Verhalenlezen.nl - Voor al uw verhalen en sprookjes. Ook hebben we liefdes verhalen en erotische verhalen.

eeuwige verleiding.

U leest om dit moment het verhaal eeuwige verleiding gepost door KLITS. Dit verhaal is gepost in de categorie erotische verhalen. Wilt u een zelf geschreven, of een mooi verhaaltje posten? Klik daarvoor hier.

Wilt u terug naar erotische verhalen?
Categorie: erotische verhalen
Gepost door: KLITS
Gepost op: 2008-12-19

Verhaal:

eeuwige verleiding
ik en mijn collega. al jaren werken we samen en hebben we een leuke samenwerk relatie. Zij iets ouder als mij en zo gek als een deur. Ik het zelfde maar dan wat jonger. Op de een of andere manier zochten we elkaar op het werk toch al wat vaker op en daar mee bedoel ik wat flirten gekke praat en af en toe wat wildere sexpraat. We merkte beide dat het ons wel wat deed, op de een of andere manier wisten we dat we hier wel van hielden. En dan ... de p.c oftewel MSN. We raakte na het werk wat met elkaar aan de babbel en van het gewoon verhaal stroomde er ineens erotische getinte woorden en zinnen door de msn taal heen. En ook hier merkte we dat we het wel lekker vonden. Beide wetend dat we een relatie hebben die ons zeer kostbaar is. Na een aantal weken vol mt geile msn praat. Waarbij het volgens mij verder ging dan de msn praat... denk aan de andere kant dat het erg nat was en de geiligheid was er bij mij zeker. Hadden we samen een vergadering op het werk met daarna een feestje van een andere collega. zij had me de da ervoor eigenlijk een bijan handleidig gegeven wanneer dat zij zou gaan en wanneer dat ik moest volgen... nee dat zou toch wel niet ... want het was toch puur voor de geiligheid en gekkigheid. Zij vertrok ineens op het feestje en keek me eens warm aan!! ik wist genoeg. enkele minuten later ging ik ook en zag dat ze nog op de parkeer plaats stond. Ze reed net voor me weg, ik volgde haar. Ze stopte bij een nabij gelegen tankstation wat ze eerder ook al had beschreven. Ik stopte langs haar, ze keek me lachend aan. Ik erg nerveus. Ze reed weer weg en ik volgde.
Daar stonden we ineens bij een doodlopende weg vlakbij het water. Ik moest uitsappen en baar haar in de auto komen. Dat deed ik dan ook maar. Nog steeds denkend aan er zal toch wel niets gebeuren!!
Mijn hartslag ging flink tekeer en we keken elaar geil aan. ze schoof dichter op mij!! kuste me en wreef over mijn inmiddels harde lul. Ze maakte mijn broek los, en kwam half op me zitten. Ik kon het niet meer tegenhouden het leek wel een film!! iknam haar borsten vast en kneep er in.. heerlijke grote borsten. Ik wou meer maar zij ook. Ze kuste me harstochtelijk en deed voordat ik het wist mijn broek uit en haar eigen kleding. Ik waszo geil dat verstand engedachten niet meer individueel van elkaar werkte. Ze kwam tussen mij in en pijpte me. Ze moest stoppen want ik kwam al bijna!! ik voelde haar strakke kutje en kwam met mijn vinger in haar!!
Daarna kwam ze plots op me zitten pakte mijn lul vast en propte hem in haar ozo geile en natte kutje. Ze neukte me helemaal suf, zo lekker maar zo snel!!!
Daarna besefte ik niet eens wat er gebeurd was, een ding was zeker het was heerlijk ! Super geil!! Dit is iets wat ik nooit zal vergeten, maar ook iets wat maar een keer zal gaan voorkomen.
V. je was heerlijk om met te neuken, had het niet willen missen. Die gedachten bleven aanwezig. Na deze gebeurtenis sprake we elkaar nog regelamtig op msn, en nog steeds over vanallerlei geile zaken.

Aantal keer bekeken: 8426
Waardering: 6.57 op 10
Geef een cijfer:

Alle rechten voorbehouden 2005-2024 - www.verhalenlezen.nl


Verhalen

Wilt u een verhaaltje lezen uit één van de onderstaande categorieën? Klik dan gewoon op een categorie en u komt op de pagina met de verhalen van deze bepaalde categorie.

Sex chatten met:

Verhalen posten

Hebt u zelf een verhaaltje geschreven? Of een onvergetelijke blunder tegengekomen, of iets anders. En je wilt er anderen mee amuseren, lezen? Met verhalenlezen.nl kan dat geen probleem zijn. Klik hier om een verhaal te posten!


Statistieken

Totaal verhalen: 5184
Totaal categorieën: 10
Totaal 20 bezoekers online