Verhalenlezen.nl - Voor al uw verhalen en sprookjes. Ook hebben we liefdes verhalen en erotische verhalen.

een week samen.

U leest om dit moment het verhaal een week samen gepost door johnny. Dit verhaal is gepost in de categorie sex verhalen. Wilt u een zelf geschreven, of een mooi verhaaltje posten? Klik daarvoor hier.

Wilt u terug naar sex verhalen?
Categorie: sex verhalen
Gepost door: johnny
Gepost op: 2011-7-21

Verhaal:

een week samen
MAANDAG : Kom bij je en we brengen de dag gezellig samen door, niks bijzonders, gewoon praten, stukje wandelen, samen eten, t.v. kijken en ieder naar eigen slaapkamer.

DINSDAG : Dagje Amsterdam; beetje slenteren door steegjes, zo nu en dan terrasje pakken, winkel in en winkel uit en aan het eind van de middag gaan we naar een shop, jij koopt diverse "speeltjes " klemmetjes, een halsband, een set met verschillende maten voorbinddildo`s, en ik koop voor jou een zwart corset met uitsparingen voor jouw tepels, daarna nog ergens iets eten en weer terug naar huis.

WOENSDAG: Een luie dag : de gordijnen blijven gesloten, we zijn voor niemand bereikbaar. de hele dag zijn we naakt maar raken elkaar niet aan en we doen helemaal niks, gewoon lekker ontspannen, boekje lezen, t.v. kijken, muziek luisteren onverwacht foto`s van elkaar maken en zoals elke nacht naar onze eigen slaapkamer.

DONDERDAG : Het is bewolkt en het waait stevig, wij gaan een dag naar het strand. lekker uitwaaien en genieten van de frisse lucht.

VRIJDAG : Als ik opsta zie ik een briefje op het nachtkastje liggen waarop staat dat ik naakt naar beneden moet komen. In de kamer zit jij in de ochtendjas op de bank en je hebt een blik in je ogen waarvan ik niet weet wat ik er van denken moet, hard en kil en je bent niet meer de Wilma van de laatste dagen. Je geeft me een soort pompje en zegt dat ik mezelf een klysma moet geven en daarna moet douchen en dan weer beneden mag komen. Als ik dat allemaal gedaan heb en weer terugkom heb jij je omgekleed; corset, netnylons, zwarte laarzen.................

Ik weet al genoeg : dit is de dag dat ik jouw slaaf ben, jij gaat over mij heen plassen als je daar zin in hebt en ik moet dan elke keer weer de badkamer vloer schoonmaken,jij neemt me, te beginnen met de kleinste dildo, jij gaat klemmetjes op mijn tepels zetten, jij gaat mijn ballen afbinden, ik moet je kutje schoonlikken als je geplast hebt, ik krijg de halsband om en jij laat me uit in de tuin en maakt overal foto`s van....................


Aantal keer bekeken: 14230
Waardering: 5.47 op 10
Geef een cijfer:

Alle rechten voorbehouden 2005-2024 - www.verhalenlezen.nl


Verhalen

Wilt u een verhaaltje lezen uit één van de onderstaande categorieën? Klik dan gewoon op een categorie en u komt op de pagina met de verhalen van deze bepaalde categorie.

Sex chatten met:

Verhalen posten

Hebt u zelf een verhaaltje geschreven? Of een onvergetelijke blunder tegengekomen, of iets anders. En je wilt er anderen mee amuseren, lezen? Met verhalenlezen.nl kan dat geen probleem zijn. Klik hier om een verhaal te posten!


Statistieken

Totaal verhalen: 5184
Totaal categorieën: 10
Totaal 14 bezoekers online