Verhalenlezen.nl - Voor al uw verhalen en sprookjes. Ook hebben we liefdes verhalen en erotische verhalen.

eenmalige ontmoeting.

U leest om dit moment het verhaal eenmalige ontmoeting gepost door Gengel. Dit verhaal is gepost in de categorie sex verhalen. Wilt u een zelf geschreven, of een mooi verhaaltje posten? Klik daarvoor hier.

Wilt u terug naar sex verhalen?
Categorie: sex verhalen
Gepost door: Gengel
Gepost op: 2010-10-20

Verhaal:

eenmalige ontmoeting
Ik kende haar al een aantal jaar. Ik heb haar leren kennen tijdens een theaterproductie en er was altijd al wel een klik. Maar zij kreeg al snel een vriend terwijl ik een vriendin leerde kennen.

Een paar maanden geleden kregen we via facebook weer contact en we raakten in een intens mailcontact. Ik ben ondertussen getrouwd en zij is weer vrijgezel en “eenzaam.” Ik maakte me geen illusies; ik ben immers getrouwd en ben niet iemand die vreemd gaat.

Niet zo lang gelden vroeg ze me of ik het leuk vond om eens een keer bij haar langs te komen om weer met elkaar bij te kletsen. Geen probleem.
Dus ik stap op een zaterdag in de auto. Ze woont in een studentenhuis vol vrouwen, kleine kamer met niet meer dan een bed, een tafel en een tv. Ze zag er prachtig uit, nog precies zoals ik me haar kon herinneren. Ik betrapte me op de gedachte van de opwarmingen destijds tijdens toneel. Het viel me toen altijd op hoe lenig en slank ze was en als gezonde jongen vond ik dat niet vervelend om te zien.
Ze had een strak truitje aan en een rokje met pantys en laarzen; erg sexy.
Maar nog steeds maakte ik me geen illusies.

We gingen de stad in om wat te drinken en iets simpels te eten en al snel werden de gesprekken steeds persoonlijker. Toen ik haar vroeg of ze het niet vervelend vond om weer vrijgezel te zijn boog ze voorover en zei ze: “jawel, vooral omdat ik de sex mis.” Ik zei tegen haar dat het toch niet zo moeilijk voor haar moest zijn om een lekkere vent te scoren, vooral niet zoals ze er nu uitziet. Waarom, vroeg ze.
“Nou gewoon, je kleedt jezelf erg spannend, moet ik zeggen.” We lachten het een beetje weg en niet veel later liepen we terug naar haar huis. De spanning was voelbaar, maar ik was vastbesloten om meteen in de auto te stappen en naar huis te gaan.

Bij haar huis aangekomen vroeg ze of ik nog iets wilde drinken. Ik nam me voor om nog 1 colaatje te drinken. We gingen het balkon op zodat ik een sigaretje kon roken en toen gebeurde het..

Ze vroeg me of ik weleens over haar gefantaseerd had. Ik was even uit het veld geslagen, maar ik herstelde me en zei dat ik dat vroeger wel gedaan had, omdat ze altijd zo lekker lenig en sexy de opwarming deed tijdens toneel. Meteen deed ze weer een paar oefeningen, maar tergend langzaam. Ik lachte wat, maar voelde een gigantische erectie opkomen.

“Als je niet getrouwd was, wat zou je dan het liefste met me doen?” vroeg ze. “ik zou met mijn hand onder je rok gaan zitten en eerst je kont voelen, om daarna langzaam te voelen of je al nat bent. Daarna zou ik je naar binnen duwen en je panty en slip uittrekken om vervolgens nog eens goed te voelen.” Zei ik, me bewust dat ik eigenlijk veel te ver ging met mijn antwoord. Maar ik voelde mijn broek steeds strakker zitten.

Ze glimlachte wat. En toen ging ze nog even een cola inschenken. Toen ze terug kwam had ze geen panty meer aan. “ik heb het je wat makkelijker gemaakt,” zei ze.

Ik kon mezelf niet meer bedwingen en stak mijn hand onder haar rok. Haar kont sloeg ik over en ik voelde meteen haar kutje, die drijfnat was. Haar lichaam schokte toen ik met mijn vinger haar lippen aanraakte en ze slaakte een zacht kreetje, terwijl ze me met verlangende bambi-ogen aankeek.
Haar hand greep in mijn kruis en ze streelde mijn keiharde pik. Ondertussen stroopte ik haar rok omhoog en duwde haar dijen iets opzij. Ik ging op mijn knieën zitten en begon ongegeneerd op het balkon haar te likken en te vingeren. Ze hijgde steeds harder en pakte met haar handen mijn hoofd stevig vast. En ze duwde mijn gezicht diep haar kruis in.
Ik stak een vinger in mijn mond en drukte mijn natte vinger voorzichtig tegen haar kringetje. Ik wist niet of ze dat lekker zou vinden, maar aan haar gehijg te horen vond ze het prima, en langzaam duwde ik mijn vinger iets verder.
Ineens duwde ze zich van me af. Ik dacht dat ik iets verkeerds gedaan had, maar hijgend vertelde ze me dat ze nog nooit zo heftig was klaargekomen.

“en nu ben jij aan de beurt,” zei ze, terwijl ze hijgend naar binnen wankelde. Ik stond snel op en liep achter haar aan de studentenkamer in. Ze duwde me op bed en knoopte mijn broek los om meteen mijn pik vast te pakken. Met mijn broek op mijn knieën begon ze me hevig te pijpen en af te trekken. Ik kwam bijna klaar, zo intens was het. Ik trok mijn bovenkleding uit en zij stopte op haar kleren ook uit te trekken. Uit een laatje haalde ze een condoom die ze snel over mijn pik trok en ze ging meteen op me zitten. Ze leunde met haar handen naast me op het bed en bereed me alsof ze nog nooit geneukt had. Ik wist niet waar ik het had. Toen haalde ze mijn pik uit haar en ging ze op het bed zitten, op handen en voeten. Ze draaide haar gezicht naar me toe en vroeg me of ik haar kontje wilde ontmaagden. Ik wist niet meer waar ik het had en ik begon haar kontje te masseren en goed vochtig te maken om vervolgens voorzichtig mijn eikel naar binnen te brengen. Maar zij duwde haar lichaam naar me toe en ik zat vol in haar.
Ik liet mijn remmingen nu helemaal varen en begon als een gek te pompen. Ze vond het heerlijk, want weer kwam ze keihard klaar. En toen kon ik ook niet meer. Ik hijgde dat ik het niet meer hield en ze draaide zich naar me toe. Ze trok het condoom van mijn lul en begon me weer te zuigen. Ik kwam uit elke porie klaar. Het leek alsof ik al jaren geen orgasme meer had gehad, want ik bleef maar spuiten. Gulzig liet ze al het zaad in haar mond en over haar wangen komen.
Toen ik klaar was pijpte ze me nog even. Toen zei ze: “dat krijg je ervan als je al die jaren naar iemand verlangt. Dit wilde ik al die tijd al met je doen. Nu ga je terug naar je vrouw, en ik ga weer terug de stad in, op zoek naar een nieuwe vent. Maar dit pakken ze ons nooit meer af.”

We spreken elkaar nog steeds op Facebook, maar we hebben geen afspraak meer gemaakt. Zij heeft een nieuwe vriend, ik hou het op deze ene misstap. Maar wel een lekkere.


Aantal keer bekeken: 23894
Waardering: 7.92 op 10
Geef een cijfer:

Alle rechten voorbehouden 2005-2024 - www.verhalenlezen.nl


Verhalen

Wilt u een verhaaltje lezen uit één van de onderstaande categorieën? Klik dan gewoon op een categorie en u komt op de pagina met de verhalen van deze bepaalde categorie.

Sex chatten met:

Verhalen posten

Hebt u zelf een verhaaltje geschreven? Of een onvergetelijke blunder tegengekomen, of iets anders. En je wilt er anderen mee amuseren, lezen? Met verhalenlezen.nl kan dat geen probleem zijn. Klik hier om een verhaal te posten!


Statistieken

Totaal verhalen: 5184
Totaal categorieën: 10
Totaal 15 bezoekers online