Verhalenlezen.nl - Voor al uw verhalen en sprookjes. Ook hebben we liefdes verhalen en erotische verhalen.

eindelijk weer.

U leest om dit moment het verhaal eindelijk weer gepost door lisvanhis. Dit verhaal is gepost in de categorie erotische verhalen. Wilt u een zelf geschreven, of een mooi verhaaltje posten? Klik daarvoor hier.

Wilt u terug naar erotische verhalen?
Categorie: erotische verhalen
Gepost door: lisvanhis
Gepost op: 2009-5-16

Verhaal:

eindelijk weer
ik miste iets. Ik miste jou.
Ik had je vanwege het werk al lang niet meer gezien en ik miste je enorm. Het verlangen naar jou werd steeds groter. Soms sprak ik je even via msn, wat heel vaak uitdraaide op een msn sex sessie.

na 3 maanden zag ik je eindelijk weer. Ik zag je op het werk en toevallig werkte we deze keer op dezelfde plek. Vanaf het moment dat ik zag dat we vandaag samen werkte (jij moest eerder beginnen) voelde ik al de kriebels in mijn buik.
Toen zag ik je weer, mijn benen werden week en ik werd gek van verlangen.

jij kwam langs me lopen en fluisterde me 'stoute' dingetjes in mijn oor. Ik was al super geil, maar werd hierdoor nog geiler. Ik verlangde hevig naar je, maar wist dat ik nog even moest wachten. Het was erg druk op het moment, dus we konden niet even stiekum weg.

het koste was moeite, maar ik heb de dag volgehouden. De reis naar huis werd al moeilijker, we zaten naast elkaar en konden maar met moeite van elkaar afblijven. Je ouders waren vanavond niet thuis, dus had ik besloten met jou naar huis te gaan. Iets wat jij je geen twee keer liet zeggen.

Bij jou thuis aangekomen, ging de werkkleding snel uit, we wilde elkaar hebben. elkaar voelen. Je nam me mee naar boven, om daar verder te gaan. Ik werd op je bed neergelegd, waar de rest van mijn kleding werd uitgedaan. Je mond ging over mijn buik langzaam naar beneden. Langzaam maar zeker kwam je op de plaats waar ik je wilde voelen. Je begon zachtjes aan mijn klitje te zuigen en ik begon te kreunen van genot. Een heerlijk gevoel ging door mijn onderbuik heen. Je liet 1 vinger in me glijden en begon me zachtjes te vingeren. Omdat ik nat genoeg was, liet je er voorzichtig een extra vinger in glijden en je deed er nog 1 bij. Met 3 vingers in mijn kutje begon je me steeds iets harder en dieper te vingeren. Je zoog daarbij aan mijn klitje en likte deze afwisselend. Ik begon steeds harder te kreunen, voor jou een teken om me nog harder en dieper te gaan vingeren. Je voelde aan me dat het orgasme niet kon uitblijven en ik kwam bijna gillend klaar, zo heerlijk was het.

omdat ik jou niet achter wilde laten, ging mijn hand jou boxer in. Daar voelde ik jou stijve lid al klaar zijn. Je boxer was snel verdwenen, wat mij de ruimte gaf om je zachtjes te trekken. Ik kneedde met mijn andere hand je ballen. Om het voor jou nog wat lekkerder, ging ik verder met mijn mond. Ik sloot mijn lippen net onder je eikelrand en begon daarna heen en weer te bewegen. Met mijn handen kneedde ik je ballen. Ook bij jou duurde het niet lang voordat je kwam, binnen de kortste keren spoot je.

We wilde allebei meer. Ik wilde je in me voelen, samensmelten met je.
Ik ging op mijn rug liggen en jij liet je (inmiddels weer hard geworden pik) tussen mijn lipjes heen en weer bewegen. voorzichtig duwde je je eikel tussen mijn lipjes. Onder je eikel wijkte mijn lipjes uit elkaar. Jij duwde voorzichtig verder. Je eikel zat ondertussen in mijn kut en in 1 stoot zat je helemaal in me. Hier was ik even niet op berekend, en ik slaakte een gilletje. Je gaf me geen tijd om bij te komen en begon gelijk met stoten. soms diep, dan iets minder. Na 5 keer stoten kwam ik voor de 2de keer die avond heerlijk klaar.

Ik wilde wel eens iets nieuws proberen, omdat ik wist dat jij dat graag wilde. Ik ging op handen en knieen zitten, wat jou goed zicht op mijn kontje gaf. Jij begreep wat ik wilde en pakte het glijmiddel. Je smeerde je vingers in en liet 2 vingers in mijn kontje glijden. Ik probeerde me te ontspannen, wat ook aardig lukte. Het viel me mee dat het me nog geen pijn deed, ik vond het zelfs wel lekker. nog 2 vingers gingen erbij. Het glee goed en jij vroeg me of je verder mocht gaan. Ik bevestigde. Jij zette je eikel tegen mijn anus aan en duwde voorzichtig. Je glee vrij makkelijk naar binnen en begon zachtjes in en uit te stoten. Ik (en jij ook) kreunde van genot. Met mijn vrije hand begon ik mijn klitje te strelen, wat al snel leidde tot mijn 3de orgasme van die avond. Ik spande mijn kringspier aan, om jou extra genot te geven. Ik merkte aan jou reactie dat je dat lekker vond, en ging hier mee door. Je begon steeds iets sneller te stoten en ik wist dat je het niet lang meer ging houden. Hard kreunend kwam je tot een orgasme en je spoot mijn darmen helemaal vol.

hijgend lagen we daarna naast elkaar en vielen samen in slaap.
Ik bedacht me, dat het niet zo lang meer mocht duren voordat we elkaar de volgende keer weer zouden zien.

Aantal keer bekeken: 8462
Waardering: 6.53 op 10
Geef een cijfer:

Alle rechten voorbehouden 2005-2024 - www.verhalenlezen.nl


Verhalen

Wilt u een verhaaltje lezen uit één van de onderstaande categorieën? Klik dan gewoon op een categorie en u komt op de pagina met de verhalen van deze bepaalde categorie.

Sex chatten met:

Verhalen posten

Hebt u zelf een verhaaltje geschreven? Of een onvergetelijke blunder tegengekomen, of iets anders. En je wilt er anderen mee amuseren, lezen? Met verhalenlezen.nl kan dat geen probleem zijn. Klik hier om een verhaal te posten!


Statistieken

Totaal verhalen: 5184
Totaal categorieën: 10
Totaal 11 bezoekers online