Verhalenlezen.nl - Voor al uw verhalen en sprookjes. Ook hebben we liefdes verhalen en erotische verhalen.

eigen schuld dikke buld.

U leest om dit moment het verhaal eigen schuld dikke buld gepost door remie114. Dit verhaal is gepost in de categorie griezel verhalen. Wilt u een zelf geschreven, of een mooi verhaaltje posten? Klik daarvoor hier.

Wilt u terug naar griezel verhalen?
Categorie: griezel verhalen
Gepost door: remie114
Gepost op: 2011-6-10

Verhaal:

eigen schuld dikke buld
Er waren 2 jongen.Ze heetten Robby en Luc ze waren beste vrienden.Maar ze hielden er ook van om oude bejaarden te pesten en ze te laten verschrikken.
Dit deden ze al jaren.En ze konden er maar geen genoeg van krijgen.Ze hadden bij Robby's huis afgesproken."Zullen we weer wat oudjes gaan pesten?" zei Luc tegen robby."Ja lachen!!" antwoordde robby.De 2 jongens hadden gehoord dat er een nieuwe vrouw was komen wonen in hun wijk.Ze was ongeveer
76 jaar oud.Het was dus een perfecte prooi voor de 2 vrienden.De 2 jongens gingen naar het huis van de oude dame.Toen plots Robby stil bleef staan."Wat is er?" vraag Luc.Ik ik.. ik dacht dat ik een...een afgehakt hoofd aan de deur zag hangen!"Och doe toch niet flauw!" antwoordde luc.Luc gaf robby een nitraat en een vuurtje.
"Als ik het raam opendoe gooi jij het nitraat erdoor!" zei luc tegen robby.
Maar robby was zo in shock door het afgehakte hoofd dat hij het nitraat in het gezicht van luc gooide!De oude vrouw keek grijnzend door het raam en zei:Als ik je nog 1 keer hier betrap zal je er zeer veel spijt van krijgen!
De oude vrouw nam een bijl en hakte het hoofd van luc eraf!Bedank dat je me geholpen hebt >:) zei de vrouw.En ze grijnsde kwaadaardig naar robby.
En als je nu nog naar het huis van die oude vrouw gaat zie je van ver 2 hoofden hangen en als je heel goed kijkt zie je misschien nog die oude vrouw die wachtend voor het raam kijkt voor nieuwe slachtoffers!


bedankt voor dit te lezen!
dit is me allereerste griezelverhaal dat ik schrijf

ik hoop dat het een beetje meevalt

maar serieus wees gewoon lief voor oude vrouwen en mannen dan overkomt je dit niet :)

Aantal keer bekeken: 2905
Waardering: 6.33 op 10
Geef een cijfer:

Alle rechten voorbehouden 2005-2024 - www.verhalenlezen.nl


Verhalen

Wilt u een verhaaltje lezen uit één van de onderstaande categorieën? Klik dan gewoon op een categorie en u komt op de pagina met de verhalen van deze bepaalde categorie.

Verhalen posten

Hebt u zelf een verhaaltje geschreven? Of een onvergetelijke blunder tegengekomen, of iets anders. En je wilt er anderen mee amuseren, lezen? Met verhalenlezen.nl kan dat geen probleem zijn. Klik hier om een verhaal te posten!


Statistieken

Totaal verhalen: 5184
Totaal categorieën: 10
Totaal 10 bezoekers online