Verhalenlezen.nl - Voor al uw verhalen en sprookjes. Ook hebben we liefdes verhalen en erotische verhalen.

eerste keer verliefd.

U leest om dit moment het verhaal eerste keer verliefd gepost door -. Dit verhaal is gepost in de categorie liefdes verhalen. Wilt u een zelf geschreven, of een mooi verhaaltje posten? Klik daarvoor hier.

Wilt u terug naar liefdes verhalen?
Categorie: liefdes verhalen
Gepost door: -
Gepost op: 2011-1-27

Verhaal:

eerste keer verliefd
Iedereen kent het wel, je word verliefd op iemand. Bij mij duurde dat dus 14 jaar voordat er voor mij een jongen was waarvan ik dacht WAUW, dat is echt een jongen die ik leuk vind. Hij had halflang blond haar en had grote mooie blauwe ogen, precies het type waar ik op val. Het begon eigenlijk via de computer maar ik wist wie het was, het broertje van de beste vriendin van mijn zus. Ik had hem nog nooit gezien maar via hyves zag hij wel heel erg leuk uit. Mijn zus en haar beste vriendin waren al helemaal bezig van ooooh we moeten ze koppelen en mijn eerste reactie was NEE, maar verder natuurlijk niet over nagedacht en een week later kreeg ik ineens een berichtje. Zo begon het dus allemaal en het kwam tot afspreken enzo, alleen was hij heel erg verlegen en praatte ook niet echt heel veel in het echt. Maar ik vond hem heel speciaal en echt de liefste jongen die ik ooit had ontmoet. Alles was heel fijn en leuk maar ondertussen liet hij bijvoorbeeld een week niks meer horen ofzo en dan wachtte ik altijd tot hij weer iets liet horen en dan wilde ik er iets van zeggen maar dan deed hij weer heel erg lief en dacht ik, oh het zal wel niks zijn. Maar op een dag dat we zouden afspreken liet hij me zitten en praatte 3 weken niet meer met me. Ik was er echt kapot van maar hoopte toch nog steeds dat het wel goed kwam omdat ik toch nog heel erg verliefd op hem was en ik snapte het gewoon niet. Het duurde heel lang tot hij terug kwam en uiteindelijk had ik hem een tweede kans gegeven omdat ik echt heel erg veel van hem hield. Er was dus ook niks meer om verlegen of onzeker over te zijn en het ging echt geweldig we waren echt een perfect duo, en hij maakte me nog verliefder dan dat ik al was en ik zou echt alles voor hem gedaan hebben. En toen ging het steeds slechter want hij kreeg het heel erg druk en zijn beltegoed was op (dat was ook echt zo), en hij had bijna geen tijd meer en was bijna niet meer op msn enzo. Ik zag wel dat het fout aan het lopen was maar ik verstopte al die feiten omdat ik niet wilde dat het weer fout ging en op een gegeven moment had hij gezegd dat hij het af wilde kappen omdat het zo slecht ging en ik wilde dat eerst niet ik dacht, we kunnen het toch gewoon proberen? We zagen elkaar gewoon niet veel en ik zag ook dat het fout liep maar ik gaf zo erg veel om hem dat ik niet wilde dat hij weer wegging en ik had zelf niet de moed om het af te kappen. Toen hij dat deed knapte er echt iets in me en toen snapte ik ook hoe het allemaal in elkaar zat alleen doet het nog steeds wel pijn omdat het de eerste keer was dat ik heel erg verliefd was en ook nog op een jongen dat precies mijn type was. Ja het maakt me nog steeds wel kapot maar langzaam aan moet ik hem wel vergeten, maar dit hele verhaal heeft 7 maanden geduurd en we hebben nooit echt iets officieel gehad met elkaar. Dus dit is mijn verhaal.

Aantal keer bekeken: 2558
Waardering: 4.17 op 10
Geef een cijfer:

Alle rechten voorbehouden 2005-2024 - www.verhalenlezen.nl


Verhalen

Wilt u een verhaaltje lezen uit één van de onderstaande categorieën? Klik dan gewoon op een categorie en u komt op de pagina met de verhalen van deze bepaalde categorie.

Verhalen posten

Hebt u zelf een verhaaltje geschreven? Of een onvergetelijke blunder tegengekomen, of iets anders. En je wilt er anderen mee amuseren, lezen? Met verhalenlezen.nl kan dat geen probleem zijn. Klik hier om een verhaal te posten!


Statistieken

Totaal verhalen: 5184
Totaal categorieën: 10
Totaal 13 bezoekers online