Verhalenlezen.nl - Voor al uw verhalen en sprookjes. Ook hebben we liefdes verhalen en erotische verhalen.

en het vriendje van mijn zus 2..

U leest om dit moment het verhaal en het vriendje van mijn zus 2. gepost door anonieme lover. Dit verhaal is gepost in de categorie erotische verhalen. Wilt u een zelf geschreven, of een mooi verhaaltje posten? Klik daarvoor hier.

Wilt u terug naar erotische verhalen?
Categorie: erotische verhalen
Gepost door: anonieme lover
Gepost op: 2007-8-20

Verhaal:

en het vriendje van mijn zus 2.
langzaam begint hij weer van voor af aan eerst kust hij me en dan gaat ij et zijn handen weer over mijn dijen en begint me evem later te vingeren. na en tijdje gaat hij met zijn hoofd naar onder pakt mijn kont vast en duwt mij kutje in zijn gezicht. langzaam begint hij het met zijn tong te verkennen. Na een tijdje haalt hij een mes te voorschijn en zegt dat als ik ook maar en keer schreeuw hij mijn kop er af zal snijden. Hij zegt dat hij de meester is en ik de slaaf en dat ik alles moet doen wat hij zegt. Hij pakt een dikke viltstift uit mijn pennenbakje en begint hem in mijn kutje te stoppen langzaam gaat hij met de stift op en neer eerst langzaam en dan steeds sneller. Na vijf minuten is hij nog steeds niet opgehouden en lig ik uitgeput op mijn bed. even later haalt hij de stift uit me en tilt me op. Hij zet me op mijn bureaustoel en duwt mijn benen uit elkaar hij pakt zijn lul en begint zichzelf aftetrekken voor mijn gezicht na een tijdje heeft hij al een flinke stijve. Hij pakt zijn lul en probeert hem in mij te stoppen. Ik knijp mijn kutje samen maar hij zegt dat ik me moet ontspannen en anders... na een uurtje ropt mijn moeder me voor het eten en hij dreigt dat als ik het zeg hij me zal vermoorden. Ik knik en kleed me snel aan. Na het eten gan mijn zus en Robert weg. Een paar dagen later komt mijn moeder naar boven en kijkt in mijn kleerkast ik zal maar eens met je naar stad gaan en nieuwe kleren kopen je hebt helemaal niets meer. Ongerust kijk ik haar aan waar wil ze eigenlijk kleren kopen??? Als we in de stad zijn sleept mijn moeder me naar de sting waar Robert werkt shit! Dit dacht ik dus al. Als we binnen zijn roept mijn moeder Robert en zegt dat hij maar even op mij moet passen zodat zij even naar de kapper kan. Natuurlijk wil Robert wel even op mijn passen hij kijkt me met een vies lachje aan en werkt mijn moeder de winkel uit. Robert vraagt wat voor soort kleren ik eignlijk nodig heb en zeg dat ik een nieuwe spijker broek nodig heb. Hij brengt me naar een rek spijkerbroeken en zegt dat hij mijn maat even gaat bekijken. Hij knielt en grijpt in tussen mijn benen hij aait over mijn schamlippen en kijkt ondertussen naar mijn borsten. ik denk dat je wel een smal mag hebben. Hij trekt een paar broekn uit het rek en brengt me naar de kleedhokjes. Ik pas de broeken en hij vraagt of ze passen ik zeg dat het wel gaat en hij komt mijn hokje binnen zogenaamd om te kijken of het wel past en staat. Hij zgt dat ik maar eens een andere broek aan moet doen. Hij trekt mijn broek en onderbroek naar beneden en begint me te beffen. Ik zie dat hij een stijve heeft en hij zegt dat ik hem moet pijpen in het kleedhokje!!! Ik pak zijn lul en begin hem af te trekken en te pijpen vies! Ik slik zijn zaad door en hij zegt dat ik me aan moet kleden. Als ik me aangekleed heb zegt hij dat ik mee moet lopen hij neemt me mee naar een kantine voor de werknemers. Hij draait de sleutel om en legt me op een tafel en begint me uittekleden hij zegt dat er straks een man komt en dat ik op alles wat hij zegt een goed antwoord moet geven. Eerst beft hij me nog een keer en na een tijdje hoor we dat er op de deur word geklopt Robert loopt er naakt naar toe en draait de sleutel om. En jongen van een jaar of 20 komt naar binnen en kijkt naar mijn lichaam. Wauw Robert je heb t niks te veel gezegd. Echt een heerlijk lichaam heb hij vraagt of ik dit wel vrijwillig doe omdat hij anders Robert wel een tik zal verkopen ik wil antwoorden van niet maar Robert roept al dat het een goeie grap is en ze beginnne allebei te lachen ik probeer mee te lachen maar het lukt niet echt. Luca komt naar me toe en duwt mijn dijen uiteen.Hij begint me voorzichtig te vingeren. Hij haalt zijn lul yit zijnbroek en beveelt me hem te pijpen na een paar minuten komt hij al klaar maar ik moet door blijven gaan.Onder tussen heeft Robert al een matras op de grond gelegd hij dwingt me er op te gaan liggen en pakt een dildo uit de kast. Hij duwt hem in mijn kutje en Luca duwt zijn lul in mijn kontgaatje langzaam begin ik te hijgen en Luca vraagt of ik het lekker vind ik kijkl Robert aan en antwoord van wel. Even later pakt ook Robert zijn lul en laat hem pijpen nu heb ik in drie gaten iets zitten en ik schreeuw het uit Luca geeft me een klap en zegt geschrokken dat ik iets stiller moet zijn. Robert kijkt me boos aan en maakt een gebaar van dat ik stil moet zijn of anders ook hij is wel geschrokken want als iemand het zou hebben gehoord zou hij er bij zijn geweest. Na een paar minuten ruilen ze van plek en moet ik Luca zijn lul pijpen de dildo trilt in mijn kutje. Robert beukt flink op me in. Na een half uur zegt hij dat we moeten ophouden omdat mijn moeder zo komt en omdat die er niks van mag weten. Luca geeft me nog een tongzoen en zegt dat ik maar snel moet terug komen. Ik huil Robert is wel leuk maar dit had ik nooit gewild.

word vervolgd...

Aantal keer bekeken: 16270
Waardering: 5.91 op 10
Geef een cijfer:

Alle rechten voorbehouden 2005-2024 - www.verhalenlezen.nl


Verhalen

Wilt u een verhaaltje lezen uit één van de onderstaande categorieën? Klik dan gewoon op een categorie en u komt op de pagina met de verhalen van deze bepaalde categorie.

Sex chatten met:

Verhalen posten

Hebt u zelf een verhaaltje geschreven? Of een onvergetelijke blunder tegengekomen, of iets anders. En je wilt er anderen mee amuseren, lezen? Met verhalenlezen.nl kan dat geen probleem zijn. Klik hier om een verhaal te posten!


Statistieken

Totaal verhalen: 5184
Totaal categorieën: 10
Totaal 9 bezoekers online