Verhalenlezen.nl - Voor al uw verhalen en sprookjes. Ook hebben we liefdes verhalen en erotische verhalen.

eerste bi ervaring.

U leest om dit moment het verhaal eerste bi ervaring gepost door cor. Dit verhaal is gepost in de categorie erotische verhalen. Wilt u een zelf geschreven, of een mooi verhaaltje posten? Klik daarvoor hier.

Wilt u terug naar erotische verhalen?
Categorie: erotische verhalen
Gepost door: cor
Gepost op: 2009-9-12

Verhaal:

eerste bi ervaring
ik ben een 45 jarige man (hetero toen) en ging op een mooi zomerdag naar een naaktstrand in een park.Ik ben sportief gebouwd door diverse sporten en ging heerlijk naakt op me handdoek leggen en lag lekker weg te dromen.plots kwam er een jongere man van ongeveer 30 jaar en kwam vragen om een vuurtje. Het viel me op dat hij goed stevig gebouwd was en zijn enorme pik viel me ook op!!ik gaf hem een vuurtje en hij bedankte me en ging weer weg en ik ging verder met zonnen.10 minuten later kwam hij terug en vroeg of ik wat wilde drinken. Ik had niets meegenomen en dacht waarom niet?Hij vroeg of ik naar zijn plek meeging want daar stond zijn koelbox. ik pakte me spullen en liep mee met hem. Hij lag op een rustig plekje tussen struiken en de zon scheen daar ook lekker op me body.Ik legde me handdoek neer en me spullen en ging zitten.Hij pakte een blikje cola uit de koelbox en gaf die aan me.Ik prooste en maakte het blikje open en dat spoot plotseling alle kanten op en ook op me lichaam.Hij zei sorry en pakte een doekje en begon me af te drogen. Ik liet dat toe en kreeg een beetje een trillend gevoel over me lichaam?Hij ging met zijn doekje over me pik en ballen en droogde de cola weg. Ik dacht wat gebeurd er met me???Mijn pik begon te gloeien en te groeien (en ik ben ook redelijk geschapen en kale pik en ballen).Hij zei laat je gaan en ik doe niets wat je niet wil.Hij begon met zijn hand over me pik en ballen te strelen naar me anus toe. Ik dacht dat ik gek werd en keek om heen of er niemand was.Ik liet het begaan,omdat ik niks meer kon en wilde doen.plots begon hij me pik te likken en ballen en mijn pik stond keihard overeind en een beetje voorvocht dat hij weglikte!!?hij nam me pik in zijn mond en begon me heerlijk te pijpen en deed een vinger in me anus. Ik begon echt te trillen (nu weer hahaha) en genoot met volle teugen. Zijn pik stond ook overeind en was me een paal,die ik nog nooit gezien had.Hij vroeg of ik hem wilde aftrekken en ik pakte zijn pik en begon er mee te spelen met die enorme paal.plots gingen er 2 vingers in me gleuf en ik begon lichtelijk te schokken van genot.Hij ging verder met pijpen en "neukte" me gleuf met zijn vingers en ik trok hem verder af.Ik zei dat ik bijna zou komen en nam mijn pik nog verder in zijn mond en begon hem harder af te trekken. Plots kwam ik en hij nam alles op???? en likte alles in en pijpte door tot het licht zowat mij me uitging. Plots kwam hij ook en spoot over me heen en zijn sperma kwam op buik en liep naar me anus. Heerlijk was dat!! we lagen nog even naast elkaar te genieten en hij bedankte me??? en ging weg. Ik heb daar nog een uur liggen nagenieten en dacht dat ik het gedroom had,maar aan me anus te voelen wist ik dat het ECHT GEBEURD was. Dit was mijn eerste ervaring met een man en dat vraag naar meer.

Aantal keer bekeken: 16130
Waardering: 5.53 op 10
Geef een cijfer:

Alle rechten voorbehouden 2005-2024 - www.verhalenlezen.nl


Verhalen

Wilt u een verhaaltje lezen uit één van de onderstaande categorieën? Klik dan gewoon op een categorie en u komt op de pagina met de verhalen van deze bepaalde categorie.

Sex chatten met:

Verhalen posten

Hebt u zelf een verhaaltje geschreven? Of een onvergetelijke blunder tegengekomen, of iets anders. En je wilt er anderen mee amuseren, lezen? Met verhalenlezen.nl kan dat geen probleem zijn. Klik hier om een verhaal te posten!


Statistieken

Totaal verhalen: 5184
Totaal categorieën: 10
Totaal 20 bezoekers online