Verhalenlezen.nl - Voor al uw verhalen en sprookjes. Ook hebben we liefdes verhalen en erotische verhalen.

eerste liefde.

U leest om dit moment het verhaal eerste liefde gepost door Verdwaald lammetke. Dit verhaal is gepost in de categorie liefdes verhalen. Wilt u een zelf geschreven, of een mooi verhaaltje posten? Klik daarvoor hier.

Wilt u terug naar liefdes verhalen?
Categorie: liefdes verhalen
Gepost door: Verdwaald lammetke
Gepost op: 2008-6-9

Verhaal:

eerste liefde
We praten al heel lang niet meer met elkaar, K. en ik.
De ruzie ging eigenlijk om niks, maar ik kon het niet meer. Ik kon niet meer bij haar in de buurt zijn, ik kreeg altijd kriebels als ik haar in haar mooie donkerbruine ogen aankeek. En als ik met haar was voelde ik me altijd goed.
Ik heb me nog nooit zo gevoeld bij iemand, zo warm zo lekker, zo…. Verliefd!
Ook al was ik nog best wel jong maar ik kon het niet ontkennen wat ik voor haar voelde. Ik probeerde het niet te laten merken, en dat deed ze denk ik ook niet.

Het begon bij ons in de straat. We waren wat aan het rond hangen, de meiden en ik. Ik wist al wel dat ik rare gevoelens ineens had maar ik wist niet precies wat dit was. Totdat ik K. zag.
Haar mooie lange bruine haren en haar donkerbruine ogen spraken mij aan.
Ze leek zo onschuldig en mysterieus tegelijk. We kletsten en we kwamen zo aan de praat. We werden al gauw goede vriendinnen, ik wou meer maar dat liet ik natuurlijk niet merken, ik schaamde me voor mijn gevoelens voor K. ik hield ze daarom ook gewoon binnen in mij, niemand mocht dit weten! Dat ik gek was op een meisje.
Nadat we elkaar al beter hadden leren kennen vroeg ze of ze een keer gezellig bij mij film mocht komen kijken. Ik reageerde gelijk heel enthousiast en zei dat dit natuurlijk kon.
We keken de film af, maar veel van die film hadden ik niet gezien. ik vond het fijn om met haar te zijn. Haar ogen.. de manier hoe haar wangen gingen als ze lachte en die mooie kuiltjes in haar zachte wangen.
Het was al laat geworden en ik vroeg of ze wou blijven slapen. Ze zei ja.
Mijn hart bonsde als een gek toen ze dit zei, ik mocht met haar dan in 1 bed slapen en misschien zou ik haar dan kunnen vertellen over mijn gevoelens voor haar.
Maar dit deed ik niet, ik kon het niet. Dit zou onze vriendschap verpesten als ik K. zou vertellen over mijn gevoelens voor haar! En dat wou ik niet, ik wou van haar kunnen genieten; als vriendinnen. Maar dit kon ik niet, het lukte niet.
Toen we in bed lagen hebben we wat gepraat. Ik kon alleen denken aan hoe ik haar wou kussen. En wat ik met haar zou kunnen doen als zij hetzelfde voelde voor mij.
Uiteindelijk viel ze in slaap, ik kon niet slapen. Ik had heel de tijd kriebels in mijn buik en ik was blij dat ik met K. in een bed lag.
Ik keek naar haar terwijl ze sliep.. Zo mooi was ze. Ik bleef maar kijken en kijken.
Ik ging met mijn hand door de haren van K. en zo langs haar oren. Ik voelde mij zo prettig toen ik dit deed. Ik kon het gevoel niet meer aan en ik leunde voorover om haar een kus op haar voorhoofd te geven.. en ze werd wakker! Geschrokken keek ze me aan. Ze vroeg me wat ik aan het doen was en wat ik wou doen. Ik wist niet zosnel wat ik moest zeggen en ik kon haar alleen maar geschrokken aankijken. Ik antwoordde je had een vliegje op je hoofd en ik wou het wegblazen.
Ze geloofde er niets van, dat merkte ik aan haar. Maar zij zelf wou het niet laten blijken dat ze het niet geloofde.
Ik vraag me ook af wat er in haar hoofd rondspookte, wat ze dacht dat ik wou doen.
Maar ze heeft het er nooit over gehad.
K. viel weer in slaap dit keer sliep ze wel diep, want ik had het gedaan. Terwijl ze sliep ben ik met mijn vingers langs haar mooie lippen gegaan, en heb ik haar gekust. Ik kon lekker gaan slapen.

De volgende ochtend werden we tegelijk wakker. We praatten wat en K. wou douchen. Ze leunde over me heen om uit bed te stappen, en hoe ze dat deed hadden we ineens een ongemakkelijk moment. Ze keek me diep aan in me ogen en ze zat boven op mij, ik wist niet wat ik meemaakte. Er ging van alles door mij heen. Zal ik haar nu gewoon kussen? Zal ze dat fijn vinden? Maar ik kon niets doen ik bleef haar aankijken in haar mooie ogen.
Ineens gaf ze me een kus op me mond, ik was zo opgewonden en geschrokken tegelijk. Ik weet wat je vannacht heb gedaan, en ik wou je een kusje terug geven. En ze ging weer van me af. Dit had voor mij een eeuwigheid kunnen duren, ik voelde me zo geweldig. Dit is het dacht ik, nu kan ik haar vertellen wat ik voor haar voel. Hoelang ik dit al voor haar verborgen heb gehouden. Maar ik durfde het niet, ik wist niet hoe ze zou reageren.
Ik ben naar haar toegelopen en vroeg wat dit nu betekende voor haar. Ze zei me dat het gewoon een kusje was en ze dacht dat ik haar had gekust omdat ze voor haar gevoel als een zusje voor mij was.
Alles was voor niets, al die opwinding, die blijheid. Ik wist het wel, dit was veels te mooi om waar te zijn.
Ik was kapot van binnen, ik was zo verliefd op haar maar het gevoel was gewoon niet wederzijds. Hier liep onze vriendschap langzamerhand al stuk. Ik werd vaker chagrijnig als ik bij haar in de buurt kwam, ik merkte dat mijn gevoel voor haar ook sterker werd en omdat het ook niet wederzijds was maakte het mij nog meer kapot.
Op een dag besloot ik gewoon de vriendschap te verbreken, ik kon het niet meer! Elke keer als ik met haar was wou ik haar kussen, haar wangen strelen, haar lichaam aanraken. Maar dit kon niet.
We waren een spel aan het doen, en ik deed alsof ze vals speelde. Zij wist niet waar het over ging natuurlijk! Een vriend van ons kwam erbij zitten terwijl wij aan het discussiëren waren. Toen ik weg liep hoorde ik haar wat mompelen dus ik maakte er wat anders van.. veel erger dan datgene wat ze daadwerkelijk zei.
Ik liep boos naar haar toe en gooide de kaarten in haar gezicht.
Vanaf die dag heb ik haar nooit meer gesproken, wel vaak gezien (we wonen bij elkaar in de straat). Ik zou haar nog wel willen spreken. Maar ik zie haar nooit meer, ze heeft ook al een vriend waar ze nu al een tijdje mee gaat.
Laatst zag ik haar nog na lange tijd weer. Dit was best wel onverwachts
Ik was een film aan het huren en ik stond langs de kant om te wachten voor mijn films.
Ze leunde langs mij aan de balie om een telefoon aan een medewerker van de videotheek te geven. Eventjes kreeg ik toch wel weer een kriebeltje in mijn beuk, maar verder denk ik niet meer aan haar. Zij heeft mij het lekkerste laten voelen.
Zij was echt mijn eerste echte liefde zonder dat zij dit merkte. Ik hoop dat ik weer een keer met haar kan gaan praten of iets gaan drinken om dit uit te praten, ik ben allang over haar heen en ik ben inmiddels ook al uit de kast gekomen.
Ik denk dat ze het wel grappig gaat vinden als ze weet wat ik van haar vond.
Volgens mij wist zij diep van binnen wel wat ik voor haar voelde maar wou ze het niet geloven.
Ik heb in de 4 jaar dat ik haar niet heb gesproken en bijna niet heb gezien 2 relaties achter de rug gehad.
1 jaar heb ik het volgehouden met een jongen omdat ik het niet wou accepteren dat ik een lesbienne was. Dit heeft mij erg verward. De relatie is verbroken omdat ik toch maar niet echt gelukkig met hem was. Ik had meer gevoelens voor een vrouw waarmee ik tot nu toe al 3 jaar ga. Zij maakt mij ook heel gelukkig en ik ben nog steeds verliefd op haar. Maar ik denk niet dat zij mij hetzelfde kan laten voelen hoe K. mij heeft laten voelen.






X. Verdwaald lammetje


Aantal keer bekeken: 3650
Waardering: 5.33 op 10
Geef een cijfer:

Alle rechten voorbehouden 2005-2024 - www.verhalenlezen.nl


Verhalen

Wilt u een verhaaltje lezen uit één van de onderstaande categorieën? Klik dan gewoon op een categorie en u komt op de pagina met de verhalen van deze bepaalde categorie.

Verhalen posten

Hebt u zelf een verhaaltje geschreven? Of een onvergetelijke blunder tegengekomen, of iets anders. En je wilt er anderen mee amuseren, lezen? Met verhalenlezen.nl kan dat geen probleem zijn. Klik hier om een verhaal te posten!


Statistieken

Totaal verhalen: 5184
Totaal categorieën: 10
Totaal 15 bezoekers online