Verhalenlezen.nl - Voor al uw verhalen en sprookjes. Ook hebben we liefdes verhalen en erotische verhalen.

eerste natte droom.

U leest om dit moment het verhaal eerste natte droom gepost door francis tersago. Dit verhaal is gepost in de categorie erotische verhalen. Wilt u een zelf geschreven, of een mooi verhaaltje posten? Klik daarvoor hier.

Wilt u terug naar erotische verhalen?
Categorie: erotische verhalen
Gepost door: francis tersago
Gepost op: 2007-2-7

Verhaal:

eerste natte droom
Vanaf ik in het tweede jaar lager ondrwijs zat, en ik kon schrijven, schreef ik geregeld mijn dromen op, zodoende weet ik nog precies wanneer en wat ik toen gedroomd had.
Ik was acht jaar, ik ging slapen, papa had mij een slaapwel gewenst. Omdat het die maand vrij heet was, lag ik naakt in bed.(als het zo heet was buiten, trok ik stikum mijn pyjama uit en sliep naakt) kort nadien begon ik te dromen. Die droom is als volgt geschied. (Het is een 'aangebrande' droom). Ik droomde dat ik op een hoderdtal meter van het huis van mijn grootouders was, (zij zijn een 12 jaar later overleden). Daar het in mijn droom heet was, liep iedereen in die droom naakt. Ik liep er hand in hand met mijn schoolkameraadje waar ik veel mee optrok. Hij liep aan mijn rechterzijde. toen we nog een tien tal meter van het huis waren, komt er een oudere man vanuit het raam op het eerte verdiep van het achterhuis gevlogen, recht naar ons. Hij was ook naakt, en kwam mij bekend voor, maar kon hem niet thuiswijzen. Toen vroeg hij aan mij:"waaraan zie je het verschil tussen een jongen en een meisje"? ik antwoordde zoals ik van mijn vader gehoord had (want hij had dat ook geantwoord):"Dat mijn jongen, dat zie je aan het gezichtje". dus ik antwoordde:"Aan het gezichtje". Toen zei die:"Ga je nichtje eens halen zij is bij je grootouders binnen". Ik als kleine jongen deed dat. Binnen waren mijn tante en beide grootouders, allen naakt. Wat later kwam ik buiten met haar. Zij was, zoals iedereen in mijn droom, naakt. Maar omdat ik niet wist hoe een meisje eruit zag, had mijn nichtje in deze droom ook een piemel, maar een hele lange, die kwam tot op de grond. Zij had ook nog twee, armdikke enkellange vlechten. Toen zij bij mij stond, kwam die oudere man naar mij toe en begon mij te strelen, zodanig lang dat ik reeds in mijn droom een kloppend gevoel had, toen werd ik wakker. Het kloppend gevoel bleef doorgaan tot...mijn lakens nat. Toen gingen er twee gevoelens door mij henen, 1)spijt dat die droom voorbij was en 2) dat kloppend gevoel en dan dat 'plasje' dat eruit kwam. Wist ik veel dat die oudere man in mijn droom mij gemasturbeerd had en dat ik daardoor toen ik ontwaakte een orgasme had? Hoe zou ik het weten. Dit was mijn eerste natte droom.
In 2003 had ik bijna dezelfde droom, maar nu stond ik (naakt) achter het raam op de bovenbouw van de achterbouw van het huis van mijn grootouders. Ik sta daar door het venster te kijken en zie daar beneden twee naakte jongens afkomen. Ik doe die raam open en vlieg naar beneden. Ik land voor die twee jongens, ik vraag aan die linkse:"Weet jij waaraan je het verschil ziet tussen een meisje en een jongen"? Als antwoord krijg ik:"Aan het gezichtje". Daarop zeg ik hem:"Haal je nichtje eens, zij is hier bij je grootouders". Toen hij binnenwas vroeg ik het aan dat andere ventje, (mijn schoolkameraadje van die tijd, die een zus had). Hij antwoorde:"Daarvoor moet je tussen de beentjes kijken, zie je iets, dan is het een jongen, zie je niets, dan is het een meisje". Toen kwam die andere kleine met mijn jonge nicht naar buiten. nu zag ik haar met een piemel, maar toen ik goed zag, zag ik geen zakje hangen. Toen hij (mijn jongere ik) binnen was zei ik tegen mijn jongere schoolkameraadje:"Zeg het hem maar zodra je samen alleen bent". Hij heeft het nooit gedaan. Toe heb ik mijn jongere versie gemasturbeerd. Kort nadat die begon klaar te komen, verdween die in het niets. Toen dacht ik//Verdorie, ik had hem moeten waarschuwen voor die mensen. kort nadien werd ik ook wakker uit deze droom.
Dat waren twee dromen met een tijd ertussen. Dus die oudere man in die eerste droom, was ik, maar veel jaren later.

Aantal keer bekeken: 24611
Waardering: 4.94 op 10
Geef een cijfer:

Alle rechten voorbehouden 2005-2024 - www.verhalenlezen.nl


Verhalen

Wilt u een verhaaltje lezen uit één van de onderstaande categorieën? Klik dan gewoon op een categorie en u komt op de pagina met de verhalen van deze bepaalde categorie.

Sex chatten met:

Verhalen posten

Hebt u zelf een verhaaltje geschreven? Of een onvergetelijke blunder tegengekomen, of iets anders. En je wilt er anderen mee amuseren, lezen? Met verhalenlezen.nl kan dat geen probleem zijn. Klik hier om een verhaal te posten!


Statistieken

Totaal verhalen: 5184
Totaal categorieën: 10
Totaal 18 bezoekers online