Verhalenlezen.nl - Voor al uw verhalen en sprookjes. Ook hebben we liefdes verhalen en erotische verhalen.

eerste keer.

U leest om dit moment het verhaal eerste keer gepost door anoniem . Dit verhaal is gepost in de categorie sex verhalen. Wilt u een zelf geschreven, of een mooi verhaaltje posten? Klik daarvoor hier.

Wilt u terug naar sex verhalen?
Categorie: sex verhalen
Gepost door: anoniem
Gepost op: 2007-9-15

Verhaal:

eerste keer
ik was een keer met een paar vrienden aan het fietsen toen we het over seks hadden , iedereen had het al een keer gedaan behalve ik .
er waren ook een paar meiden in de groep aan het fietsen
ze keken me aan .
toen ik dat zag wist ik niet wat ik moest denken . een paar dagen later kwam er een meisje naar me toe die in de groep fietste . ze pakte mn arm vast . ik was best wel verbaast , ze ging steeds verder naar me oor ,, zullen we het vanavond doen ? ''
ik zei ja en ze zei meteen'' kom hier op half twaalf s'avonds . ik kwam op tijd en zag haar aankomen
ze kwam op de fiets in haar zwarte jas en lange blonde haren , je kon goed zien dat ze kauwgom in haar mond had . ze kwam naar me toe en zei '' wil je het nogsteeds ?,, ik zei ja , ze ging met haar hoofd naar mn mond en zoende me een paar seconden daarna stak ze haar tong naar binnen . ze had de sleutels van haar huis nog bij zich en vroeg of we naar haar huis gingen .
, ik ging mee . ik pakte mijn fiets en zij sprong achterop en omhelste me ik had haar huis weleens gezien dus wist ik waar ik naartoe moest , ze deed de sleutel in het slot en pakte mn hand en trok me mee de trap op
ze ging haar kamer in en sprong op het bed . ze maakte een gebaar dat ik naast haar moest liggen . ik ging naast haar liggen en zij ging meteen weer tongen . ik hield mn ogen dicht en voelde dat ze mijn riem opendeed , ze haalde de riem eraf en deed mn broek uit . een paar seconden daarna deed ze ook mijn boxer uit en stoppte met tongen .ze ging met haar hoofd naar benenden . ze begon me te pijpen . ik deed haar jack uit en zag sexy lingerie . ik deed de lingerie uit en ze maakte een gebaar dat ik de tieten moest likken ze stoppte met pijpen en ze pakte mn lul vast en stoppte het in haar kut .
opeens hoorde we de deur opengaan . midden in de deuropening stond haar broer . hij lachte een beetje en kwam naar me toe . ik dacht dat hij me het huis uit wou gooien . plotseling deed hij zn tong in mijn mond en begon te tongen , hij deed zijn broek uit . ik deed zn boxer uit . een paar seconden later stond zijn zus alleen maar toe te kijken in haar blootje ze lachte een beetje toen ze zag dat dat haar broer mij tongde . ik stond op en pakte haar bij de hand en maakte een triotje , de dag ernaa had ik verkering met de broer van haar


Aantal keer bekeken: 51526
Waardering: 3.06 op 10
Geef een cijfer:

Alle rechten voorbehouden 2005-2024 - www.verhalenlezen.nl


Verhalen

Wilt u een verhaaltje lezen uit één van de onderstaande categorieën? Klik dan gewoon op een categorie en u komt op de pagina met de verhalen van deze bepaalde categorie.

Sex chatten met:

Verhalen posten

Hebt u zelf een verhaaltje geschreven? Of een onvergetelijke blunder tegengekomen, of iets anders. En je wilt er anderen mee amuseren, lezen? Met verhalenlezen.nl kan dat geen probleem zijn. Klik hier om een verhaal te posten!


Statistieken

Totaal verhalen: 5184
Totaal categorieën: 10
Totaal 17 bezoekers online