verhaaltje posten? Klik daarvoor hier.

Wilt u terug naar liefdes verhalen?
Categorie: liefdes verhalen
Gepost door: floor cyrus
Gepost op: 2011-3-6

Verhaal:

een webcam en een ring...
floor keek dromerig naar de foto op haar mobiel.
hij was van stef.
ze was nu al, pak hem beet, 5 maanden verliefd op hem.
en hij op haar.
maar dat wist ze niet.
ze wist niet eens dat stef wist dat zij bestond.


stef zat achter de tv, hij had niet eens gemerkt dat dora op was.
hij zat te denken aan floor. zoals altijd.
nu ga ik het doen, dacht hij.
niet veel mensen wisten dat hij kon zingen.
hij zou een nummer voor haar zingen en haar daarna vragen of ze met hem wou.
hij startte zijn computer op. daar! dat was hem! dat nummer zou hij voor haar gaan zingen!
nothin on you van bruno mars! YES!!!
hij pakte zijn microfoon, startte het nummer op en begon te zingen. toen het liedje afgelopen was zette hij zijn liefste blik op, pakte een ring uit de kauwgomballenautomaat en vroeg: lieve floor, wil je verkering met mij?
daarna zette hij de webcam en de microfoon uit, en stuurde het filmpje naar haar toe op msn.

floor zat al een tijdje op msn toen ze opeens een filmpje van stef binnenkreeg.
oh, niks bijzonders, die stuurt hij vast naar de hele school. dacht ze hardop, maar vanbinnen voelde ze dat het deze keer anders was. ze startte het filmpje op. floor hoorde muziek, en toen stef's goddelijke stem die begon te zingen. ze genoot. toen het liedje afgelopen was,
vroeg hij haar verkering. ze dacht eerst dat het haar verbeelding was, maar toen ze het opnieuw bekeek, leek het er toch echt op dat hij haar verkering vroeg! gauw keek ze of hij online was. ja!!! snel pakte ze haar webcam en microfoon en ging een gesprek met hem aan.
toen hij haar aankeek van het computerscherm riep ze:
JA!!!!!!! IK WIL!!!!!!!!! stef begon nu ook te schreeuwen.
YEAH!!!!!! kom je naar mijn huis schatje?!

15 minuten later was ze bij hem thuis.
stef zat zachtjes op haar oor te bijten, totdat floor er niet meer tegen kon en hem begon te zoenen. dat werd tongzoenen, en even later voelde ze zijn hand onder haar shirt gaan. hij streelde haar borsten eventjes, maar toen trok hij hardhandig haar shirt uit en begon aan haar te lebberen. floor vond het heerlijk, en begon erbij te kreunen. ook stef begon te hijgen. toen trok hij opeens haar broek naar beneden, en leidde haar hand naar zijn broek toe. kreunend maakte ze hem los. toen stonden ze elkaar een tijdje aan te kijken, allebei in onderbroek. floor ging sexy op het vloerkleed liggen, en wachtte. heel lang duurde het niet, want na twee seconden besprong stef haar zowat en trok in een beweging hun onderbroeken uit.
floor wreef met haar kruis over zijn been, en ging steeds een beetje verder omhoog. totdat ze bij zijn kruis was. ze stopte even om hem te plagen, en wreef toen zachtjes met haar vagina langs zijn penus. na de eerste aanraking werd die meteen helemaal stijf. toen duwde hij haar zachtjes op de bank en ging bovenop haar liggen. hij raakte haar nog nauwelijks aan, maar ze begon al hevig te kreunen en keek met een blik vol verlangen naar zijn penus.
hij zat erin. hij maakte korte, stotende bewegingen en het voelde heerlijk. ze kwam helemaal klaar. ze hadden zich voorgenomen om zodra de sperma aan kwam zetten te stoppen, maar dat was al lang gebeurd. het vervelende was dat ze het niet gemerkt hadden. stef stopte even, en ging toen met zijn penus boven haar gezicht hangen, net zolang totdat ze hem met haar lippen begon te strelen, en hem uiteindelijk helemaal in haar mond nam.

de volgende dag deed floor samen met haar bff käyla een zwangerschapstest. ze hield haar vingers gekruisd, maar daar kwam het al. het tweede streepje. ze was zwanger.


Aantal keer bekeken: 4383
Waardering: 6.89 op 10
Geef een cijfer:

Alle rechten voorbehouden 2005-2024 - www.verhalenlezen.nl


Verhalen

Wilt u een verhaaltje lezen uit één van de onderstaande categorieën? Klik dan gewoon op een categorie en u komt op de pagina met de verhalen van deze bepaalde categorie.

Verhalen posten

Hebt u zelf een verhaaltje geschreven? Of een onvergetelijke blunder tegengekomen, of iets anders. En je wilt er anderen mee amuseren, lezen? Met verhalenlezen.nl kan dat geen probleem zijn. Klik hier om een verhaal te posten!


Statistieken

Totaal verhalen: 5184
Totaal categorieën: 10
Totaal 19 bezoekers online